Vai al contenuto

Tonellotto = bluff?


Messaggi raccomandati

Go letto ieri tantissimi messaggi nel FU a riguardo de Tonellotto: molti lo giudica un mezzo cialtron, con le sue idee definide strambe e con la convinzion che nol gabi la pila per tirar vanti la squadra (giovedì ghe sarà l'incontro con Berti per ufficializzar l'accordo, là se vederà se le robe xe cussì gravi come taluni afferma)

Voi cossa ne pensè? Personalmente prima de dir qualcossa, speto de veder...xe appena finido el campionato e za xe tanti che se agita...

Link al commento
Condividi su altri siti

Onestamente a mi le idee strampalade de sto omo me fa 'bastanza paura.

Intanto per colpa de ste idee Tesser probabilmente va via.

E no so che altro alenador saria disposto a tolerar che el pres se intrometi 'per contrato' nele scelte tecniche. Forsi solo qualchedun disperado che devi trovar de lavorar per forza, e che quindi xe disposto a acetar qualunque condizion. :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

El ga idee un pò assurde a mio avviso, vedi quella della dieta macrobiotica, ma ghe dago fiducia, credo che sia una peersona che ne vol portar in alto, a confronto de un Berti che sai poco ghe fregava della triestina e della città(tanto xè vero che lo ga ammesso più volte).

Sul fatto che Tonell8 se intrometti nelle decisioni tecniche osn daccordo con voi che non xè giusto, ma cosa podemo farghe?

Cmq mi diria de spetar e veder quel che succedi nei prox giorni

Link al commento
Condividi su altri siti

Tra un po' vederemo.... se devo dir la verità nol me ga fatto una bona impression.. par un che rompi sai le bale ai mister.. A Tesser no ghe piasi e se no i lo manda via el da le dimissioni

Alle 15 xe l'apertura delle buste....no so se ne riguarda...

Link al commento
Condividi su altri siti

alur, mi la vedo some sandro...spettemo, vedemo come va a finir e poi poderemo dir se el xè meio o peggio de berti...intanto el pres (berti) el se ga fato avanti de novo, non xè forsi perchè se semo salvadi?? el ga dito che nol ga ripettà i patti e tutto el resto..se vederà...

x le decisioni tecniche gavè ragion, ma alla fine i soldi li metti lui, e quindi la sq. la gestisci come el vol lui...

Link al commento
Condividi su altri siti

Boh.. un'idea ben precisa non la go.. che el ghe tegni de più ai soldi che a veder la Triestina in A e render felice el popolo alabardado xè sicuro.. poi i mezzi che el userà per gestir sta squadra.. boh.. vederemo.

Son cmq dell'idea che sarà difficile che l'intera squadra+staff sia con lui..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quello che ha in testa di fare lo si vedrà solo con la campagna acquisti.

Perchè se pensa di prenderci per il c... con le parole penso che abbia sbagliato città.Se ci fate caso in ogni squadra che cambia il presidente,SEMPRE il nuovo arrivato promette mari e monti,così forse pensa di farsi buono il pubblico

Per adesso ci ha dato lo zuccherino di farci entrare gratis o quasi,allo stadio,che continui a parlare e promettere pure,quando la squadra sarà completa (forse lo è già per lui) poi saremo noi che parleremo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Go savudo da fonti certe che el pres. xe un tipo molto duro...del tipo "o te fa come voio mi o fora dei :censura: " che nn ga mai avù a che far col mondo del calcio.

Ad esempio la dieta macrobiotica pol eser anche giusta ma nn te ghe pol inpor a 1 pers de nn magnar + determinate robe da oggi doman

Tesser e Renosto se nn cambia qualcosa va via sicuro :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

digo la mia, per quel che pol valer :p legendo a salti quel che i scrivi in giro, scoltando qualche tv e legendo qua l'idea che me son fato xe de un che ga diversi soldi da investir/butar via e che el ga voja de zogarse con una roba nova, fata a sua imagine e somiglianza, ma che se trati de la squadra de calcio dela triestina o de biliardo de marostica per lui penso sia la stesa identica roba. Penso che i soldi el li ga, se non altro perche' dubito che Berti no gabi ciolto informazioni prima de aver contati con sto fenomeno... anche xche Berti e la grana va sai d'acordo e no el se fa fregar :p

x mi cmq el dura poco a TS....

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

ah dimenticavo... mi saria x farghe far un test de ingreso a TS a base de:

- rebechin de pepi sciavo a base de porzina/cragno/viena con senape / kren + birrozzi

- aperitivo al kapuziner

- zena a base de lubjanska ala tratoria Marea (dimensioni stile Giani de Gorizia) con grapini finali

tuto questo x almeno 5 giorni.

se el resisti, el pol restar a TS :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ah dimenticavo... mi saria x farghe far un test de ingreso a TS a base de:

- rebechin de pepi sciavo a base de porzina/cragno/viena con senape / kren + birrozzi

- aperitivo al kapuziner

- zena a base de lubjanska ala tratoria Marea (dimensioni stile Giani de Gorizia) con grapini finali

tuto questo x almeno 5 giorni.

se el resisti, el pol restar a TS 

Parole sante! :D

Anche mi sto tizio non me va molto a genio, per i motivi che gavè zà dito, ma tra un Tonnellotto, pien de entusiasmo, e Berti, che ultimamente scassava abbastanza le xxxxx disendo vendo, vendo, no ghe ne posso più, preferisso Tonnellotto.

Pur savendo che xè un rischio e che magari fra un anno el se ga za stufado dell'Unione. :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

ah dimenticavo... mi saria x farghe far un test de ingreso a TS a base de:

- rebechin de pepi sciavo a base de porzina/cragno/viena con senape / kren + birrozzi

- aperitivo al kapuziner

- zena a base de lubjanska ala tratoria Marea (dimensioni stile Giani de Gorizia) con grapini finali

tuto questo x almeno 5 giorni.

se el resisti, el pol restar a TS :D

:clapclap:

Link al commento
Condividi su altri siti

....se Tonellotto intende pagare Berti e giocatori con appartamenti , in un mese sembra abbia comprato mezza trieste,....come minimo dovrebbe esserne proprietario.....forse vale la pena di dare un'occhiata alle presunte proprietà dell'uomo dei miracoli...(Berti pare l'abbia fatto) e Giovedì ne vedremo delle belle!

Link al commento
Condividi su altri siti

El discorso xe anche che Berti, da attento imprenditor quale xe, no credo che gabi dà in man la squadra a un cialtrone, prima de tutto perchè con la vendita della società ghe rimetti lui in primis se Tonell8 no ga la pila...no ve par?

(OT) Ben rivà sensation :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

fermo restando che bisogneria sempre spetar prima de giudicar una persona.

le persone che sta sputtanando el novo pres se basa su fonti attendibili (come le ciama lori) che altro no xe che i zogadori ... (me piaseria sai saver che cavolo sa i zogadori delle situazion finanziaria dell'omo)

xe molto semplice trovar informazioni attendibili in merito a una persona sopratutto quando sta persona ga una ditta.

comincemo dai tanto sbandierai fallimenti: no xe 4 ma due (ergla spa, dominus srl) e in tutti e due casi no iera lui l'amministrator ..

la storia dei 4 fallimenti xe nata perche el ga fato una metafora su come rialzarse dopo gaver comesso sbagli .. metafora fatta in spogliatoio ... da qua la mia incazzadura sul fatto che le fonti attendibili (zogadori) alle volte parla monade.

Rivemo alla IPG .. el socio de tonelotto xe tale correggi .. che oltre a eser socio de tonelotto xe el responsabile della gestion immobiliare della mediolanum ..

da voci piu o meno attendibili se parla de un patrimonio personale che se aggira intorno ai 100 milioni de euro ..

Link al commento
Condividi su altri siti

fermo restando che bisogneria sempre spetar prima de giudicar una persona.

e che le persone che lo sta sputtanando el novo pres se basa su fonte attendibili (come le ciama lori) che altro no xe che i zogadori ... (me piaseria sai saver che cavolo sa i zogadori delle situazion finanziaria dell'omo)

xe molto semplice trovar informazioni attendibili in merito a una persona sopratutto quando sta persona ga una ditta.

comincemo dai tanto sbandierai fallimenti: no xe 4 ma due (ergla spa, dominus srl) e in tutti e due casi no iera lui l'amministrator ..

la storia dei 4 fallimenti xe nata perche el ga fato una metafora su come rialzarse dopo gaver comesso sbagli .. metafora fatta in spogliatoio ... da qua la mia incazzadura sul fatto che le fonti attendibili (zogadori) alle volte parla monade.

Rivemo alla IPG .. el socio de tonelotto xe tale correggi .. che oltre a eser socio de tonelotto xe el responsabile della gestion immobiliare della mediolanum ..

da voci piu o meno attendibili se parla de un patrimonio personale che se aggira intorno ai 100 milioni de euro ..

Il patrimonio di una persona di solito si quantifica in base alle proprietà....ebbene degli immobili di trieste nemmeno uno è intestato alla IPG o a società che fanno capo a tonell8 e quelli di Milano, città dove è ....famigerato sono ipotecati oltre il loro valore di mercato.....per il bene della città auguriamoci che i fatti smentiscano....

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Madonna santa cosa che me toca sentir .... i immobili de trieste che o in ristrutturazion o in costruzion XE NORMALISSIMO che no i sia a nome della società immobiliare ...

Forse no te ga ben chiaro come che funziona el mercato immobiliare e dei costruttori e affini ...

Ti te pensi sul serio che una società come l'IPG o qualsiasi altra società che opera in quel campo se presenta coi soldi propri per comprar le case ? e che i stipula el contratto de proprietà ???

Il patrimonio personale ... xe differente dal patrimonio societario .. te ga fato un poca de confusion ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Magari alla fine gaverà ragion quei che disi che el xe un BLUFF ... no digo de no (spero de no)

Ma allo stato attuale se sta sputanando una persona che fina deso ga zercado de propor qualcosa de positivo (vedi el prezo biglietti) sulla base de ciacole dei zogadori .. sentido dire.. me ga contado quel ... etc etc etc

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×