Vai al contenuto

Facebook...perchè?


Messaggi raccomandati

No me son ancora iscritto, ma zercando nel motor de ricerca interno go za trovado molta gente che credevo estinta :D

Certo che se uno no vol farse veder o rintracciar da qualchedun xe grave. Da quel che go capì una volta che te se iscrivi lo pol veder chiunque, se sa el tuo nome e cognome, giusto?

Hmm, xe un servizio che veramente te meti a 90 davanti al pianeta...

però xè una tua scelta o te usi come sugerisi arlon nome o cognome scurtado...

e come disi Damia, alle volte basta un motor de ricerca che za vien fora roba tua :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 156
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

No me son ancora iscritto, ma zercando nel motor de ricerca interno go za trovado molta gente che credevo estinta :D

Certo che se uno no vol farse veder o rintracciar da qualchedun xe grave. Da quel che go capì una volta che te se iscrivi lo pol veder chiunque, se sa el tuo nome e cognome, giusto?

Hmm, xe un servizio che veramente te meti a 90 davanti al pianeta...

Sconto tra le opzioni c'è la possibilità di settarsi come non reperibile sul motore di ricrca. Però avrebbe poco senso. Mettersi su facebook epr essere irrintracciabili? Avere il rpofilo con 0 amici epr guardarsi le proprie foto da solo?

A sto punto uno non si iscrive e basta. O usa un Nick come su un forum.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

a due setimane dal'iscrizion su feisbuk poso dir che lo trovo cocolo come social-network...ga una marea de cazadine x pasar el tempo (giogheti e quiz vari)...e xè cocolo per pizigarse de novo con gente che no se senti da tanto...

però che dir? personalmente me lasa perpleso el fato che qualchedun (vari amici da anni) se rifazi vivo dopo tanto su feisbuk +tosto che fazendose sentir con un sms o una telefonada...misteri dela tecnologia...e dele persone :cherobeara:

al momento comunque mi continuo col mio metodo... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Me son iscritto da una decina de giorni. Devo dir che go ritrovado gente che mai gavesi pensà de risentir. Però, se parlemo de utilità pratica de sto strumento, no go ancora trovà un'applicazion veramente utile. Per adesso go visto solo che inviti per monade, frasi tipo shout nelle bacheche e monade de sto tipo.

Disemo che non trovo un'utilità pratica nel scriver un qualcosa che vegni letto da tutte le persone che conoso, a parte le solite cazade de fioi "mario ga mal de panza" "pinco ga avu una giornada de :memele:" "pallino ga ciolto la moto nova" ecc :D

Se voio publicizzarme da solo a sto punto verzo un blog. Se voio parlar con una persona uso un programma de messaggistica tipo msn, perchè la chat de FB xe bastanza scrausa...

No so, no trovo un utilizzo de cui gabi bisogno. A sto punto rintraccio la gente che no sento da una vita e ghe chiedo l'indirizzo msn :p

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

MI me son iscritta per curiosità e per gioco!.... alla fine xè una cosa anche utile.. go trovado persone che non vedevo da anni! Come tutte le cose xè de moda andarghe, iscirverse, ecc.... come tutte le mode penso che finirà nel dimenticatoio tra un pò

Link al commento
Condividi su altri siti

mi ultimamente go trova delle mule de cui iero la loro "mascotte" a 8 anni :D ... lore le gaveva 14 anni e le me teniva in brazo, cocolava e le zogava con mi :D

son stada felicissima co le me ga contatta su f.b.... una de lore se ga trasferi a Ronchi, l'altra a Istanbul.. se non fossi sta per f.b. non le gavesi mai più ritrovade.

me ga fatto un enorme piazer :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Sconto tra le opzioni c'è la possibilità di settarsi come non reperibile sul motore di ricrca. Però avrebbe poco senso. Mettersi su facebook epr essere irrintracciabili? Avere il rpofilo con 0 amici epr guardarsi le proprie foto da solo?

Beh..se ti no te son rintracciabile vol dir che i altri no te trova, ma ti te pol trovar i altri...per cui no xè dito che un che xè "nascosto" gabi zero amici.

Me riva un fraco de inviti per varie applicazioni o per diventar fan de qualcosa...Ma le applicazioni in cosa consisti? Nel ciamar dentro la gente tipo cadena de S.Antonio e nulla più. Mah, me par una marea de cagade :D

Le applicazioni..dipendi..alcuni xè test, gioghi vari...alcuni xè gruppi a cui te se pol iscriver e discuter de argomenti specifici. Diventar "fan" de qualcosa no gà alcuna funzion in sè, se non de commentar una roba me par.... a mi no me riva proprio tutte ste cagade in realtà...no son sommersa da notifiche ogni due per tre...anzi..me ne riva pochette.. cmq se no te interessa basta che te ignori gli inviti, te disabiliti le applicazioni o te se cancelli direttamente da facebook :D

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Beh..se ti no te son rintracciabile vol dir che i altri no te trova, ma ti te pol trovar i altri...per cui no xè dito che un che xè "nascosto" gabi zero amici.

Sempre che chi cerchi non faccia lo stesso... con questa filosofia facebok perde buona parte della sua utilità.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sempre che chi cerchi non faccia lo stesso... con questa filosofia facebok perde buona parte della sua utilità.

sì beh, ovvio...ma credo che la maggior parte della gente no metti filtri per non esser rintracciabile...anche perchè sennò facebook no vegnisi usado così tanto...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

No amo molto i social network, difatti, sia su Myspace che su Facebook ghe xe la Robe Fatte Cacao, ma no un profilo mio, però per tante robe i xe comodi.

Quel che no me piasi de facebook xe la scarsità de informazioni che te gà su la ricerca de le persone...

Voio dir, te trovi 10 persone o più co el nome e cognome che te zerchi, ma no ghe xe città, anni e magari la foto xe picia...ok al profilo privato, ma almeno un paginetta chiusa per capir se un xe quel o no, no saria mal...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...
però che dir? personalmente me lasa perpleso el fato che qualchedun (vari amici da anni) se rifazi vivo dopo tanto su feisbuk +tosto che fazendose sentir con un sms o una telefonada...misteri dela tecnologia...e dele persone :cherobeara:

se se gente come mi che perdi telefono, numero e contatti... grazie a FB go rintraccià persone che non rivavo più a trovar, ma non per volontà mia, ma per el brutto vizio de tenir i contatti sul cellulare. così se se frizi quel te perdi tutto...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

Ritiro fora sta vecia discussion per chieder: perchè la gente no ga coraggio de dirte le robe in faccia ma le scrivi su facebook???? Ma che tristezza infinita!!!! :disgust:

Brava Cucc...

Seppur facebook xe nato con le migliori intenzioni (trovar veci amici), mi iero su Facebook e me son tolto proprio per i motivi che te ga scritto ti ... penosi veramente !!!

Oltre al fatto che perdevo un'ora ogni sera per legger tutte quelle monade che un devi condivider e tutte le telecronache de qualche mio conoscente che scriveva ... Me son sveiado, stago fazendo colazion, me stago vestindo, stago andando a lavorar .... ma che bale ara ....

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi continuo a no trovar un qualcosa de utile in sto facebook :D Ok, te ritrovi persone de cui te gavevi perso ogni traccia, fin qua niente da dir, ma le attività reali che ghe xe sora me par inutili. Battudine, frasette "son stanco, i me ga rigà l'auto, fazo el bagno", oppur mille inviti per applicazioni che alla fine mira tutte a qualche sito a pagamento. Veramente inutile, boh...

Link al commento
Condividi su altri siti

Son sta iscritto due giorni, me son rotto le balle, son uscido. Con quei con cui son più in contatto, uso msn, più comodo e veloce. Per info su robe che me interessa, uso twitter come utente introvabile. Faccialibro sarà utile per chi ga molti amici e/o parenti fora Trieste, con cui no se vedi mai, ma a mi personalmente me fa tristezza.

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon ma xe cocolo per varie robe, prima fra tutti sputtanarse pubblicamente coi amici con foto compromettenti :D Mi lo uso anche per carigarghe foto che dopo rivo pubblicar liberamente sui vari forum.. Xe bel per condivider foto de varie esperienze coi altri e veder le esperienze de altri, poderle commentar e sentir i pareri de chi le ga vissude.... Posso restar in contatto coi miei parenti che sta a 500Km e saver come che i sta senza romperghe troppo le pelotas :) Posso scriver dei miei pensieri e confrontarme con altre persone che conoso per veder come la pensa..

Poi bon, ghe xe tanti che usa facebook per lamentarse della vita e dir sempre che xe i più sfigai del mondo che va tutto mal, ma basta "oscurarli" come disi arlon e via :D

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

Ritiro fora sta vecia discussion per chieder: perchè la gente no ga coraggio de dirte le robe in faccia ma le scrivi su facebook???? Ma che tristezza infinita!!!! :disgust:

Alla fine te se ga iscritta? :D

Prova a zercarme e vedi se te me trovi :p

A parte che no rivo a capir perchè la gente gabi scriver i affari suoi al mondo (ma neanche se me pagheria andassi a contar dove che vado o dove che son su fb, o ancora pezo fatti ancora più personali!!!), ma quale xe el senso de finger davanti e poi scriver al mondo che quella persona te sta sulle balle? No te lo pol dir in faccia? Cosa xe, vigliaccheria?

Che poi, visto che te scrivi ste robe al mondo, xe ovvio che per una via o per l'altra la persona in question vien a saver. Per quel trovo che sia estremamente triste il tutto :cesso: Penoso e patetico proprio!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


  • Donazione 2024 per il forum

    Se vuoi lasciare un piccolo obolo per il mantenimento della nostra comunità virtuale, questo è il posto giusto!



    81% della quota di donazione raggiunta
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Chi è Online (Visualizza tutti)

    Non ci sono utenti registrati online

  • Collaboratori Popolari

    1. 1
    2. 2
      Guiz
      Guiz
      12
    3. 3
      Orso
      Orso
      11
    4. 4
      Mex
      Mex
      11
    5. 5
      pinot
      pinot
      10
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×