_titti_ Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 (edited) Xè da un pò de tempo che non me funziona più el botton "edit"... in basso a sx me scrivi "errore di visualizzazione della pagina" o qualcosa del genere...per editar un mio post devo cliccarghe sora col tasto dx e verzer un'altra finestra. Me succedi solo a mi? Edited April 25, 2008 by _titti_ Quote
Stefano79 Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 A mi me funziona, anche se ghe metti qualche secondo in più per verzer la pagina. Forsi te gavevi troppe pagine verte e el caricamento xe andà in time out? Quote
cucciolina Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 Mi no go nessun problema almeno de questo tipo Quote
_titti_ Posted August 8, 2008 Author Report Posted August 8, 2008 continuo ada avere questo problema.... Quote
Stefano79 Posted August 8, 2008 Report Posted August 8, 2008 Mi continua a funzionarme... Bon, domani dovesi tornar l'admin e el meterà a posto Quote
SandroWeb Posted August 10, 2008 Report Posted August 10, 2008 Anche a mi l'edit funziona....saria de capir se te son solo ti, tittuzza, a gaver sto guaio... Qualchedun altro ga avudo un casin compagno? Quote
Recommended Posts