iaga Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Come da titolo.. meio farli i regali o ciaparli? E dopo.. qual xè stado el regalo che ve ga piasso de più e quel che ve ga piasso de meno, o meio.. che no ve ga piasso? Bon divertimento Quote
polpetta Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 vedemo... me piasi sai far i regali alle persone.. e veder le facce contente (cerco sempre de far cose che alla persona in question ghe piasi sai sai, nel limite delle mie risorse) bhe.. disemola tutta.. a chi non ghe piasi ricever regali! per quanto riguarda el regalo piu bel e quel piu brutto non savessi dir.. ghe ne xe diversi e non me par giusto monopolizzar a scelta su uno in specifico. ^___^ ciao bela gente! Quote
assist Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Beh....... i regali xe sia bel farli che riceverli, cmq l'importante xe che sia fatti col cuor! Mah.......per quanto riguarda regali + belli o + brutti, ghe ne xe stadi, ghe xe e ghe sarà sempre......elencarli xe superfluo! Quote
Ale#11 Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Come ga dito qualchedun... far regali xè bel perchè te vedi ste persone con la faccia felice Ma x mi ricever... :D eheheheh... Quote
Mr. X Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Beh...penso ke sia meglio RICEVERE i regali...anche se è anke bello farli x vedere le faccie della gente felici...... Quote
saretta Posted January 30, 2005 Report Posted January 30, 2005 Equamente sia ricever che farli....ma avolte xè molto bel dar, dar a cgi te ghe vol ben....a chi ga più bisogno. Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Mi me piasi sai sceglier e far regali e regaleti...a volte anca una roba piciapicia pol gaver un bel significado. Me piasi anca tanto riceverli. El più special che go ricevù...ghe xè tanti ma... Pochi giorni fa iera el mio compleanno e una persona me ga regalà ...el castel de Hamtaro Iero a casa dei miei, a cena, sentada con tuti..e me vergognavo, ma iero felise... Oramai go 29 ani..e me par belisimo poterme permetere ancora de zogar se go voja. Un regalo tremendo: una maja arancione (mi vesto quasi sempre de nero, al masimo de blu o colori "naturali") con perline e paillettes...che no meterò mai, me sa Un altro regalon: el pc con cui desso son colegada...el mio picio carissimo pc Quote
Recommended Posts