Renè Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 Spero de no gaver sbaià sezion.. "Buffon Santo subito!!!!" e no digo altro Xè un marzian (nel senso bon) Cita
SandroWeb Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 Sezion sbaiada, la sposto là del calcio Cita
marcoxii Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 te sa si.... Santissimo Gigi!!!dovessimo gaver anche la giornata del San Gigi Buffon.... Cita
Giots Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 in effetti se ga dimostra ancora una volta el miglior portiere al mondo!bon che lo gavemo noi!!! Cita
Maurizio72Ts Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 Pecà solo che el xe unico. Ghe volessi almeno altri 10 come lu e allora si che la squadra caminassi un poco de più, inveze cussì xe solo una maniga de (e semo anche campioni del mondo.... ) Cita
Stefano79 Inviato 14 Giugno 2008 Segnala Inviato 14 Giugno 2008 Gigi xe grande, ma anche i altri no xe da meno. Però con sto novo assetto par che no i se trovi sai ben. Deso mi no son un de quei che addita sempre i allenadori quando qualcosa va storto, però fa un po' strano questo calo de rendimento rispetto al mondiale, considerando che bona parte dei zogadori xe gli stessi... Cita
saretta Inviato 15 Giugno 2008 Segnala Inviato 15 Giugno 2008 (modificato) ... ve digo solo questo.... quando i ga da el rigor... proteste e ammutolimento de noi tifosi .... preparazione al tiro.... tutti con l'ansia... tiro.. PARATONA DE BUFFON.......xè venù zo el stadio! Modificato 15 Giugno 2008 da saretta Cita
iaga Inviato 15 Giugno 2008 Segnala Inviato 15 Giugno 2008 ma te ga visto la seconda partida? mi pensavo che te ieri per la prima Cita
saretta Inviato 15 Giugno 2008 Segnala Inviato 15 Giugno 2008 ma te ga visto la seconda partida? mi pensavo che te ieri per la prima no iero per la seconda! son tornada ieri sera tardi Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.