Matt Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 xe uscido in sti giorni e go sentido de mesi de gente che aspettava de vederlo...so che qualchidun lo ga za vardado, quidni spettemo i commenti... indubbiamente un cast d'eccezione...ma non voio esprimerme, visto che no lo go ancora visto... se volè dar un occhiata al sito del film...el xe qua Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Lo go visto un paio de giorni fa. La storia xè un po' assurda ma no iera tanto mal (cmq me lo aspettavo mejo ), xè un film un po' particolare. Xè tutto in bianco e nero, solo in certe scene se vedi anche el rosso el il giallo. Quote
Stefano79 Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 Sì anche a mi chi lo ga visto me ga dito che el xè un poco "strano" come film, ma no i xè stadi molto precisi. Son curioso, quasi quasi vado a vederlo... Quote
Ghost Posted June 26, 2005 Report Posted June 26, 2005 A mi me piasi i film "strani". Son curioso,andarò a vederlo. Quote
Kiki Posted June 26, 2005 Report Posted June 26, 2005 Anche mi son sai curiosa de andar a vederlo! I me ga dito che merita! Ve prego no fè ancora spoiler che così no me rovino la sopresa! Grazie! Quote
Kiki Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Go visto Sin City finalmente: STUPENDO, MERAVIGLIOSO, SUBLIME!!! Veramente, el miglior film che gabbi visto ultimamente! Non dovè perdervelo!!! Xe fatto ben e procura molte emozioni (tristezza, rabbia, disgusto, tenerezza...)! Quote
trert Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 mi no me ispira che sia in b/n... ma lo varderò sicuro.. Quote
Eppy Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 non male come film, particolare... pertanto, appunto per la propria originalità è da vedere anche se non si è amanti del genere. (dopo aver scritto tutto s'accorge di aver parlato in lingua...ma è troppo stanca per cambiar tuto de novo! ) Quote
Number3 Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 Mi forse lo vedo stasera. Da quello che ho sentito in giro dovrebbe essere un bel film. Speremo ben Quote
saretta Posted November 15, 2005 Report Posted November 15, 2005 Lo go visto oggi a lezione de cinema. Sinceramente non me ga piasso. Fatto ben, perchè utilizzar i fumetti xè un'arte nn da poco. Ma per la trama e per le scene non iero molto soddisfatta. Non go ben capi se iera un film ironico o altro... Quote
cucciolina Posted November 15, 2005 Report Posted November 15, 2005 Mai visto un film più brutto de quel. Xe orribile!!!! Non ghe lo consigliassi neanche al mio peggior nemico E meno mal che no lo go visto in cine. Se spendevo soldi per quella roba me da sola Quote
Maurizio72Ts Posted November 16, 2005 Report Posted November 16, 2005 Non ghe lo consigliassi neanche al mio peggior nemico ecolo quà .... alora posso andar a vederlo Quote
Recommended Posts