polpetta Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 non so se ve xe mai capità de vardar le porte delle chiese... o meglio, le porte interne (se le ghe xe): a mi si.. e me son alquanto vergognada... parlo dela chiesa de Servola. non so se gave notà che i ga messo una porta de vetro stile supermercato con tanto de fotocellula per aprirse automaticamente... :-// sinceramente me fa cascar i brazi.. se savè de episodi analoghi.. aggiungè pur..magari con cosa pensè voi de sta roba. Quote
SandroWeb Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 Tutto normale per quanto riguarda la cesa de via S.Anastasio, apertura porte manuale Quote
yko Posted February 2, 2005 Report Posted February 2, 2005 No' posso 'iutarve, no' frequento le cese. Cmq la segnalazion de polpetta fa pensar... Quote
giacomin Posted February 2, 2005 Report Posted February 2, 2005 No son un assiduo frequentatore de chiese, ma ultimamente son stà a un matrimonio nela cesa de via Capodistria e go notà che, al posto dele "candele votive", in cera che a tuti i fioi ghe piaseva acenderle, i ga messo una serie de candele con una lampadina in zima; te meti l'oferta obligatoria, te "struchi el boton" e se impiza una fin che passa el nonzolo che el la distuda!! ...meditate gente meditate Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Eco, questo che disi Giacomin me cascar i brazi anca a mi...anca a Firenze gavemo, a volte, lampadine...ma sta tornando sai le candele. Quel che disi Polpetta, inveze... Te ga pensa che xè sai persone anziane che le va in cesa a pregar fori dall'orario de messa? E i disabili? Forsi le porte automatiche ga un senso, anca se non per mi e ti, che semo fortunade. Quote
Recommended Posts