Jump to content

Ritrovati i fratellini scomparsi da Gravina

Renè

Recommended Posts

Veramente tremendo..in Puglia dopo aver salvà un muleto che iera cascà zò in t'un pozeto de l'acqua, i ga trovà i poveri resti de quei do pici, probabilmente massacrai adiritura del loro papà. No go più parole :ehno:

tranne una :angry:

Al BASTARDONE colpevole (o i colpevoli), canon a vita a pane e acqua..a spacar piere magari (anca se semo in Italia e dopo un po' el colpevole sarà sicuramente libero). E niente isolamento..visto che i carcerai i ga una loro "lege" riguardo i bambini seviziai e/o copai.

:angry::angry::angry::angry:

Grande tragedia, fa molto mal sta storia, ma bisogna andar con i pie de piombo, anche le autorità le disi che non escludi una pista diversa da quel che se pensava in precedenza. Come xe successo ieri che xe casca il muletto, podessi esser tranquillamente successo con lori due. Staremo a veder...

In ogni caso sai triste...:(

allora.... mi digo questo.... se xè sta un tragico incidente.... xè cascai tutti e due nel stesso identico momento??? me spuza.... mi cred che due fioi non casca contemporaneamente... che li gabbi spinti contemporaneamente ghe posso anche creder...

e poi non i gaveva controllà già quei posti??? cioè se tutti saveva de sta città sotterranea... nessun ghe xè venù in mente de andar veder?? mah...

e poi le parole del papà, la testimonianza de quel picio che diseva de gaverli visti....

x mi i xè stai prima sconti e mazadi de qualcun e poi buttai la, forse anche molto tempo dopo, una volta che non i gavessi più cercà...