Jump to content

TV e Cultura - Finalmente xe iniziato el grande fradel 9

diego

Recommended Posts

E semo qua ancora una volta a ricrederse, sulla presunta inutilità della television italiana. Lo gaveva dito la Gelmini che l’educazion civica iera importante, e no la xe ga smentido, semmai xe questo popolo ingrato che ancora non ga capido quanto el governo staghi fazendo per noi. Deso però el governo che no demordi proverà a farne una nova lezion de educazion civica, con la nona edizion del grande fradel, dove a tutti i costi se zercherà de insegnar che le differenze le pol coesister. Nella stessa casa, sto anno vegnerà rinchiusi, un non vedente, un vigile gay de Milano, un rom, una maggiorada con una 6 de tette e una dipendente Alitalia licenziada, sindacalista dal bell’aspetto. Xe un’operazion encomiabile, anche se mi son molto in ansia per el concorrente no vedente e no perché metterà a riscio la sua incolumità, per una situazione abitativa nova nella quale el gaverà più difficoltà ad ambientarse, ma per el suo senso dell’olfatto più sviluppado del normale, che vegnerà messo a dura prova quando, dopo el secondo giorno de permanenza, i partecipanti del documentario scientifico incomincerà ad esprimerse col solo linguaggio dei peti. La produzione non ga ancora svelado se sto anno, dopo el tugurio, e le altre punizioni fisiche e corporali de cui no so i nomi, i concorrenti in difetto sarà spedidi a viver in un campo nomadi, in onore al partecipante rom. Questo concorrente ga subito suscitado la curiosità dei altri, che speta de veder se el dormirà sul pavimento involtizà in una coverta, e in quanto tempo el se abituerà a star all’interno dei muri domestici o ad utilizzar i servizi igienici. Dopo gaverla vista girar de trasmission in trasmission, ghe xe ansia e attesa anche per la dipendente de Alitalia. La produzion par che ghe gabi imposto de lasar a casa el cappio, che ormai la se gaveva abituado a portare con ela come una borsetta, per evitar che la se impicchi sul serio nel momento in cui la dovesi esser eliminada. In compenso la poderia esser tra le prime a esprimer el meio de sé con un fil interdentale tra le chiappe, reggiseno e ociai de sol el cui uso nella casa da sto anno sarà obbligatorio per dimostrar che el popolo italian pol esser solidale con i non vedenti. Mistero per la partecipazion del vigile urbano gay, dal momento che il vicesindaco de AN de Milano, De Corato ga dichiarado: la notizia xe falsa dal momento che a Milano non esisti vigili urbani omosessuali, perché quei pochi che iera xe stadi deportadi.

NON starò a veder. :D:D:down::down::vino::vino:

Mi go varda un per de anni perchè iera anche divertente, all'inizio...... Deso xe tuti che va la solo per andar a far el mona in trasmissioni come Buona Domenica.. I entra e no i vedi l'ora de uscir per gaver quel successo de più o meno un mese, e basta. Xe esseri inutili che non contenti della propria vita del kaiser i se meti a far ste puttanade per refarse, non dandose de far nella vita de tutti i giorni.....

No ne poso più de sti reality, bastaaaaa.. :pianto: rivoglio i bei programi de una volta, tipo "il pranzo è servito" con Corrado!!!!

:D

mi volessi indrio un pochi de lori che xe stadi epuradi nei ultimi tempi, inveze.

Da quei conossudi (Luttazzi, Beha, i Guzzanti, Grillo, etc.) a tuti quei strabravi che ancora no conosemo a causa de un sistema TV tuto trane che meritocratico :-(

Dopo, i pol piaser o meno. Ma se i fa ascolti (e i li fa), i ghe dovesi eser.

Tv :memele: con gente :memele: per gente :memele::D

Eppur se i lo fa vol dir che xe gente che lo varda :monaetandul:

Xe proprio questo el punto. Inutile girarse attorno, se questi programmi fa audience xe evidente che, per quanto possi esser una :memele: xe i numeri de chi che li varda ad esser la reale forza. Lo stesso dicasi per i sponsor...tutto ronza attorno alla pubblicità.

Mi per rilassarme dopo 8 ore de stress sul lavor, casini vari, casa de mandar avanti etc etc etc, me piasi vardarme 15 moni che no fa niente tutto el giorno. E per questo devo sentirme dir che son una cacchetta??? (no rivo a far el smile!!!) no me par giusto in ogni caso giudicar chi che varda... anche mi no me piasi vardar programmi come Uomini e Donne, ma no me permetteria mai de dir che xe programmi de m***a per gente de m***a... no li vardo e basta. Xe question de gusti...

Premetto che mi no vardo el GF ma solo Mai dire GF e devo dir che ieri, co lo go visto, el mio stato d'animo iera misto tra riso e pianto.

Sta gente no sa neanche cosa xe el tallone d'achille!!!! Xe de pianzer! Xe de pianzer sentir de cosa i parla in tv e per come i se comporta! La Gialappa's xe brava a trasformar sta tristezza infinita in qualcosa che pol far rider però in fondo in fondo te resta l'amaro in bocca.

Poi, ovvio, gusti xe gusti :)

Semo tutti d'accordo sull'elevatura culturale delle persone che xe dentro, sul fatto che un programma del genere non insegni niente (anche se secondo mi con la presenza de un non vedente nella casa i altri - e anche i telespettatori, spero - e renderà conto de quai che xe i grossi problemi della vita) etc, el punto che me ga infastidì xe che chi che lo varda vegni consideà gente de m***a (come scritto in post precedenti). Me par un'offesa gratuita.

Mi son una che professa che la libertà individuale xe sacra (ovviamente finchè no se va a romper le scatole alle altre persone) e quindi mi credo fermamente che ognidun xe libero de far qual che vol in base ai propri gusti.

Mi, per esempio, guardo Lost, Dr House, Heroes o Grey's, qualchedun altro guarda le fiction, altri varda film e altri ancora varda i reality. Fossi per mi i reality li abolissi tutti perchè, a mio gusto personale, xe terribili! :D No capisso cosa se ghe pol trovar de bon o de spensierato nel GF per esempio, ma xe un "problema" mio :)

Nella puntata de Mai dire GF che go citado qua sora i ga fatto veder una bionda (no go imparado ancora come se ciama) che la disi che no la sposassi mai un che guadagna 800 o 1000 euro al mese perchè xe un pezzente O| (offendendo poi chi lavora come un deficiente tutto el mese per portar a casa i soldi!).

Sempre questa poi parlava che xe IN andar in discoteca con una nano. La diseva che l'ultima tendenza de quei che "xe oltre ai altri" xe de affittar un nano e portarlo in discoteca per poi metterlo al guinzaglio e girar con lui O| e infine la concludeva che nessun mai la vederà in borgata, ma, piuttosto, i la vederà in via Veneto con un bicer de champagne e "tacco 12".

Questa xe gente che no ga mezzo valor e, se i fingi, ancora pezo! Questi qua venderia la propria mamma pur de diventar famosi e pensar de vardar una roba simile, con gente simile me fa venir mal de panza. Poi, ovviamente, la stessa roba podessi dirla un altro dei telefilm tipo Lost, Heroes, ecc ecc che me piasi a mi :D

Quindi mi digo: "de gustibus non disputandum est" :)

Mi son una che professa che la libertà individuale xe sacra (ovviamente finchè no se va a romper le scatole alle altre persone) e quindi mi credo fermamente che ognidun xe libero de far qual che vol in base ai propri gusti.

Mi, per esempio, guardo Lost, Dr House, Heroes o Grey's, qualchedun altro guarda le fiction, altri varda film e altri ancora varda i reality. Fossi per mi i reality li abolissi tutti perchè, a mio gusto personale, xe terribili! :D No capisso cosa se ghe pol trovar de bon o de spensierato nel GF per esempio, ma xe un "problema" mio :)

Nella puntata de Mai dire GF che go citado qua sora i ga fatto veder una bionda (no go imparado ancora come se ciama) che la disi che no la sposassi mai un che guadagna 800 o 1000 euro al mese perchè xe un pezzente O| (offendendo poi chi lavora come un deficiente tutto el mese per portar a casa i soldi!).

Sempre questa poi parlava che xe IN andar in discoteca con una nano. La diseva che l'ultima tendenza de quei che "xe oltre ai altri" xe de affittar un nano e portarlo in discoteca per poi metterlo al guinzaglio e girar con lui O| e infine la concludeva che nessun mai la vederà in borgata, ma, piuttosto, i la vederà in via Veneto con un bicer de champagne e "tacco 12".

Questa xe gente che no ga mezzo valor e, se i fingi, ancora pezo! Questi qua venderia la propria mamma pur de diventar famosi e pensar de vardar una roba simile, con gente simile me fa venir mal de panza. Poi, ovviamente, la stessa roba podessi dirla un altro dei telefilm tipo Lost, Heroes, ecc ecc che me piasi a mi :D

Quindi mi digo: "de gustibus non disputandum est" :)

Quoto Lost ed Heroes :p

Riguardo al Grande fratello invece il grado di trash e diseducatività (per le robe da te citate per esmepio) è tale da superare la mia voglia di difendere la libertà di fare programmi come si preferisce.

E' possibile fare trash e reality senza che siano appositamente studiati e pianificati in modo che siano diseducativi.

Questo non mi piace del gradne fratello, che è fatto a posta per influenzare la società in un certo modo e trasmettere valori che non solo non condivido ma reputo pericolosi per la società.

Difatti oramai hanno creato una generazione "grandefratello" ed è pieno zeppo di giovani che nella vita aspirano a fare i pagliacci in TV ed hanno fatto di arroganza, maleducazione, falsità ed egoismo valori in quanto ti permettono di vicnere il grandefratello.

Questo va oltre alla libertà di trasmissione.

Quindi viva i rpogrammi stupidi e leggeri, ma non quelli cattivi.

concordo con chi disi che a fine giornata tutti chi più, chi meno

ga bisogno de rilassarse e guardar programmi leggeri

el triste xe che sui canali tradizionali (rai canale5 etc.)

no xe proprio cossa veder e te se imbalsami a guardar el meno pezo

me considero fortunada perchè son abbonada a Sky e rivo sempre a trovar

o qualcossa de sport o un documentario che me se confà :D

(el documentario con quelle vosi rilassanti xe un'ottima ninna nanna)

certo xe che i ne propina programmi e discussioni che offendi

la nostra intelligenza :ehsi:

Onore a Giada che dichiara senza nissun problema che la guarda el GF9. Grande perchè me ricorda tanto la storiella riguardante Berlusconi che ga vinro le Elezioni senza che "nissun" lo gabi votado .Val anche per el GF9 . Nissun guarda ma...... . Me fa inveze rifletter la question censura. Saria per mi censureria sai più volentieri el GF9 che trasuda volgarità e ignoranza e che sicuramente no trasmetti niente de positivo. Inveze le censure o presunte tali vien applicade a programmi seri che parla in maniera seria. Solo che questi programmi xe in teoria "politicamente" scorretti per qualchedun.Par che anche Fabio Fazio sia colpevole de faziosità, a mi me par che i illuminadi de questo governo se sia semplicemente confusi col suo cognome, perché xe difficile per mi ricordar un altro esempio simile de “servilismo”, un omo per cui tutte le donne xe belle, tutte le canzoni xe musicalmente arte, i libri tutti capolavori, i film tutti spettacoli che arrichisi , compresi quei de Vanzina o Massimo Boldi.Resta comunque sai triste constatar che dalla Television riveremo a saver prima chi nella casa del GF9 ga fatto vedere per prima le tette, ma no te disi che ad oggi semo rivai a 60 morti 60738 infortuni 1518 invalidi di lavoro. :angry::angry::incazzado::incazzado::vino::vino:

Mai dire GF che go citado qua sora i ga fatto veder una bionda (no go imparado ancora come se ciama) che la disi che no la sposassi mai un che guadagna  800 o 1000 euro al mese perchè xe un pezzente O|

Beh, almeno la xe stada onesta, se volemo...Sa quante che lo pensa (e lo fa) ma no lo ammetti? :D

Mai dire GF che go citado qua sora i ga fatto veder una bionda (no go imparado ancora come se ciama) che la disi che no la sposassi mai un che guadagna  800 o 1000 euro al mese perchè xe un pezzente O|

Beh, almeno la xe stada onesta, se volemo...Sa quante che lo pensa (e lo fa) ma no lo ammetti? :D

Spero de no gaver mai a che far con una che disi ste robe...

L'avesse detto fuori dalla TV, o su un programma comico o satirico andrebbe bene. Ma un programma nei cui personaggi la gente si immedesima veramente è un po fuori luogo.

Se la prendono tanto con i videogiochi e poi ci sono queste cose per TV che fanno sicuramente più effetto che giocare a GTA.

Ma xe veramente gente che SE IMMEDESIMA nei protagonisti del GF???? Mi vardo ma no me sogneria mai de copiar la tettona e o la bionda...

Da un occhiata ai giovani d'oggi...

Copiano modi di fare e valori dei "vincenti" che fann successo grazie al GF.

Tantissimi sognano di fare il grande fratello che si ritrova a fare casting su migliaia di candidati ogni anno.

Le comparsate di qualcuno che è stato nella "casa" portano al pieno automatico in una discoteca o impennate di ascolti.

Ma sopratutto riescono a tenere incollati al televisore degli italiani che invece di fare qualcosa per impgnare il tempo... guardano altri che fanno qualcosa per impegnare il tempo.

Quando invece di trovarti con i tuoi amici, per farti una chiacchierata, rimani a casa a guardare altri che chiacchiernao tra loro... l'effetto c'è già.

"Tizio" una sera decide di socializzare e rimorchiare una tettona. Tutto sommato nulla di strano.

Ma 5.700.000 italiani la stessa sera, invece di fare la stessa cosa, o fare qualcos'altro sono rimasti a casa... a guardare tizio che ci prova e combina con una tettona.

E questa a le base di reality e programmi della defilippi in genere. Guardare persone comuni che fanno cose comuni che il telespettatore potrebbe tranquillamente fare o provare... ma preferisce guadare gli altri che lo fanno.

PS:

Riguardo alla tettona. Pensi che non esistano ragazze che vorrebbero guadagnare soldi con poca fatica, diventare famose ed avere le tette grandi?

Al maschile la stessa cosa val per un Tarricone.