babatriestina Inviato 7 Ottobre 2008 Segnala Inviato 7 Ottobre 2008 Stago provando a doprar la nova macchina reflex e go provado per prova a fotografar la mia prima macchina fotografica " vera", la Retina anni 50 che papà , dopo averla doprada lu, me ga regalado co go avudo 15 anni. ghe son ancora affezionada, e l'ottica xe ottima, Pecà che la pesa e che no la gnanca el esposimetro.. benbon, cussì vedè come che vien le foto, le xe in priorità diaframma, scarsa luce che semo interni e nuvoloso, po un per al aperto.. la macchina averta ( foto ospitade sul mio album flickr) Tuto metallo! e la custodia de pelle, rifilada de metallo, incomincia a romperse.. el obiettivo: come vedè, xe facile de doprar...la ghiera esterna, dove che xe scritto SYNCRO, ga i tempi- in alto in nero, e sotto, con el ganzetto metallico, se metti i diaframmi ( manual: come? mi usavo el esposimetro a parte, ma i veri veci e i manuali insegnava le coppie tempi/diaframmi a seconda della luce. A forza de doprarli alla fin li savevo quasi anche mi..) po se podeva girar la ghiera e grazie al ganzetto se modificava automaticamente el diaframma. Semplice, no?? e no steme domandar i numeri rossi, che no so... anche perchè le istruzioni, che go ancora, xe solo rigorosamente in tedesco! ovviamente el concetto de zoom gaveva ancora de nasser. Distanze e profondità de campo iera semplici: se girava la ghiera della distanza mettendo la distanza del oggetto che se voleva a fogo in corrispondenza della tacca central, e a destra e a sinistra se leggeva, per ogni scelta del diaframma, quanti metri che iera a fogo.. elementare, no? Cita
ivana Inviato 3 Giugno 2009 Segnala Inviato 3 Giugno 2009 io invece negli anni Cinquanta avevo avuto (ce l'ho ancora!) una macchina-bonsai!!!! carina, no? Cita
molly Inviato 3 Giugno 2009 Segnala Inviato 3 Giugno 2009 ce l'ho anch'io .. ma è di un'altra marca.. se la trovo la fotografo pure io dicono anche che era funzionante una volta Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.