Jump to content

Pallamano in finale!


SandroWeb

Recommended Posts

Trieste ga vinto ai supplementari per 31-30...gara assurda, sempre punto a punto, semo rivadi a sbaiar 4 rigori de fila, el loro portier ga parado praticamente tutto, ierimo sotto de due gol a un minuto e mezzo dalla fine del secondo tempo. Dopo esser rivadi a pareggiar e a andar ai supplementari, Conversano ga cominciado a incazzarse coi arbitri (Tarafino espulso, Fusina ghe ga tirado la maia in faccia a uno dei fischietti e xe stado cazado fora anche lui), noi però no semo rivadi a allungar, sino ad arrivar al rigor decisivo segnado da Novokmet e dal tiro franco de Conversano a partida finida parado con un pie da Mestriner.

Gara non brillantissima, noi gavemo avudo el svantaggio non indifferente dell'assenza de Anusic, gavemo sbaiado parecchio per tutta la gara...parlavo durante la partida con Jazz e sicuramente gavemo avudo un arbitraggio molto "casalingo", no podemo nasconder questo. Bravo Visintin, bravo anche Novokmet per i rigori segnadi nei supplementari.

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Xe stada un'impresa. Partida tirada e 'sai dura. Comunque grandi. Iera qualche anno che non 'ndavo a veder più la pallamano e devo dir che go scelto una bela ocasion per tornarghe.

Ala fine quei de Conversano iera incazadi neri... disemo che Trieste sta volta no se pol lamentar del'arbitragio.

Qua xe la cronaca

E Adesso le finali el 21 , 24 e 28 maggio

sperando che i se alleni a tirar i rigori.

Link to comment
Share on other sites

Si, l'analisi de Sandro xe giusta... Xe da dir che secondo mi in questa partida non gavemo meritado de passar, lori se ga dimostrado più completi (d'accordo noi giogavimo senza un pivot e ierimo una squadra "monca") però lori ga avudo molta meno difficoltà a giogar e a segnar...tanto xe vero che i xe stai praticamente sempre in vantaggio.

In effetti i arbitri ga giogado con noi...ogni volta che andavimo sotto de due gol nell'arco della partida, puntualmente i butava fora per due minuti un de lori per darne un aiuto... e anche la fine della partida xe stada cussì (mancava due minuti e ierimo sotto de due gol).

Fenomenale comunque el loro portier!

Dirò la verità: son contento per i muli - a maggior ragione perchè i xe giovani - ma sta vittoria per come che la xe vegnuda fora, dal punto de vista de coubertiano, me lassa lo stesso un poco de amaro in bocca...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×