Mirwen Inviato 4 Dicembre 2007 Segnala Inviato 4 Dicembre 2007 Alura.... Sta benedetta caroza (quela su cui el corpo de Francesco Ferdinando xe pasà per Trieste) che fine ga fato? Mio nono gaveva sentì che la gaveva comprada un 'talian per farghe funerai de luso in bassa.... Mia mama gaveva leto che la xe tra le robe de D'Henriquez... Mi nel museo non la go vista... Che fine la ga fato? Cita
giuli Inviato 4 Dicembre 2007 Segnala Inviato 4 Dicembre 2007 BabaTriestina saprà certamente darti una risp (sa tutto ) Cita
babatriestina Inviato 4 Dicembre 2007 Segnala Inviato 4 Dicembre 2007 BabaTriestina saprà certamente darti una risp no go alcuna passion per l'arte funeraria, e anche mi la carrozza la gavevo lassada col idea che, dopo esser stada abbandonada per anni in una galleria, la iera finida alla Collezion Henriquez. Ma visto che no la go mai visitada, no savessi se la xe ancora e se la xe esposta.Credo però che la Colezion Henriquez no sia esposta tuta e comunque no in un solo logo, qua ghe vol amanti dela storia dele guerra, che no xe gnanca el mio genere. Quela de l'acquisto de un italian per funerai de lusso xe la prima volta che la sento e me fa strano... zerto che altri sta roba meteria in mostra cussì e noi inveze tegnimo tanta roba soto ciave.. magari xe ancora gente che la butassi in politica... dopo 100 anni... Cita
Renè Inviato 5 Dicembre 2007 Segnala Inviato 5 Dicembre 2007 dodisi ani fa visitai la galeria antiaerea de L.go Sonnino e poco dopo la curva interna trovai molte de ste caroze funebri amassade là insieme ad un'autoambulanza americana del '45 o comunque risalente ai ani del GMA. Ma apunto desso i le ga spostade in tel museo De Henriquez. Cita
Stefano79 Inviato 5 Dicembre 2007 Segnala Inviato 5 Dicembre 2007 dodisi ani fa visitai la galeria antiaerea de L.go Sonnino e poco dopo la curva interna trovai molte de ste caroze funebri amassade là insieme ad un'autoambulanza americana del '45 o comunque risalente ai ani del GMA. Ma apunto desso i le ga spostade in tel museo De Henriquez. Quelle in bon stato i le ga spostade, i ruderi xe ancora là, son andà ad esplorar 2 anni fa Qualchedun ga pensa ben de usarle come immondezzaio, dentro xe de tutto Cita
b-chris Inviato 5 Dicembre 2007 Segnala Inviato 5 Dicembre 2007 noi inveze tegnimo tanta roba soto ciave Magari soto ciave! Per anni che le iera abbandonade in galleria e anche verta , per cui chiunque podeva accederghe ... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.