basketteam Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 ecco Gilda, simpaticissima bulldog francese de 10 anni, mia ospite per una settimana la xe un tesoro davvero, brava e cocola Quote
molly Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 ma in questa foto la par bellissima xe de vederla dal vivo per capir el perchè del topo cane :D comunque confermo bravissima e simpaticissima Quote
basketteam Posted June 12, 2008 Author Report Posted June 12, 2008 riprovemo... chissà se dà l'idea del topocane?? (povera la mia picia ) Quote
basketteam Posted June 12, 2008 Author Report Posted June 12, 2008 ma in questa foto la par bellissima e cmq la xe bellissima ecco!!!! Quote
molly Posted June 12, 2008 Report Posted June 12, 2008 xe l'unico can che inveze de dirghe.. che bella te son.. ghe disevo.. ma che brutta te son .. però ela scondizolava e iera così cocola che non podevo far a meno de carezzarla Quote
basketteam Posted June 12, 2008 Author Report Posted June 12, 2008 xe l'unico can che inveze de dirghe.. che bella te son.. ghe disevo.. ma che brutta te son .. però ela scondizolava e iera così cocola che non podevo far a meno de carezzarla e la ga avù una discussion accesa con Ringo e Max... e cmq ti no trattarmela mal sa??? Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 No la xe el massimo della bellezza però la xe cocola Quote
basketteam Posted June 14, 2008 Author Report Posted June 14, 2008 ma la gavè conosuda???? son mi imbecille che no me ricordo?? Quote
cucciolina Posted June 15, 2008 Report Posted June 15, 2008 (edited) ma la gavè conosuda???? son mi imbecille che no me ricordo?? Mi no la go conossuda, la go solo sentida nominar ma dalle foto la sembra cocola Edited June 15, 2008 by cucciolina Quote
basketteam Posted June 15, 2008 Author Report Posted June 15, 2008 el topocane xe tornado al mittente la me mancherà... Quote
Renè Posted June 15, 2008 Report Posted June 15, 2008 el topocane xe tornado al mittente la me mancherà... Beh te ga sempre le meduse.. Al limite go leto de qualche parte che un de via Comercial vol sbagazarse a gratis de Chuck Norris, perché no sa dove tignirlo e inoltre magna ssai. Magari te podessi ciorlo ti..i ga dito che comunque no el sporca par tera. Fa solo un po' de casin con le zate posteriori.. Quote
Recommended Posts