Starlite Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Questo se comenta da solo. No xe ssai de dir. Solo che el retro iera monotematico: el profilo del picieto, una volta a destra, una volta a sinistra. (el picieto piu' alto in grado oviamente... Toio Manu III ) A casa go bastanza de sti tochi per far 18 lire e 60 centesimi. Quote
Matt Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 orca...bele monedine...un poco grandi me par... ora te dovessi solo farne capir quanto che le valeva..no so, fa ti..raffornta le tabelle dei prezzi Quote
Stefano79 Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 Sai bele veramente... Sopratuto se paragonade ai centesimi de euro de deso. Per no parlar dele banconote tipo quela de 5 euro che me par come quele del Monopoli. Che tristezza Quote
polpetta Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 okebel! queste nela mia colezion de monede me par proprio de no averle. bravo star informite informite che oggigiorno xe cimeli ste robe qua Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 Me intrometto anche mi nella discussion. Questa xè una banconota de una lira che go a casa fronte retro Quote
Starlite Posted May 24, 2005 Author Report Posted May 24, 2005 ABR bela la banconota Maurice... ehm... no son tropo convinto che c'entri Cmq QUA trovè altre Quote
Recommended Posts