Vai al contenuto

Serie B 2005/06 al sabato pomeriggio


Jazz

Messaggi raccomandati

Lega: serie B di sabato pomeriggio

Dalla prossima stagione campionato cadetto cambia orario

(ANSA) - MILANO, 19 MAG - L'assemblea delle 22 societa' della serie cadetta ha deciso che nella prossima stagione la serie B giochera' il sabato pomeriggio. Dopo la fine della giornata di riunioni in Lega, i rappresentanti dei club hanno poi definito l'orario di inizio delle partite, fissato per le ore 15. Restano confermati l'anticipo di una partita il venerdi' sera e il posticipo di un'altra gara il lunedi' sempre alle 20.30.

Link al commento
Condividi su altri siti

Son contraria. Per el semplice motivo che de sabato o studio, o son in giro con mio moroso che non lo vedo mai in settimana!

Tra mio moroso e una partida preferiso star con mio moroso!

Penso cmq che tanti soprattutto perchè de sabato pomeriggio se lavora...non andarà...de conseguenza sarà anche meno abbonati!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah..personalmente non me cambia sai.. però tutti quei che lavora de sabato pomeriggio? sera i negozi? se ciol permessi?

"la me scusi, volesi un permesso settimanale al sabato pomeriggio per recarme in stadio a veder 22 giovini che cori drio a un balon"

..ma dai.. me preoccupa che no so fin a che punto i pol rivar..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ASSOLUTAMENTE CONTRARIA!

Mia mamma lavora de pome anke al sabato,quindi bela fregadura... e cussì x tutti quei come ela e vardè che xè tante commesse in stadio...

Poi mi de sabato finiso scola verso le 2... no saria sai facile da scola, andar a casa, molar el zaino e andar in stadio..magari dovendo anke pranzar...

BEL SCHIFO!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò, solo mi son favorevole?!?!? O|

beh...ABR, prova a pensar a chi ch elavora el sabato pomeriggio...

ti te va a scola...e quindi el sabato pomeriggio te va superben perche cussi te rimani la sera libera...ma ghe xe sai gente che el sabato lavora...i negozi xe tutti verti de solito e la gente o gh elavora li dentro oppur ga de far i giri per i cavoli suoi, tipo far la spesa, comprar un do robe...

tute operazioni ch eno riva a far durante la settimana... :ikik:

Xe per questo motivo che no xe giusto ch efazzi le partdie de sabato pomeriggio, vol dir far solamente i affari delle Tv.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò, solo mi son favorevole?!?!? O|

beh...ABR, prova a pensar a chi ch elavora el sabato pomeriggio...

ti te va a scola...e quindi el sabato pomeriggio te va superben perche cussi te rimani la sera libera...ma ghe xe sai gente che el sabato lavora...i negozi xe tutti verti de solito e la gente o gh elavora li dentro oppur ga de far i giri per i cavoli suoi, tipo far la spesa, comprar un do robe...

tute operazioni ch eno riva a far durante la settimana... :ikik:

Xe per questo motivo che no xe giusto ch efazzi le partdie de sabato pomeriggio, vol dir far solamente i affari delle Tv.

Ma che affari fa le TV se non xè nessuno che le varda de pomeriggio, xkè o i lavora o i xè in giro x i negozzi? Ma allora, stà roba delle partide al pomeriggio xè una cazzada gigantesca, xkè nn ghe guadagna nissun, a parte mi :D.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma che affari fa le TV se non xè nessuno che le varda de pomeriggio, xkè o i lavora o i xè in giro x i negozzi? Ma allora, stà roba delle partide al pomeriggio xè una cazzada gigantesca, xkè nn ghe guadagna nissun, a parte mi :D.

Bah..provo a darte mi una risposta.. ovviamente se xè giusta o meno non posso saverlo.

1)se la gente vol vederse el calcio in generale o la propria squadra, se compra cmq sky.. magari el registra..

2)per quanto riguarda gli ascolti..

Venerdi sera anticipo serie B

Sabato pomeriggio serie B

Sabato sera anticipo serie A

Domenica pomeriggio serie A

Domenica sera posticipo serie A

Lunedi sera posticipo serie B

Secondo ti i ga più ascolti se i metti la B de sera? se i metti l'anticipo de A de sera.. tutti quei a cui ghe piasi el calcio varda quel sicuramente.. più anche le partide de B nel pomeriggio.. e in qualche modo gli ascolti paga..

Aspetto curiosa commenti.. :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

RAGAZZI QUESTA SCELTA DE ZOGAR AL SABATO ALLE 15 VA PIU CHE BEN, SA QUANTI TITOLARI DE NEGOZI O DE IMPRESE CHE XE TIFOSI DELL'UNIONE COMINCERA A CHIUDER AL SABATO POMERIGGIO MAGARI SE L'UNIONE FA UN CAMPOINATO AL VERTICE, COME CHE DISI IL NOVO PRES CHE VOL FAR IL SQUADRON, FINALMENTE NON SE LAVORERA PIù AL SABATO POMERIGGIO NON VE PAR? XE UN PRELUDIO X AVER SABATO E DOMENICA FESTA. COMUNQUE X MI LE PARTIDE VA GIOGADE ALLA DOMENICA ALLE 15 XE UN RITO X IL TIFOSO ITALIANO, CHE NOSTRALGIA

QUA SE MANGNIA E SE BEVI QUA SE VIVI DE ABBONDANZA PASTA E CECI NON NE MANCA E VIVA LA E PO BON

:petesoni::paiazorendo::petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×