babatriestina Posted October 7, 2008 Report Share Posted October 7, 2008 Stago provando a doprar la nova macchina reflex e go provado per prova a fotografar la mia prima macchina fotografica " vera", la Retina anni 50 che papà , dopo averla doprada lu, me ga regalado co go avudo 15 anni. ghe son ancora affezionada, e l'ottica xe ottima, Pecà che la pesa e che no la gnanca el esposimetro.. benbon, cussì vedè come che vien le foto, le xe in priorità diaframma, scarsa luce che semo interni e nuvoloso, po un per al aperto.. la macchina averta ( foto ospitade sul mio album flickr) Tuto metallo! e la custodia de pelle, rifilada de metallo, incomincia a romperse.. el obiettivo: come vedè, xe facile de doprar...la ghiera esterna, dove che xe scritto SYNCRO, ga i tempi- in alto in nero, e sotto, con el ganzetto metallico, se metti i diaframmi ( manual: come? mi usavo el esposimetro a parte, ma i veri veci e i manuali insegnava le coppie tempi/diaframmi a seconda della luce. A forza de doprarli alla fin li savevo quasi anche mi..) po se podeva girar la ghiera e grazie al ganzetto se modificava automaticamente el diaframma. Semplice, no?? e no steme domandar i numeri rossi, che no so... anche perchè le istruzioni, che go ancora, xe solo rigorosamente in tedesco! ovviamente el concetto de zoom gaveva ancora de nasser. Distanze e profondità de campo iera semplici: se girava la ghiera della distanza mettendo la distanza del oggetto che se voleva a fogo in corrispondenza della tacca central, e a destra e a sinistra se leggeva, per ogni scelta del diaframma, quanti metri che iera a fogo.. elementare, no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivana Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 io invece negli anni Cinquanta avevo avuto (ce l'ho ancora!) una macchina-bonsai!!!! carina, no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 ce l'ho anch'io .. ma è di un'altra marca.. se la trovo la fotografo pure io dicono anche che era funzionante una volta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts