Vai al contenuto

Croazia: nuove disposizioni per l'ingresso dei minori


zalzi

Messaggi raccomandati

La nuova procedura prevede che i minori non accompagnati dai genitori siano in possesso al momento dell'ingresso nello stato croato di un documento d'assenso all'espatrio firmato dai genitori o da chi esercita la potestà parentale.

Il suddetto atto d'assenso deve contenere:

1. i dati del minore, i dati dei genitori o dell'esercente la potestà parentale,

2. i dati dell'accompagnatore nonché la durata ed il motivo del viaggio ed il periodo di validità dell'atto d'assenso stesso che va tradotto da un traduttore autorizzato in lingua croata o in lingua inglese e le cui firme vanno autenticate a norma di legge (Questura, Comune, Notaio etc).

L'accompagnatore del minore ha l'obbligo di presentare l'originale o la copia autentica del documento d'assenso al personale di polizia di frontiera che lo restituirà vidimato.

L' atto d'assenso non è necessario nel caso in cui:

1. il minore viaggi in aereo,

2. faccia parte di una gita scolastica o partecipi a manifestazioni sportive o culturali con il rispetto delle prescrizioni menzionate nella citata ministeriale.

Fonte: sito della polizia di stato

Non so quanti de voi ga fioi, ma me interessava saver se qualchedun se ga informado in questura o se ga fatto far sto documento del cavolo. Grazie.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

mio fio (5 anni) xe pasado venerdi per el confin coi nonni .... con la solita carta de identità sua .. i croati no ga chiesto niente de piu del solito documento ....

Link al commento
Condividi su altri siti

mio fio (5 anni) xe pasado venerdi per el confin coi nonni .... con la solita carta de identità sua .. i croati no ga chiesto niente de piu del solito documento ....

Mia mamma xe andada a domandarghe ai poliziotti in confin e i ghe ga ditto che dovessi andar ben anche solo con quel documento che gavemo tutti. El problema xe che mia fia grande la ga de andar a Pago con la nonna e no volessi che i se bechi el puliotto zelante che el pretendi sto documento. Per la piccola po', che la ga 20 mesi, se son del tutto sincera i gavessi tutte le ragioni de sto mondo per romper: la ga una foto de quando che la gaveva un mese! E po' el documento xe solo che in italian, diria che i lo podessi far come i passaporti anche in inglese e francese.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao, xe capità a una mia parente che la voleva andar al bagno in Croazia con le tre fie, non i la ga lassada passar perchè la se ga presentà al blocco con el lasciapassare (la propusnica).

E cussì ela, che in undici anni della prima fia non la gaveva mai fatto el documento personale, la xe andata in questura a far per tutte e tre el foglio con i dati e la foto.

Che xe quelche ga anche le mie nipotine e con cui semo sempre passadi.

La foto resta per cinque anni, come la validità del documento. A pensar xe assurdo perchè qua noi fazemo el documento subito per andar fora al bagno e i fioi piccoli cambia molto in cinque anni.

Una discussion che go fato recentemente con sua mamma riguardo a andar i Slovenia dopo la caduta dei confini: la xe convinta che i fioi se pol portarli come qua.

Invece, me son informada in questura, quando se va in Slovenia anche se nissun controlla più i confini i fioi devi aver questo documento con foto come prima e anche scritto chi li accompagna.

Sempre in un altro stato andemo, se se vien fermadi i fioi devi esser riconosciudi, senno cossa xe rapimento de minori?

Ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao, xe capità a una mia parente che la voleva andar al bagno in Croazia con le tre fie, non i la ga lassada passar perchè la se ga presentà al blocco con el lasciapassare (la propusnica).

La propustnica non la val piu'. Anche noi semo rimasti in slovenia, perche' no i ne lassava oltra.

Link al commento
Condividi su altri siti

C'è anche la disposizione ( da alcuni anni ) che devi avere circa 100 euro con te per ogni giorno che starai in Croazia o in alternativa travellers cheques o carte credito. In teoria te lo possono chiedere sempre. A me solo una volta hanno fatto aprire i portafogli e ci siamo molto indignati pensando fosse un sopruso del poliziotto. Invec poi ho saputo è una legge che esiste e possono controllare

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

allora, no credo che ghe interessi a molti, ma siccome sto topic lo go verto mi,

me par giusto dar qualche informazion de feedback.

go fatto sto documento e xe sta un'impresa no kafkiana, de piu'...se podessi scomodar adiritura beckett. :D

non ve tediero' coi particolari, sta de fatto che la procedura xe questa:

xe sta predisposto un modulo multilingue nel qual devi esser indicati i dati del minore, dei genitori e dell'accompagnatore.

te devi indicar anche il motivo e la durata della visita. per cui te val per una visita soltanto.

ovviamente te devi gaver el certificato de nascita valido per l'espatrio del minore.

in questura i pretendi che vegni a firmar in loro presenza enrambi i genitori e l'accompagnatore.

mi go riva' far senza: me go fatto dar i moduli e li go fatti firmar al pare e all'accompagnatore (in questo caso la nonna).

il papa' ga firma anche l'autorizzazione e dopo son tornada con i documenti de papa' e nonna.

ve consiglio de portar la fotocopia, perche' i me ga consigliado cussi':

non ghe funziona la fotocopiatrice e no i ga carta (!!), i xe stai 30 minuti de orologio per farle.

dopo...ghe vol una settimana percio' che i metti un tibro e un sbiribo? che dovvesi esser una firma.

mi go rotto e i me lo ga fatto in un giorno, perche' iera urgente.

ora, mi me domando: ma se mia mamma la sta in sicilia come la fa a firmar el documento?

se mio mari' fa el militare in iraq come fa a firmarlo?

me go informado e in slovenia la procedura xe molto piu' semplice anche se el modulo xe uguale.

ma no doveva esser uguale per tutti i minorenni stranieri?

e po' mi sinceramente pensavo che i croati ga fatto sta roba per "vendicarse" delle vignette

e ciononostante in slovenia i ga riva far una cosa semplice e veloce.

perche' lori si' e gli italiani no?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

si se xe coi genitori i genitori i ga za el foio conle foto dei fioi sora... la carta servi per i minori (che xe ancora senza documenti) per andar in giro con nonni o altre persone.. e me par anche giusto :)

no, no, non xe cussi'. l'atto di assenso servi, come che te disi, se i fioi no i xe accompagnadi dai genitori, ma i devi comunque gaver un documento personale valido per l'espatrio. xe una carta in piu'.

mia fia la gaveva za segnada la nonna sul suo documento per l'espatrio, ma gavemo cmq dovudo far sto atto di assenso. cmq in confin no i ghe ga domanda' niente.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma come te ga fatto segnar sul documento per l'espatrio della nonna tua fia???

non iera solo sui documenti dei genitori???

mia fia ga un suo documento valido per l'espatrio. praticamente xe el certificato de nascita (rilasciato dal comun) vidimato dalla questura con l'indicazione delle persone autorizzate ad accompagnarla all'estero (genitori, nonni, maestra).

prima bastava questo, adesso i croati vol anche sta altra carta.

Link al commento
Condividi su altri siti

orca.. non savevo dell'esistenza de sta carta.. interessante.. e non basta più quella?

beh effettivamente non ga senso..

se un no gaveva neanche quella allora iero perfettamente d'accordo (con tutti i minori che vien rapidi meio esser sicuri che sia in affidamento de chi viaggia) ma se esisteva za perchè chiederne un'altra?

Link al commento
Condividi su altri siti

se un no gaveva neanche quella allora iero perfettamente d'accordo (con tutti i minori che vien rapidi meio esser sicuri che sia in affidamento de chi viaggia) ma se esisteva za perchè chiederne un'altra?

ah, me domando la stessa roba.

maliziosamente go pensado che i lo ga fatto per rappresaglia nei confornti dei sloveni (vignette etc), perche' per il resto penso che nel caso dei turisti i fioi viaggia coi genitori (tedeschi ecc). Me par che i unici che se sposta magari coi nonni xe i cittadini sloveni e quei della FVG.

per quei che ga casa in istria xe una bella rogna, perche' te dovessi rifar sta carta per ogni volta che te va, magari anche solo per un giorno.

Link al commento
Condividi su altri siti

edito..

servi il documento de assenso da far firmar ai genitori anche per i maggiori de 16 anni che ga za un suo documento :S questo si che xe assurdo :D

e portar in questura o in comun.. domanda ... se paga l'autentica???

e poi .. fazo prima a farme sua tutrice legale ciò :S

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

edito..

servi il documento de assenso da far firmar ai genitori anche per i maggiori de 16 anni che ga za un suo documento :S questo si che xe assurdo :D

e portar in questura o in comun.. domanda ... se paga l'autentica???

e poi .. fazo prima a farme sua tutrice legale ciò :S

go dito che xe robe ufo! i complica in una maniera...lassemo perder i croati che i pretendi robe fora dal mondo, ma anche qua, proprio no i sa organizzarse.

cmq, mi no go paga niente. anche perche' i pretendi che vadi firmar tutti la', in questura: entrambi i genitori e l'accompagnatore.

se te servi altre delucidazioni, te me pol tranquillamente mandar un MP.

Link al commento
Condividi su altri siti

... ma la UE, no se rabia per ste monade?

Evidentemente no. La Croazia no xe nell'UE e me sa che la fa un poco come che ghe par e piasi (vedi zona ittica per esempio).

Cmq, in tutta sincerità, sti documenti italiani per minori fa un poco rider i polli: xe un comune certificato anagrafico dove che el sindaco certifica (esclusivamente in italian) che la foto e i dati corrispondi e che i appartien al minore in questione. Dopo co sta carta formato A4 te va in questura e lori i te metti i nomi e el numero de documento delle persone autorizzade a accompagnarlo all'estero. El bel xe che el documento ga una durata de 5 anni, per cui un all'eta' de 5 anni spesso ga la foto de quando che el gaveva un mese! Peraltro in foto, el picio de un mese, no devi assolutamente gaver i oci seradi. Mi me ga tocà farla torturar col flash perciò che la se svei.

Resta el fatto che sto documento, per quanto ridicolo che el possi esser, xe fatto sulla base de accordi internazionali e bilaterali, per cui no capisso perchè la croazia la cambia le carte in tola e la pretendi un'ulteriore carta. :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×