Matt Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 bellissima quella del tricolore! complimenti, te son un fotografo veramente bravo! :ok: Quote
tommy781 Posted June 2, 2005 Author Report Posted June 2, 2005 el tricolor vien ben anche senza volerlo sarà che ghe son sai afezionà Quote
Stefano79 Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 el tricolor vien ben anche senza volerlo Parole sante Quote
trert Posted June 3, 2005 Report Posted June 3, 2005 nisun che fa complimenti all'alabarda cio.. come xe? Quote
Juliet Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 nisun che fa complimenti all'alabarda cio.. come xe? ekkimeeeeee... l'alabarda te scalda el cuor... Quote
orione Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 sara perche me sento triestin ma l'allabarda xe troppa roba altro che qula straza imbiecada a tre striche Quote
tommy781 Posted June 6, 2005 Author Report Posted June 6, 2005 sara perche me sento triestin ma l'allabarda xe troppa roba altro che qula straza imbiecada a tre striche Quote
trert Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 bon.. straza no xe el caso de ciamarla.. cmq ga un pregio anche quella! Quote
orione Posted June 7, 2005 Report Posted June 7, 2005 sottinteso spero, che non volevo offender nesun e nanche la bandiera ma volevo solo dir che l'alabarda ga un certo che de importante. mentre el tricolor me ga de poco "dignitoso"e lo metto tra virgolette ma par un un recupero de avvanzi x farla e per mi non riva dar la dignita che merita un paese Quote
tommy781 Posted June 7, 2005 Author Report Posted June 7, 2005 mi te copo....la dignità al tricolor ghe la ga dada quei che ga messo il proprio sangue per renderla la bandiera de noi tutti, pol esser bela o bruta, questi xe gusti e non se discuti, ma la dignità xe l'unica roba che non ghe manca. xe il popolo italian piuttosto a non meritarsela quela bandiera qualche volta. tuto el discorso oviamente con el tono dei Quote
Juliet Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 sottinteso spero, che non volevo offender nesun e nanche la bandiera xe una tua carateristica zercar de spiegarte e far ancora pezo... dita cussì xe una offesa ancora magiore. drio una bandiera anke quela del paese ke te sta più sule scatole xe sempre una storia de un popolo ke ga lotado per la patria e quindi ogni bandiera devi esser sempre rispetada per la storia ke la ga ale spale. anke mi la me dà fastidio vederla a trieste ma nn me permeteria mai de far un dilipendio (anke se nn xe più reato...e dopo i dise ke nn i ga fato niente in sti ani...). per contentar tuti meto la mia bandiera...ke voleria vederla sventolar sora de tuto!!! scatada 'co xe vegnudi quei imbriagoni e pissoni de alpini... Quote
Stefano79 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 mi te copo....la dignità al tricolor ghe la ga dada quei che ga messo il proprio sangue per renderla la bandiera de noi tutti, pol esser bela o bruta, questi xe gusti e non se discuti, ma la dignità xe l'unica roba che non ghe manca. xe il popolo italian piuttosto a non meritarsela quela bandiera qualche volta.tuto el discorso oviamente con el tono dei Quoto al 100%. Quela "straza imbiecada" rappresenta tutti quei che xè morti per costruir el paese che gavemo adesso e nel nostro caso per portar Trieste dove che la ga de star...in Italia! Senza nulla togliere all'alabarda ovviamente, come poderìa non amarla? Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 mi te copo....la dignità al tricolor ghe la ga dada quei che ga messo il proprio sangue per renderla la bandiera de noi tutti, pol esser bela o bruta, questi xe gusti e non se discuti, ma la dignità xe l'unica roba che non ghe manca. xe il popolo italian piuttosto a non meritarsela quela bandiera qualche volta.tuto el discorso oviamente con el tono dei Quoto al 100%. Quela "straza imbiecada" rappresenta tutti quei che xè morti per costruir el paese che gavemo adesso e nel nostro caso per portar Trieste dove che la ga de star...in Italia! Senza nulla togliere all'alabarda ovviamente, come poderìa non amarla? eh ... quato anche mi al 100%. El tricolor xè un poco de + de una strazza Quote
Juliet Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 ne son ripromessa più volte de lassar star...ma proprio no rivo... caso per portar Trieste dove che la ga de star...in Italia! studia la storia de trieste su libri ke sia almeno un minimo nn irredentisti...e dopo se ne riparla... propongo de serar qua la discussion...tanto xe anke questa a fondo cieco...ogni un ga le proprie idee e de certo nn le cambierà ... Quote
cenerentola82 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 ne son ripromessa più volte de lassar star...ma proprio no rivo...caso per portar Trieste dove che la ga de star...in Italia! Mi go rivà ad aver un poca più de pazienza. Povero nostro Franz. Quote
Stefano79 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Beh, la maggior parte dei libri de storia qua de noi, come te saverà , xè scritta da persone tutt'altro che irredentiste Concordo col serar l'offtopic, comunque el mio tono vol esser sempre Quote
Starlite Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 mai de far un dilipendio vilipendio, con la v Quote
Starlite Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Gentili utenti.... no stemo andar off-topic... sopratuto su questioni delicate che pol suscitar certe infiammade, come za successo. Se volè parlar de dove dovesi star Trieste andè in questa discusion E sempre atenti a *come* disè le robe! Me racomando! Quote
Juliet Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 vilipendio, con la v sì scusa... Beh, la maggior parte dei libri de storia qua de noi, come te saverà , xè scritta da persone tutt'altro che irredentiste nn son proprio d'accordo...cmq volevo solo precisar ke anki mi nn gavevo nissun tono minacioso fine Quote
tommy781 Posted June 8, 2005 Author Report Posted June 8, 2005 A prescindere dalla bandiera che sventola nei nostri cuori due sono quelle che col vento svolazzano in Piazza Unità e quando le vedo assieme e il vento le gonfia il cuore mi si allarga. Quote
Recommended Posts