SandroWeb Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Andando a studiar in via Vasari, mi e Stalite gavemo trovado sto cartel tacado alla porta dei gabineti. Associando la figura alla scritta, secondo voi cossa pol significar? -che prima che i mettessi el cartel, qualchedun ga urinado sul covercio della tazza -che qualchedun, quando ga finido de far le sue robe, usa no tirar l'acqua -che la baba della figura ghe tocca metterse in zima al water perchè se la prova a sentarse in maniera più "comoda" la ris'cia de ciaparse un centinaio de malattie diverse -che taluni individui osa intanfanar el gabinetto in maniera tale che bisogna ciamar l'Italspurghi per poder entrar dentro -varie ed eventuali Fene saver la vostra opinion Quote
Starlite Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Secondo mi xe de associar alla scritta presente sul muro dell'ultimo cesso in fondo vizin la finestra: "Mi da sui nervi il tuo striscio - Usa lo scopetto" Podessi esser la chiave... Ma soprattutto... sembra una figura femminile... però xe nel cesso maschile... In quel dele babe no i ga tacà niente, go dà un'ociada Quote
tuxav Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 ma voi no gave' altro cosa far che 'ndar in giro a fotografar i gabineti !?!??!?! :D Quote
iaga Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 ma voi no gave' altro cosa far che 'ndar in giro a fotografar i gabineti !?!??!?! :D No poso far altro che quotar tuxav.. ma mi son più cocola e anche rispondo.. ..per mi xè un modo gentile de chieder de far in modo de evitarghe la ciamada all'Italspurghi. Quote
iaga Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Colgo l'occasion per esprimer el mio disprezzo verso quele babe (perchè donne no se pol ciamar) che me fa vergognar de esser femmina. Parlo delle condizioni del bagno de un bar a muja martedi sera.. non posso creder che esisti gente cusì.. Ma per fortuna riva superiaga!!!! (no podevo no metterla da qualche parte!! ) Quote
polpetta Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 rimanendo in tema... non so se gavè notà nei bagni del "Gooblin"... sulla porta del bagno delle femmine??? i la ga dovù adirittura serar a ciave perchè vigniva ridotto in malomodo dai maschietti (questo xe scritto.. ) te ghe la devi chieder al gestor e dopo riportarghela.. e se questo non bastassi.. te se devi chiuder dentro perche la porta interna xe completamente priva de serratura e chi entra podessi aprirla tranquillamente Quote
Juliet Posted February 13, 2005 Report Posted February 13, 2005 cmq la tesi de star podessi valer... saria de mandarla a focus x i cartei più strani... Quote
Recommended Posts