SandroWeb Inviato 19 Luglio 2005 Autore Segnala Inviato 19 Luglio 2005 El xe rivado alle 11 e mezza in campo de allenamento a Pontebba e el ga cominciado ad allenarse coi compagni...cmq la storia no xe finida qua, questo xe poco ma sicuro Cita
Eppy Inviato 23 Luglio 2005 Segnala Inviato 23 Luglio 2005 sta storia de screzi con la società no me piasi per niente... va ben che i giornali (el piccolo poi ) imbombisi tuto. Cita
SandroWeb Inviato 23 Luglio 2005 Autore Segnala Inviato 23 Luglio 2005 Buffoni, intervistato da Tele4, ha fatto capire che la frattura tra Godeas e la società se sta risanando e che sarà in campo nella prossima amichevole...un ottimo segnal! :ok: Speremo ben Cita
Maurice Inviato 23 Luglio 2005 Segnala Inviato 23 Luglio 2005 Buffoni, intervistato da Tele4, ha fatto capire che la frattura tra Godeas e la società se sta risanando e che sarà in campo nella prossima amichevole...un ottimo segnal! :ok: Speremo ben Orpo....questa me la iero persa Cita
Eppy Inviato 23 Luglio 2005 Segnala Inviato 23 Luglio 2005 speremo... ...come go già dito chi me preocupa xe el Pres... "il mio mulo disi: no, xe ben, lo vedo uno deciso...mi pago mi decido" ma a mi non me par la tattica migliore, sto qua se ge ciapa un po' de tropo morbin ne fa saltar tuta la squadra! (forsi go esagerà un pocheto... ) comunque, felice per Godeas, xe valido e ghe vojo ben! Cita
Delio Inviato 24 Luglio 2005 Segnala Inviato 24 Luglio 2005 speremo......come go già dito chi me preocupa xe el Pres... "il mio mulo disi: no, xe ben, lo vedo uno deciso...mi pago mi decido" ma a mi non me par la tattica migliore, sto qua se ge ciapa un po' de tropo morbin ne fa saltar tuta la squadra! (forsi go esagerà un pocheto... ) comunque, felice per Godeas, xe valido e ghe vojo ben! Me sta ben "mi pago e mi decido", ma quel che no me va xe come trata cole persone, xe profesionisti con cui el ga un raporto de lavor, no xe sua proprietà , xe persone e no robe de cui lui pol dispor a sua volontà Cita
Eppy Inviato 24 Luglio 2005 Segnala Inviato 24 Luglio 2005 son asolutamente dacordo con ti, asolutamente... per questo son dubiosa... e se el campionato no va come el vol lu? che el fa? ne tira tuti bidon? bu. Cita
iguanadan Inviato 24 Luglio 2005 Segnala Inviato 24 Luglio 2005 Me sta ben "mi pago e mi decido", ma quel che no me va xe come trata cole persone, xe profesionisti con cui el ga un raporto de lavor, no xe sua proprietà , xe persone e no robe de cui lui pol dispor a sua volontà Quoto e straquoto! gli atteggiamenti da bauscia milanese 'lavoror guadagno/pago pretendo' non funzionano mai... Cita
Maurizio72Ts Inviato 24 Luglio 2005 Segnala Inviato 24 Luglio 2005 bravo Delio, concordo in pienisssima :ok: Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.