Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ahahaha :rotfl:

Mi per fortuna co me go laurea (nella sede de Formazione in via d'Alviano) no i me ga fato più de tanto... a parte el cartelon con un bel fotomontaggio con la mia testa e el corpo della Canalis (a cui sostegno de assomigliar B) )... a una mia amica invece i ghe ga fato de tutto... ela saveva più o meno cossa che la spetava quindi la se gaveva messo un bel completin intimo coi GHIACCIOLI disegnadi... i la ga spoiada davanti la facoltà, i la ga cosparsa de panna montata e i la ga fatta LECCAR DAI PASSANTI... no ve digo... a un certo punto riva fora el preside de facoltà incazza come una iena e el ghe ga fatto un caziaton mondiale, disendoghe che la se gaveva appena laurea in IDIOZIA... ela ghe rideva in muso, tanto ormai laureada la iera!!!!

Inviato
LECCAR DAI PASSANTI

e el preside se ga unido dopo?

in centrale nn go visto tanti festeggiamenti "anomali"...ma vedo i laureadi de storia e lettere vagar mezzi nudi, involtizadi nel domopak o con bucai in testa...

Inviato
Mi el più bel che go visto iera un mulo che xe sta crocifisso proprio fora de ingegneria... :rotfl:

in cossa se gaveva laureà???

cio no xe possibile--- :crylol:

no ghe credo....voio le foto :p

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro