Jump to content

Recommended Posts

Posted

Come da titolo.. meio farli i regali o ciaparli? E dopo..

qual xè stado el regalo che ve ga piasso de più e quel che ve ga piasso de meno, o meio.. che no ve ga piasso?

Bon divertimento

:bye:

Posted

vedemo...

me piasi sai far i regali alle persone.. e veder le facce contente (cerco sempre de far cose che alla persona in question ghe piasi sai sai, nel limite delle mie risorse)

bhe.. disemola tutta.. a chi non ghe piasi ricever regali!

per quanto riguarda el regalo piu bel e quel piu brutto non savessi dir.. ghe ne xe diversi e non me par giusto monopolizzar a scelta su uno in specifico.

^___^ ciao bela gente!

Posted

Beh.......

i regali xe sia bel farli che riceverli, cmq l'importante xe che sia fatti col cuor! :lol:

Mah.......per quanto riguarda regali + belli o + brutti, ghe ne xe stadi, ghe xe e ghe sarà sempre......elencarli xe superfluo!

:bye::bye::bye:

• 1 month later...
Posted

Mi me piasi sai sceglier e far regali e regaleti...a volte anca una roba piciapicia pol gaver un bel significado.

Me piasi anca tanto riceverli.

El più special che go ricevù...ghe xè tanti ma...

Pochi giorni fa iera el mio compleanno e una persona me ga regalà...el castel de Hamtaro :p:DDDD:foracolcul::cossaaa?:

Iero a casa dei miei, a cena, sentada con tuti..e me vergognavo, ma iero felise... :D

Oramai go 29 ani..e me par belisimo poterme permetere ancora de zogar se go voja. :wub:

Un regalo tremendo: una maja arancione (mi vesto quasi sempre de nero, al masimo de blu o colori "naturali") con perline e paillettes...che no meterò mai, me sa :testadamuro:

Un altro regalon: el pc con cui desso son colegada...el mio picio carissimo pc :punk: