Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oggi, là del liceo Dante, xe cascada la lastra de una finestra in testa a un mulo de 26, parcheggiator, che se ga taià meza testa e ga subido un trauma cranico....:ocioalabarela:

Bisognerà andar in giro con el casco anti-infortunistico per città? :wacko::disgust:

Posted

Orca miseria ciò... ma semo matti?!

Bon, vardì... mi son al Carli succursale... la scola fa a dir poco schifo... casca tochi x terra e un giorno, secondo noi, el soffitto ne riverà in testa... poco ma sicuro...

Spero che i fazi qualcosa... INDECENTE!!!!

Posted
Orca miseria ciò... ma semo matti?!

Bon, vardì... mi son al Carli succursale... la scola fa a dir poco schifo... casca tochi x terra e un giorno, secondo noi, el soffitto ne riverà in testa... poco ma sicuro...

Spero che i fazi qualcosa... INDECENTE!!!!

Son stada parecchi anni in quela scola (Carli) e la situazion della succursale xè sempre stada quella.. finchè noi ghe dà un edificio al nautuco la succursale resterà in quele condizioni perchè noi ghe metti su un soldo visto che i la ga de buttar zo. Quindi.. sta tranquilla che co te sarà laureada el discorso sarà sempre quel.. :D

:bye:

Posted

Beh,l'altro giorno xè vegnudo in succursale con el preside un assessor (Antoni, Anton... no so che cavolo...) e i ga dito che ne darà soldi x metterla apposto... ma penso piuttosto la centrale, che i ne mandi tutti la' cusì dopo i farà i parcheggi x la police e i sarà felici ;)

• 1 month later...
Posted

Proprio do zorni fa me contava de sta storia el mio "agente all'Avana" (legi: el mio ex-moroso triestin)... che gaveva zedù el turno al colega e poteva esserghe lu fora per postegi... E che el mulo no se senti ancora ben :(

Te credo! Mi gavessi paura a sortir de casa! :cherobeara:

(Luca, se mai te legi...rimetite presto e ben! :baba: )