Vai al contenuto

Ultime dai topolini


Messaggi raccomandati

Poco fa xe tornada a casa mia sorella che iera al bagno a barcola ai topolini, come già successo in passato ghe xe stada una rissa tra una quindicina de muletti albanesi che frequenta el bagno e altri muli de Trieste. Da quel che me dixi sta storia va avanti da tempo e accadi almeno una volta alla settimana solo che ovviamente su ste robe el Piccolo tasi, perchè? Ogni volta intervien la polizia che poi non pol far niente perchè xe minorenni, mi me domando se i speta come sempre che qualchedun tiri fora el coltel prima de intervenir. I meti un furgon della polizia con due de lori che cammina per barcola, de solito dove xe le mule più grandi da guardar ed evita i topolini come la peste, xe questa la prevenzion de cui tanto i parla? mi son sempre più deluso e perplesso.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma tua sorella xe sempre in mezzo alle risse?? O|

OT a parte, go visto el genere de gente che gira a barcola, e me son meravigliado anche mi che la polizia no la sta mai la a controllarli 24su24..

i sta in posti dove no xe pericolo (tipo la fontana).. ma x cossa? :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma tua sorella xe sempre in mezzo alle risse??

:D in efeti...cambiar compagnia no??? :p

ma ki comincia? quai xe i motivi?

e per q.to riguarda la polizia e i controli...'co te li vedi passa vaghe a dir dove andar o va a protestar in questura, scrivi una letera al picolo...opura unissite al popolo dei disillusi

Link al commento
Condividi su altri siti

Risse ai topolini ci sono da tempi immemorabili. Anche quando non c'erano gli albanesi.

Ora abbiamo bisogno di lavoratori immigrati anche per qeusto :)

Ho smesso di andnr la quando andavo alle superiori. Un giorno 100m da dove ero io un paio di ragazzi italiani ha ucciso un ragazzo di colore usando i caschi dei motorini come mazza.

Mi son trasferito alla pineta (coi veci) o al il California (coi borseggiatori). Almeno noi copava nisun.

Link al commento
Condividi su altri siti

al Piccolo ghe go scritto una marea de volte e i me ga pubblicado solo una, forse perchè adesso oltre al mio nome me firmo anche con el nome dell'associazion cui fazo parte e non ghe piasi troppo...

mi ai topolini ghe son andado per anni, disemo tra i 13 ed i 18 iero sempre la ma non go mai assistido a risse, adesso anche mi fazo parte della banda dei veci che va al california.

chi inizia? bè ovvio che lori accusa sempre gli altri, su ste robe laso sempre perder perchè o te son là o non te poderà mai saver la verità.

adesso scriverò un'altra lettera e vedemo se i la pubblica :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Me ga sempre afascinado come a Barcola sia rapresentado l'intero ciclo de vita dell'essere umano....

de picio te va in pineta o sula spiageta con i genitori e i nonni

dalle medie in poi xe zona topolini

dalle superiori all'università se va al California

e poi se se sposta sempre più in là...fin al Bivio

e co te son sposado o vecio te torni in pineta....

XE MITICO!!!

Che bela che xe Trieste

Link al commento
Condividi su altri siti

te ga proprio ragion.. ghe pensavo un per de giorni fa proprio..

mi però go fatto una tappa in più.. dopo la tappa inizio california, me son spostado prima scaletta, poi 2a e prossimo anno la del bivio!

no vedo l'ora de tornar in pineta coi piattini!

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi me ga sempre affascina questa "division generazionale naturale" che xe a Barcola... solo mi go saltà tutte le tappe, perchè essendo mia mamma de Grado fin a 15 anni go passado tutte le estati là, dopo son andada a Muggia fin ai 22 per via della compagnia che gavevo e quando finalmente go comincia ad andar a Barcola go rispetta la division e me son piazzada direttamente là della Marinella!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×