Vai al contenuto

05/02


Messaggi raccomandati

Penà tornà...

Mah, le solite paiazade :( No go trovado una, digo una, maschera interessante da fotografar. Dopo go ciapà la 20 e son andà a Muggia...idem come sopra. Gente cariga za alle 17 che se rusava pei cantoni.

Bah, avendo Venezia a un tiro de s'ciopo, se ve piasi i be costumi xe de andar là, Muggia xe al massimo per un'impetesada :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi credo che venezia ga un carneval fato da persone che vol meterse in mostra coi costumi che costa un fracco ma secondo mi se diverti poco, inveze qua xe gente che dei costumi no ghe frega un tubo e ghe piasi solo divertirse e bever :D Mi no me piasi el carneval, ma se devo sceglier sceglio la seconda :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi la penso come ti av.. ma dopo che ieri notte ga manca poco che mi e nat venimo schiacciade da una folla de persone fora de testa che spinzeva, sburtava destra e sinistra fin a schiacciarte ... go deciso che d'ora in poi l'ultimo de Carneval lo passerò al chiuso in disco bar o discoteca...

vado a Muja da una vita e no me xe mai capita come ieri che me vegni tachicardia per la paura che go beca... no iera mai cussi inferocidi.. e bon ancora che iera pien de puglioti dappertutto sto anno.. i gavesi dovu meter el triplo...

e no me spiego come podeva eserghe tanti fioi (tredicenni, quattordicenni- non depiù) cussì disfai dall'alcool :S

Link al commento
Condividi su altri siti

Ormai el vero carneval de Muja no esisti più da parecchio tempo.Penso che ieri xe stà superà qualche limite e no se pol più chiuder i oci difronte a tutto questo...A Napoli i se lamenta della spazzatura ma forse a Muja x carneval xe peggio...Nei ultimi 3 o 4 anni le robe xe andà sempre più peggiorando...una volta iera muli dai 17 anni in su imbriaghi che cantava,ballava e fazeva battudine per la strada (ok iero anche mi tra quei :D )...adesso xe muli e soprattutto mule dai 11 anni in su che imbriaghe dure le se strasina per l'asfalto,le vomitava nei angoli delle strade e i fa rissa per i vicoli....se parlo da vecio diseme per favor :D

Una volta giravo per muja el sabato o l'ultimo de carneval e iera sempre pien de veci che i se vestiva in modo originale e divertente fora dai bar a cantar con el calice in man...dove veramente come disi Stefano oltre a bever te andavi in centro per far veder anche el costume che te gavevi....ieri se go visto un sora i 40 anni vestì de carneval forse xe sta un puro caso...e posso capir perchè certi punti de Muja xe diventati off limit...ieri un gruppo de deficenti oltre a far rissa in mezzo alla folla (fabieto se gavessi divertì :D ) dove già se fazeva difficoltà a respirar, dava anche calci a bottiglie svode contro finestre e muri frantumandole in mille tochi con schegge de vetro che finiva tra la gente e no iera gli unici....questo no xe carneval :down:

Solo alcuni punti della città estranei alla massa violenta dei vicoli intorno alla piazza se ga salvà proteggendo quel poco che resta della vera Muja...(là gavemo visto anche Cazzaballe :bye: ) dove se beveva se cantava e se fazeva la vera festa.

Comunque me ga fatto impression ieri dopo aver visto mulette schiacciade dalla folla che pianzeva e no rivava respirar...altre che alcuni già alle 10.30 dell'ultimo de carneval voleva già tornar a casa....e chi a casa(ve assicuro in parecchi) i xe tornadi si ma in ambulaza.

Per quanto riguarda la polizia iera pezo che esser fora de stadio...una volta se iera 6 poliziotti in tutta Muja che girava iera sai....ieri iera almeno 4 volanti e 2 furgoni dello pula...per non parlar de tutti quei della guardia civile (no go calcolà quei che iera fora dal parcheggio prima de rivar in centro) e la varie ambulanze che girava a destra e a sinistra.

Mah quel che go imparà xe che a Muja no bisogna andar ne de Sabato ne l'ultimo de carneval...te se fa meno mal a Bagdad...chiederghe alla mia caviglia dopo che un'imbecille me ga lancià una bottiglia de vetro sul pìe :noghesemo:

Modificato da sergio78
Link al commento
Condividi su altri siti

Ormai el vero carneval de Muja no esisti più da parecchio tempo.Penso che ieri xe stà superà qualche limite e no se pol più chiuder i oci difronte a tutto questo...A Napoli i se lamenta della spazzatura ma forse a Muja x carneval xe peggio...Nei ultimi 3 o 4 anni le robe xe andà sempre più peggiorando...una volta iera muli dai 17 anni in su imbriaghi che cantava,ballava e fazeva battudine per la strada (ok iero anche mi tra quei :D )...adesso xe muli e soprattutto mule dai 11 anni in su che imbriaghe dure le se strasina per l'asfalto,le vomitava nei angoli delle strade e i fa rissa per i vicoli....se parlo da vecio diseme per favor :D

Una volta giravo per muja el sabato o l'ultimo de carneval e iera sempre pien de veci che i se vestiva in modo originale e divertente fora dai bar a cantar con el calice in man...dove veramente come disi Stefano oltre a bever te andavi in centro per far veder anche el costume che te gavevi....ieri se go visto un sora i 40 anni vestì de carneval forse xe sta un puro caso...e posso capir perchè certi punti de Muja xe diventati off limit...ieri un gruppo de deficenti oltre a far rissa in mezzo alla folla (fabieto se gavessi divertì :D ) dove già se fazeva difficoltà a respirar, dava anche calci a bottiglie svode contro finestre e muri frantumandole in mille tochi con schegge de vetro che finiva tra la gente e no iera gli unici....questo no xe carneval :down:

Solo alcuni punti della città estranei alla massa violenta dei vicoli intorno alla piazza se ga salvà proteggendo quel poco che resta della vera Muja...(là gavemo visto anche Cazzaballe :bye: ) dove se beveva se cantava e se fazeva la vera festa.

Comunque me ga fatto impression ieri dopo aver visto mulette schiacciade dalla folla che pianzeva e no rivava respirar...altre che alcuni già alle 10.30 dell'ultimo de carneval voleva già tornar a casa....e chi a casa(ve assicuro in parecchi) i xe tornadi si ma in ambulaza.

Per quanto riguarda la polizia iera pezo che esser fora de stadio...una volta se iera 6 poliziotti in tutta Muja che girava iera sai....ieri iera almeno 4 volanti e 2 furgoni dello pula...per non parlar de tutti quei della guardia civile (no go calcolà quei che iera fora dal parcheggio prima de rivar in centro) e la varie ambulanze che girava a destra e a sinistra.

Mah quel che go imparà xe che a Muja no bisogna andar ne de Sabato ne l'ultimo de carneval...te se fa meno mal a Bagdad...chiederghe alla mia caviglia dopo che un'imbecille me ga lancià una bottiglia de vetro sul pìe :noghesemo:

No poso altro ke quotar. :ehno:

Mi son nato a muja e fazo da quasi 40 ani el carneval (prima sfilata a 3 ani) e veder ste robe ke go visto sabato sera e ieri (anke se xe un per de ani ke se la stesa storia) me fa proprio inkazzar.

Premeto ke anke mi qualche carneval fa no iero proprio lucido ma almeno no combinavo le stronzade ke fa adeso sti muli ke i va a Muja solo per inbriagarse e niente altro

Infati deso no se pol piu' andar per le calli in pase ,te devi lassar l'auto fin in m...azza e te son controlado dala puglia solo se te ga una bira in man.

Signori per mi questo no xe piu' carneval e per questo go quotado in pien quel ke ga scrito Sergio anke se comunque mi el mio carneval continuero' a farlo.

Saluti dal dondon

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto sergio...!

Ieri sera xè stadi davvero superadi parecchi limiti...sta andando sempre peggio...me ricordo che gli altri anni iera tanta gente (anche più de ieri), per passar per i vicoli iera casin, te se sburtavi un pò, se andava a rilento...ma non me xè mai successo come ieri, de trovar una massa de imbecilli che gà inizar a sburtar in due direzioni opposte (verso l'interno e verso l'esterno del vicolo)....gò avù un minuto (interminabile) de panico, no rivavo a moverme e nemmeno quasi a respirar...! Sergio gà sburtà fora una muletta in lagrime , in panico anche ela...! Questo no xè carneval e no xè divertirse...questo xè semplicemente esser stupidi e violenti! Se per sbaglio una persona se intoppava e cascava la vegniva mastruzada!

Quando semo rivadi ad uscir da quella massa roba che vegnimo centradi (anzi..Sergio xè stà centrà) da alcune bottiglie volanti! Davvero uno schifo...! Alle 23 semo andai via...!

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi iero a muja...la roba che se ga notado de + iera la quasi totale assenza de mularia dei nostri anni...me chiedo ma dove i iera??? ciò per muja iera quasi solamente fioluzi...roba quasi mai vista...e una cosa che se vedeva iera che i iera za stracarighi prestissimo...ale 22 iera già muleti e mulete che se teniva x i muri...una roba bruta xò iera che tanti muleti e tante mulete gaveva oceti non da alcol :0: ...una in piaza la dormiva in piedi...co un mulo la ga tocada x ciamarla la ga fato un salto de spavento e prima che la realizi dove che la iera xè pasadi un boni 10secondi...:noghesemo: ...

cmq...tantissimi fioi...troppi per eser un carneval alcolico come purtropo xè diventa el carneval de muja...e purtropo sta mularia quà no sa come divertirse e no sa controlarse in nesun modo...e i risultati xè quei che gavè scrito nei post precedenti...

però quel che xè sta tanto sbandierado come el carneval coi divieti de vendita de alcol secondo mi xè sta un mezo flop...perchè i muloni dela nostra età ga "snobado" muja (almeno dale 21.45 circa a quasi mezanote che semo andai via, no iera muloni e mulone grandi che girava x muja o almeno no come i precedenti carnevai, ma nela realtà l'alcol iera vendudo ala grande e iera pien de gente che sbevazava in ogni dove...

domanda: ma no iera el divieto anche de bever in strada??? me chiedo xkè i fa un divieto cusì imposibile da atuar...xè ovvio che le forze del'ordine no se meterà a blocar un che bevi dal botiglion x strada...i rischia solo de eser linciadi da sti fioi...xè ufo come discorso ma xè la triste realtà :0:

note positive: in piaza tuto somado se rivava respirar...no se sgomitava sai per star tranquili in un postisin a scoltar musica...in qualche calle se rivava transitar quasi senza ciapar colpi

bravi i muli che sonava i tamburi :ave: i iera drio la piaza lato mare...anche se i podeva variar de + el repertorio...

gavè notado?: no ghe iera quasi costumi de tato e tata...finalmente :ave::foracolcul: ...

costumi cocoli: pocheti degni de nota...un vestido da "spartano" :ave: tuto fato con un'armadura, el girava con un scudo e una pignata come arma, sai ben fata l'armadura :clapclap: ;

quei dela ital sporki o nome simile i girava vestidi de pulizie con un che viagiava sentado su un :cesso:

me ga piasso una coppietta vestidi della mealdizione dela prima luna...

fantastici 2 vestidi da porta rose con finta machineta fotografica...scena da lacrime agli occhi quando li gavemo visti fermarse con el vero omo porta rose e farse la foto con lui in mezzo che rideva :rotfl: ...e lori storti che rideva :foracolcul:

cmq neanche a mezanote semo andai via,l'atmosfera de muja diventava poco divertente x via del'orda de fioi sempre + carighi...insoma un carneval de muja che se continua cusì sarà sai bruto...

ah: 1grazie al mio cul :ave: go parchegiado nel parchegio ex pista go-kart...no gavesi mai pensado :D

Link al commento
Condividi su altri siti

e una cosa che se vedeva iera che i iera za stracarighi prestissimo...ale 22 iera già muleti e mulete che se teniva x i muri

Alle 22? Ancora bon...mi iero là per le 17 a zercar de far foto e go visto una scena pietosa. Un gruppo de muleti che gaverà avù si e no 14 anni che iera za carighi. Una mula che fazeva rissa con un'altra a suon de bestemmioni stile Mosconi e talmente cariga che no la rivava ad articolar una frase...robe dell'altro mondo. Ciò, anche mi me piasi bever, ma xe un limite a tutto, e poi a quell'età bevevo Sprite :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto sergio...!

Ieri sera xè stadi davvero superadi parecchi limiti...sta andando sempre peggio...me ricordo che gli altri anni iera tanta gente (anche più de ieri), per passar per i vicoli iera casin, te se sburtavi un pò, se andava a rilento...ma non me xè mai successo come ieri <cut> Quando semo rivadi ad uscir da quella massa roba che vegnimo centradi (anzi..Sergio xè stà centrà) da alcune bottiglie volanti! Davvero uno schifo...! Alle 23 semo andai via...!

D'altronde leggi e regolamenti assurdi ciama facilmente comportamenti sempre più inconsulti.

E quei che saria tranquilli fa de meno de andar. I sonai resta... complimenti a comun & co, dei geni dela psicologia.

Link al commento
Condividi su altri siti

gò avù un minuto (interminabile) de panico, no rivavo a moverme e nemmeno quasi a respirar...! Sergio gà sburtà fora una muletta in lagrime , in panico anche ela...! Questo no xè carneval e no xè divertirse...questo xè semplicemente esser stupidi e violenti! Se per sbaglio una persona se intoppava e cascava la vegniva mastruzada!

in quela bolgia iero anche mi e proprio sotto el naso due muli i se ga ribaltà li go evitai x un pel ,quei drio de mi no e se ga formà tipo una piramide umana de muli schiacciai e il triste xe che la gente sembrava molto divertida da questo! :ehno: anche mi go visto svolar lattine e bottiglie e muletti che se remenava x i muri... purtroppo el carneval a muja no vien + visto come un motivo x far festa, quanto piuttosto motivo x dilagnarse! che triste... :down::disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla luce de tutto quel che go letto qua, son sempre + soddisfatto de non aver mai preso in considerazion muja per questo periodo dell'anno, considerando cmq che mi e el carneval vivemo vite parallele ;)

Come non quotarti caro Andrea :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×