Juliet Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 (edited) me racomando seguili ala letera... NdM: go modificado el messaggio per visualizzar diretamente qua l'immagine Edited June 4, 2005 by Starlite Quote
Giada Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 ahahaha Mi per fortuna co me go laurea (nella sede de Formazione in via d'Alviano) no i me ga fato più de tanto... a parte el cartelon con un bel fotomontaggio con la mia testa e el corpo della Canalis (a cui sostegno de assomigliar B) )... a una mia amica invece i ghe ga fato de tutto... ela saveva più o meno cossa che la spetava quindi la se gaveva messo un bel completin intimo coi GHIACCIOLI disegnadi... i la ga spoiada davanti la facoltà , i la ga cosparsa de panna montata e i la ga fatta LECCAR DAI PASSANTI... no ve digo... a un certo punto riva fora el preside de facoltà incazza come una iena e el ghe ga fatto un caziaton mondiale, disendoghe che la se gaveva appena laurea in IDIOZIA... ela ghe rideva in muso, tanto ormai laureada la iera!!!! Quote
trert Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 e i la ga fatta LECCAR DAI PASSANTI... e ciamarme?? cio.. passo quasi sempre de la.. Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 ma i te dà 2 giornate de squalifica? Quote
Juliet Posted June 6, 2005 Author Report Posted June 6, 2005 LECCAR DAI PASSANTI e el preside se ga unido dopo? in centrale nn go visto tanti festeggiamenti "anomali"...ma vedo i laureadi de storia e lettere vagar mezzi nudi, involtizadi nel domopak o con bucai in testa... Quote
Jazz Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Mi el più bel che go visto iera un mulo che xe sta crocifisso proprio fora de ingegneria... Quote
Stefano79 Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Mi el più bel che go visto iera un mulo che xe sta crocifisso proprio fora de ingegneria... Ahahah no posso creder... Quote
Juliet Posted June 6, 2005 Author Report Posted June 6, 2005 Mi el più bel che go visto iera un mulo che xe sta crocifisso proprio fora de ingegneria... per bon??? la flagelazion de navale xe niente alora... Quote
Jazz Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Si...e per poco che nol xe finido a musada come in Amici Miei... Quote
Matt Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 Mi el più bel che go visto iera un mulo che xe sta crocifisso proprio fora de ingegneria... in cossa se gaveva laureà ??? cio no xe possibile--- no ghe credo....voio le foto Quote
Stefano79 Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 Feme indovinar...se ga laurea in Ingegneria? Te credo...dopo qualche anno passà la dentro te va fora coi coppi Quote
Recommended Posts