Vai al contenuto

Riva del Garda-Trieste 84-91 (gara-1 finale play-off, domenica 17/5)


Messaggi raccomandati

  • Risposte 170
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ospite brunotto
Alcune considerazioni sulla partida de ieri e non solo sulla partida:

- Un super bravo ai nostri muli che ga rivado a tenir la concentrazion nonostante la bagarre :ave: I xe davvero una buonissima squadra e i se stramerita la promozion!

- Una scariga de applausi (ironici ovviamente) agli incompetenti del tavolo che no sa neanche scriver i punti nello spazio giusto :disgust:

- Una scariga de insulti a quei tifosi triestini RAZZISTI che se la ciapa con Cissè (bravissimo zogador oltretutto!!!) perchè de color. Me fa vomitar ste robe!!! E ciaperia a piade chi se permetti de insultar una persona solo perchè de color de pelle diverso. VERGOGNA!!! :angry:

- Una serie de piade a chi continua a penalizzar la propria squadra del cuore ed un'intera città con el proprio modo de far. Tale gente va isolada visto che se doverà giogar l'ENNESIMA partida in trasferta a causa loro! Queste persone ghe fa mal alla squadra, alla città e all'intero movimento cestistico quindi votassi per delle PESANTI contromisure. El 99% dei tifosi triestini xe tranquillo e vol solo che la propria squadra vinzi. Purtroppo però xe dei dementi che continua a far casin tanto per farlo (saria interessante capir perchè po') e a sfogar le proprie frustrazioni represse in modo VERGOGNOSO.

- La Trieste del basket no xe questo! Seguo la Pall. Trieste da 20 anni e non me ricordo che ne gabi mai squalificado el campo. Ghe iera stade solo delle multe per qualche baleta de carta lanciada in campo ma nulla più.

- No go visto l'episodio incriminado e non reputo grave tirar l'arbitro per un brazo tanto da giustificar la squalifica. Sta de fatto che se un se tien le man in tasca saria tanto meio :D

- Per quanto riguarda l'articolo scritto dai amici de Riva posso dir solo che non so che partida i gabi visto :confused: Le stupidaggini xe stade fis'ciade de qua e de là, così come i tecnici (2 a Riva, uno a noi). Quindi non vedo sta incredibile discrepanza de arbitraggio. Mah

- Ultima considerazion...xe inconcepibile che in serie B dilettanti no xe ammessi i ricorsi. INCONCEPIBILE!!! Questa sufficienza da parte della Federazion xe alquanto preoccupante!

Quotation total !!!.....................assurdi poi i cori razzisti da vergognarsi...!!! :down::down::down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Che pò, in un periodo della storia in cui se rischia le partide a porte chiuse per cori razzisti, saria meio star un tantin attenti a 'ste verte....giusto un fiatin. In fin dei conti basta un stratton all'arbitro per ciapar 1 turno in campo neutro....

Link al commento
Condividi su altri siti

me dispiasi veder che anche sul sito de sandro i moralisti pronti a cavalcar la moda dell'antirazzismo no manca. bene bene, d'altra parte ogni d'un xè libero de pensarla come vol. e mi voio sentirme libero de dir che de cissè no me frega niente e che se qualched'un che ziga uh uh no me scandalizzo. come no me son scandalizzado quando a budin i ghe ga zigado a Corno di Rosazzo. Opinioni personali esposte (spero) civilmente

pensavo....ma se ghe zigo uh uh a pastori o samoggia ve scandalizzè comunque o lori no ga bisogno della vostra tutela????

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
me dispiasi veder che anche sul sito de sandro i moralisti pronti a cavalcar la moda dell'antirazzismo no manca. bene bene, d'altra parte ogni d'un xè libero de pensarla come vol. e mi voio sentirme libero de dir che de cissè no me frega niente e che se qualched'un che ziga uh uh no me scandalizzo. come no me son scandalizzado quando a budin i ghe ga zigado a Corno di Rosazzo. Opinioni personali esposte (spero) civilmente

pensavo....ma se ghe zigo uh uh a pastori o samoggia ve scandalizzè comunque o lori no ga bisogno della vostra tutela????

No comment...!!! :down::down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi non xe question de moralismi o de razzismo.

Xe robe brutte de sentir.

Xe un zogo dove 10 muli corri drio una bala per buttarla nel cesto. Xe tantissimi muletti in palazzetto e non xe bel farghe sentir ste robe, tanto più che noi capissi e ripeti giusto per sentirse parte del gruppo.

No ga senso zigarghe robe offensive. Xe solo offese gratuite per darghe fià alla bocca.

E poi semo tutti boni de zigarghe dalle tribune ma voio contar quanti ghe va zigar a un de 2 metri per 100 kg davanti al muso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi non xe question de moralismi o de razzismo.

Xe robe brutte de sentir.

Xe un zogo dove 10 muli corri drio una bala per buttarla nel cesto. Xe tantissimi muletti in palazzetto e non xe bel farghe sentir ste robe, tanto più che noi capissi e ripeti giusto per sentirse parte del gruppo.

No ga senso zigarghe robe offensive. Xe solo offese gratuite per darghe fià alla bocca.

E poi semo tutti boni de zigarghe dalle tribune ma voio contar quanti ghe va zigar a un de 2 metri per 100 kg davanti al muso.

Se ben ve ricordè, mi a fine gara contro Napoli (ultima in serie A dopo la festa della retrocession) son andà a zigarghe in muso a Camata che iera un panzon de 2,14 che fazeva 4 punti e 5 falli in 10 minuti a partita per ciapar 100.000€ l'anno, con la moglie che teneva a sottolinear che iera 130.000...

Se ve servi un per zigar in muso a qualchidun, ciameme!

Link al commento
Condividi su altri siti

me dispiasi veder che anche sul sito de sandro i moralisti pronti a cavalcar la moda dell'antirazzismo no manca. bene bene, d'altra parte ogni d'un xè libero de pensarla come vol. e mi voio sentirme libero de dir che de cissè no me frega niente e che se qualched'un che ziga uh uh no me scandalizzo. come no me son scandalizzado quando a budin i ghe ga zigado a Corno di Rosazzo. Opinioni personali esposte (spero) civilmente

pensavo....ma se ghe zigo uh uh a pastori o samoggia ve scandalizzè comunque o lori no ga bisogno della vostra tutela????

Sinceramente da un che dovesi eser un tifoso de basket, STI DISCORSI ZA DE SUO ALLUCINANTI, se posibile i stona ancora de più. E noi volemo tornar a zogar in serie A ragionando in sta maniera? Tra zogadori de color e quei de origine Slava (Sloveni, Croati, Serbi......) xe mezo parco zogadori de serie A. E po no xe scuse se Budin el ghe sta sule bale a mezo mondo, te pol zigarghe quel che te vol ma no tirar de mezo discorsi de raza o robe simili.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sinceramente da un che dovesi eser un tifoso de basket, STI DISCORSI ZA DE SUO ALLUCINANTI, se posibile i stona ancora de più. E noi volemo tornar a zogar in serie A ragionando in sta maniera? Tra zogadori de color e quei de origine Slava (Sloveni, Croati, Serbi......) xe mezo parco zogadori de serie A. E po no xe scuse se Budin el ghe sta sule bale a mezo mondo, te pol zigarghe quel che te vol ma no tirar de mezo discorsi de raza o robe simili.

senza contar che l'allora stefanel trieste gaveva tra i giogadori + forti messi in campo proprio baskettari con queste origini ;) e l'alenador iera "boscia" :ave:

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi non xe question de moralismi o de razzismo.

Xe robe brutte de sentir.

Xe un zogo dove 10 muli corri drio una bala per buttarla nel cesto. Xe tantissimi muletti in palazzetto e non xe bel farghe sentir ste robe, tanto più che noi capissi e ripeti giusto per sentirse parte del gruppo.

No ga senso zigarghe robe offensive. Xe solo offese gratuite per darghe fià alla bocca.

E poi semo tutti boni de zigarghe dalle tribune ma voio contar quanti ghe va zigar a un de 2 metri per 100 kg davanti al muso.

Se ben ve ricordè, mi a fine gara contro Napoli (ultima in serie A dopo la festa della retrocession) son andà a zigarghe in muso a Camata che iera un panzon de 2,14 che fazeva 4 punti e 5 falli in 10 minuti a partita per ciapar 100.000€ l'anno, con la moglie che teneva a sottolinear che iera 130.000...

Se ve servi un per zigar in muso a qualchidun, ciameme!

ahahahahah magico Mauri un mito sei !!!!! ..... ma se iera Dacig de Patti ?

Link al commento
Condividi su altri siti

me dispiasi veder che anche sul sito de sandro i moralisti pronti a cavalcar la moda dell'antirazzismo no manca. bene bene, d'altra parte ogni d'un xè libero de pensarla come vol. e mi voio sentirme libero de dir che de cissè no me frega niente e che se qualched'un che ziga uh uh no me scandalizzo.

e perche' no te lo scrivi su "il piccolo" visto che te vol sentirte cosi' libero?

Link al commento
Condividi su altri siti

no go bisogno de sbandierarlo ai quattro venti. ma voio esser libero de pensarla diversamente da quei che se senti in diritto de venirme a far la morale.

dopo di che mi no ghe zigo uh uh a nisun ma no me scandalizzo se qualchedun lo fa. così come no me son scandalizzado quando i tifosi della juve che ga ziga de tutto a balotelli. e me da molto fastidio le persone che me disi quel che devo o no devo far

Link al commento
Condividi su altri siti

ahahahahah magico Mauri un mito sei !!!!! ..... ma se iera Dacig de Patti ?

Eh Giuli... Purtroppo no gò mai rivà ad andar a veder la serie con Patti...di certo c'era che Camata e le sue prestazioni scandalose mi toccavano di più e mi facevan salir un sacco de rabbia !!! Quando mi incazzo, ancora adesso basta che visualizzo il muso de Camata e divento un Super Sayan!

NdSandro: sistemato il quote :)

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

no go bisogno de sbandierarlo ai quattro venti. ma voio esser libero de pensarla diversamente da quei che se senti in diritto de venirme a far la morale.

dopo di che mi no ghe zigo uh uh a nisun ma no me scandalizzo se qualchedun lo fa. così come no me son scandalizzado quando i tifosi della juve che ga ziga de tutto a balotelli. e me da molto fastidio le persone che me disi quel che devo o no devo far

Ma se ti no te ghe zighi uh-uh a nessun... perchè te se senti ciamà in causa? Perchè te gavessimo fatto a TI la morale???

Che poi noi gavemo solo espresso un nostro parer come ti... che continuo a ribadir: mi penso che tifosi razzisti e attaccabrighe no ne servi e fa solo mal alla squadra e alla città intiera. Posso dirlo? O devo venir a domandarte el permesso?

Link al commento
Condividi su altri siti

no go bisogno de sbandierarlo ai quattro venti. ma voio esser libero de pensarla diversamente da quei che se senti in diritto de venirme a far la morale.

dopo di che mi no ghe zigo uh uh a nisun ma no me scandalizzo se qualchedun lo fa. così come no me son scandalizzado quando i tifosi della juve che ga ziga de tutto a balotelli. e me da molto fastidio le persone che me disi quel che devo o no devo far

Ma se ti no te ghe zighi uh-uh a nessun... perchè te se senti ciamà in causa? Perchè te gavessimo fatto a TI la morale???

Che poi noi gavemo solo espresso un nostro parer come ti... che continuo a ribadir: mi penso che tifosi razzisti e attaccabrighe no ne servi e fa solo mal alla squadra e alla città intiera. Posso dirlo? O devo venir a domandarte el permesso?

e quei che inveze vol zigarghe uh uh devi chiederghe il permesso a qualchedun?????

Link al commento
Condividi su altri siti

Posso farve una domanda con tutta la tranquillità de sto mondo?solo per capir eh....

Se un ghe ziga uh uh ad un de color xe razzista giusto?

e se un ghe ziga uh uh ad un bianco no?

se ghe ziga ih ih ih oppur oh oh oh ad un de color son ancora razzista o no?

Solo per curiosità volessi saver se el razzismo xe nell' uh uh uh oppur in qualsiasi offesa rivolta ad un de color...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×