Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

El xe rivado alle 11 e mezza in campo de allenamento a Pontebba e el ga cominciado ad allenarse coi compagni...cmq la storia no xe finida qua, questo xe poco ma sicuro

Inviato

Buffoni, intervistato da Tele4, ha fatto capire che la frattura tra Godeas e la società se sta risanando e che sarà in campo nella prossima amichevole...un ottimo segnal! :ok: Speremo ben

Inviato
Buffoni, intervistato da Tele4, ha fatto capire che la frattura tra Godeas e la società se sta risanando e che sarà in campo nella prossima amichevole...un ottimo segnal! :ok: Speremo ben

Orpo....questa me la iero persa :salta::salta:

Inviato

speremo...

...come go già dito chi me preocupa xe el Pres...

"il mio mulo disi: no, xe ben, lo vedo uno deciso...mi pago mi decido"

ma a mi non me par la tattica migliore, sto qua se ge ciapa un po' de tropo morbin ne fa saltar tuta la squadra!

(forsi go esagerà un pocheto... :rolleyes: )

comunque, felice per Godeas, xe valido e ghe vojo ben!

Inviato
speremo...

...come go già dito chi me preocupa xe el Pres...

"il mio mulo disi: no, xe ben, lo vedo uno deciso...mi pago mi decido"

ma a mi non me par la tattica migliore, sto qua se ge ciapa un po' de tropo morbin ne fa saltar tuta la squadra!

(forsi go esagerà un pocheto... :rolleyes: )

comunque, felice per Godeas, xe valido e ghe vojo ben!

Me sta ben "mi pago e mi decido", ma quel che no me va xe come trata cole persone, xe profesionisti con cui el ga un raporto de lavor, no xe sua proprietà, xe persone e no robe de cui lui pol dispor a sua volontà :noghesemo:

Inviato

son asolutamente dacordo con ti, asolutamente...

per questo son dubiosa...

e se el campionato no va come el vol lu?

che el fa?

ne tira tuti bidon?

:unsure:

bu.

Inviato
Me sta ben "mi pago e mi decido", ma quel che no me va xe come trata cole persone, xe profesionisti con cui el ga un raporto de lavor, no xe sua proprietà, xe persone e no robe de cui lui pol dispor a sua volontà :noghesemo:

Quoto e straquoto! gli atteggiamenti da bauscia milanese 'lavoror guadagno/pago pretendo' non funzionano mai...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro