Vai al contenuto

V meeting ufficiale


Messaggi raccomandati

  • Risposte 312
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ahem..

grazie, grazie, bravi mule/i, son ssai contento che xe vignu' tanta gente sta volta, speremo de continuar cusi' :D

in particolare:

chiedo l'eliminazion de forcipe dai prossimi meetting o, in alternativa che la porti drio abbastanza tappi per le 'recie de chi ghe sta intorno o, in alternativa ancora, che la se fazi un per de dosi a scelta tra: Tavor, Xanax, Valium, Ansiolin, En, Frontal, Lexotan, Prazene, Control, Lorans, Dalmadorm, Felison, Halcion, Minias, Roipnol, Nottem, Stilnox, Buspar (anche cocktail va ben) :D

ringrazio el signor che iera se ga senta' al posto de forcipe che ne conta sempre robe interessanti :ave:

i fotografi che no fa mai abbastanza foto :clapclap:

quei che no gavevo mai visto prima (ala fine nisun :D)

e tuti i altri per gaver partecipado :D

bravi bravi bravi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ringrazio anche mi tutti quanti :ave: Bellissima serata :ehsi:

Grazie a chi go visto per la prima volta (uhm...solo dido me par :D)

Grazie a cocal che go conossudo de più (la prossima volta me porto la scala eh :aracheroba::D)

Grazie a Mauro, sempre cocolissimo e disponibile a contarne robe robe nove :)

Grazie a chi no vedevo da tanto...Juliet, Orione, Laura + 1 :D, Ghost, al mitico Matt che me ga fatto scapottar de rider quando se ga ordinado mezza birra al Triskell :merodolodalrider:

Grazie ad AV che me porterà ai Caraibi :merodolodalrider::D

Grazie a tutti i altri partecipanti che per vari motivi rivo a veder più spesso ma i me xe cari come non mai :ikik:

Un rigraziamento speciale al mio picio preferito (e al suo talco :D :D :D), sempre pronto a farme rider :bacini:

Un super ringraziamento ai mod, la mia seconda famiglia, persone de oro dal primo all'ultimo, persone a cui ghe voio un ben dell'anima :bacini::ikik:

Ultimo ma solo perchè xe la persona più importante...Un grazie col cuor in man a Sandro. Persona dolcissima, ricca de umanità e capace de costruir e tenir insieme tutto questo. Non go parole per esprimerte quanto te rivi ad esser importante per tutti noi! GRAZIE MILLE DAVVERO! :ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh.. anche mi volevo esser la prima.. e invece niente :(

00.50 te scrivi questo ???

ma ...ma...cos te fa? te me ciol ple de drio?

un minuto prima se saludavimo tutti e mi go chiesto: "voio veder chi che scrivi subito i ringraziamenti" e sta qua ( :linguaccia: ) la me fa...mi no...cossa?? te scherzi) e oggi cossa me vedo...no go parole.... :disgust:

iaga... :haha:

comunque, una bella oretta e mezza, scuseme se son rivado quando che son rivado...ma de piu no rivavo! :)

me ga fatto impresison rivar e veder una tavolada immensa piena de volti nuovi!

per la cronaca...son rivado a casa alla 1.40 :chesonno:

Link al commento
Condividi su altri siti

buon giorno a tutti!!

me son alzado poco fa.. evidentemente iero stanco :unsure:

un grazie de cuor a tutti i pervenudi ieri sera (veramente tanti).

in particolar modo a:

- Ghost e ai suoi racconti fantasy :D

- Kiki e i suoi dispetti :incazzado:

- Forcipe per le sue simpatiche uscite (impossibile non notarla) (ps: voio veder la foto de gruppo dove la ga la testa tra le gambe de qualchedun.. de Jazz me par.... :ihihihhi: )

- ringrazio anche "Erwin & Gàlen" in "La Leggenda dell'Arpa Magica" :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ecome qua :D quasi ultimo!! :D

- ringrazio anche mi tutti quanti e sopratuto i novi che no conossevo (solo dido infine anche mi :D.. però anche i altri che no xe mai vignudi ad un meeting e xe la loro prima volta)

- ringrazio sandro x tuto l'ambaradam che ga tirado su

- ringrazio el borotalco e el mio capezzolo per gaver animado per un poco i discorsi

- ringrazio forcipe xke tuti i la ringrazia.. no so xke buh :D

ala prossima!! scuseme per le batterie!! desso no posso nianca scarigar le foto che go le baterie scarighe!!

Link al commento
Condividi su altri siti

- Forcipe per le sue simpatiche uscite (impossibile non notarla) (ps: voio veder la foto de gruppo dove la ga la testa tra le gambe de qualchedun.. de Jazz me par.... :ihihihhi: )

- ringrazio anche "Erwin & Gàlen" in "La Leggenda dell'Arpa Magica" :D

Quoto i ringraziamenti.

E aggingerei la paziente Tinuviel a cui abbia fatto il lavaggio del cervello per portarla sulla strada della perdizione e dei GDR :p

Bella serata peccato che la disposizione allungata della tavolata ha ristretto i campo di socializzazione ai soli vicini.

Ora ci servirebbe una bella grigliata sulla spiaggia :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Bella serata peccato che la disposizione allungata della tavolata ha ristretto i campo di socializzazione ai soli vicini.

Ora ci servirebbe una bella grigliata sulla spiaggia :)

propongo per la prossima volta una "Tavola Rotonda" (basta trovar un local che gabbi una tavola del genere.... :rolleyes: )

per la grigliata inveze spero che se fazi presto!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie per la bella serada passada insieme a tutti voi,una tavolada cussì longa solo ai matrimoni la gavevo vista e ieri non se sposava nissun,o me sbaglio? :lol: E grazie anche a chi che ne sta de sora che ieri ga fatto in modo che la serada iera ventilada e se stava de dio :ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie a voi tutti che me gavè ringraziado ( tra l'altro a ragion veduta!!!!!!!!!!) e che soprattutto me gavè sopportado...............tranne a Jazz che no me ga taiado la pizza.........e poi che pessimo servizio iero sempre senza coltel :incazzado: Un grazie particolar a sandro che ga organizzado questa bella serata e al signor anzianotto x quel che fa x i fioi :clapclap:

Link al commento
Condividi su altri siti

alora cosa dir? go conosù un poche de bele persone :p

nel senso che + de metà tavolata me gaverà visto rivar...forsi senti che me go presenta e po' bon...perchè dopo son andà a sentarme in fondo in fondo...e quindi metà e più dei presenti no so neanche chi sia...sarà x un'eventuale prox volta!

cmq go rivisto forcipe...go conosù el famoso sitodesandro (xkè xè un nome unico!),cucciolina,cocal,..se no go capido mal go conosudo trert...e i altri che me iera intorno chiedo venia ma no me ricordo spudoratamente i nomi...le facce si e pena vederà ben le foto con le didascalie (perchè se no xè pupoli) ve informerò meo su chi go conosudo. go capi che go conosudo mauro dela fondazion (co el ga distribui i volantini).

serata particolare...un poco spaesado...dopotuto no conosevo quasi nisun...ma cmq xè cocoloni!

e ancora scuseme x la mia bruta dimenticanza dei nomi...

ma poso zontar che go conosu la (penso) mulona de trert...o almeno la sua fotografa nei momenti che el se leca el capezolo :cherobeara: , el moroso de cucciolina, che ghe sbisiga el pensier de andar veder i mondiali de basket in giapon, e ancora ala mia dx iera un'altra coppia tuti e 2 cocoli e el mulon gaveva un bel palmare e la dilui donzella al sentir che trert ga stampa con un bel ploterin ghe ga dito de no infierir (o roba simile).

giusto x far capir che le persone le go presenti :rolleyes:

Ah za...xè riva anche Matt...sui cui tempi de atterraggio tra sistiana e pizeria giaguaro se discuteva.

Grazie dela compagnia :clapclap::clapclap::clapclap:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi vojo ringraziar veramente tuti quei che xe vegnudi e spero che la prossima volta vegni anche chi ieri no ga podu' :D

Ringrazio Sandro x la spelendida serata organizada ,

Cucc che iera contentona de vederme vesti' veramente elgante :D :D :D

Forcipe che me ga rotto tuta la sera (e mi no rubo niente! :D )

Uno dei 6 andrea (cocal) e Gaia che me ga soporta' tuta la sera :D

Ringrazio Pierin x gaverme fato scapotar nela sua descrizion dele nuvolete bianche :D :D

e come no ringraziar anche Matt che xe sta tropo cocolo a dirme "se te rivi postegiar qua, te ofro una bira!" ... :D :D :D :D

e grazie anche a tuti i altri :D

PS: chi no xe vegnu ieri xche no podeva, adeso no ocori che speti el prox meeting .. basta che fazi un fiscio :D : :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×