Fabieto Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Lezendo qua e la me par de gaver capì che pesaro gabbi za ciolto Li Vecchi e Morri e staghi per concluder con Podestà ... cavolo sta qua xe gente che podessi zogar in seria A1... Quote
assist Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Per la categoria che i ga de far xe dei lussi non indifferenti.....me dispiasesi de morir se podestà finiria in B1, non saria molto giusto anke perchè secondo mi el pol star nelle categorie alte......cmq l'altra faccia della medaglia disi che dopo trieste non xe + stado un fattor al 100% : questa xe una opinion personale mia, sia chiaro. Quote
Born to run Posted August 18, 2005 Report Posted August 18, 2005 certo che Samu non ga fatto proprio un carrieron... Quote
Rolf Posted August 18, 2005 Report Posted August 18, 2005 certo che Samu non ga fatto proprio un carrieron... Perchè invece Cusin.... andreve a guardar su legabasket.it el roster de Biella (considerando che i pol cior ancora un lungo american) e dopo me savè dir quanto che pol trovar spazio Cusin. Stesso discorso per Cavaliero a Milano. No ghe servi più, noi sa a chi sbagazzarlo perchè el costa troppo per esser un play nulla de speciale e pretendi de zogar. In Lega1 e 2 con 50 centesimi te se porti a casa un play american che val 50 Cavaliero e xe ben contento de zogar in Italia perchè la sua alternativa xe le serie minori americane, dove te se coppi de partide per una paga come quella de un impiegato qualunque. Tornando a Samu, xe troppo picio e legger per zogar pivot o ala forte in modo serio (andar alla Benetton xe stada proprio una trovada patetica) e troppo lento e no gà tiro per zogar ala. Xe un lungo da B1, massimo Legadue, ma là se pol comprar stranieri e allora te trovi gente più alta, forte , precisa e affamada. Vedarè tra qualche anno quando il pianeta Italia scoprirà el campionato pro cinese. Ghe xe un sacco de pivot de 210-215 cm. che pol esser interessanti e chissà quanti altri prospetti. Ricordeve de questa citazion, no se sa mai. Ciao a tutti Quote
Rolf Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Anche Carlton Myers gà firmado per Pesaro un tiennale. Con l'ingaggio di Myers, il gruppo di giocatori italiani a disposizione del coach Marco Calvani, sembra quasi più da Serie A che da LegaDue, e invece disputeranno la serie B d'Eccellenza. Mauro Morri, Agostino Li Vecchi, Samuele Podestà e Carlton Myers sono un quartetto che potenzialmente potrebbe garantire a Pesaro due promozioni in due anni - basketnet.it Beh, adesso voio proprio veder se i no va su. Con una squadra del genere vinzo el campionato anche mi. Per questo convien star calmi e sereni e far crescer la squadra. El prossimo anno chissà ... Quote
Rolf Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Xe come se el Napoli calcio per esser promosso in B se gavessi ciolto Vieri in attacco e Cannavaro in difesa. Ecco cosa vol dir aver soldi. Quote
Beck's Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Con l'ingaggio di Myers, il gruppo di giocatori italiani a disposizione del coach Marco Calvani, sembra quasi più da Serie A che da LegaDue, e invece disputeranno la serie B d'Eccellenza. Mauro Morri, Agostino Li Vecchi, Samuele Podestà e Carlton Myers sono un quartetto che potenzialmente potrebbe garantire a Pesaro due promozioni in due anni - basketnet.it Porca vacca! 'Sti qua garantisi due promozioni in due anni e minimo la salvezza in serie A1! Ma la mia domanda xè: se i gà tuti 'sti schei, come i gà fato a falir l'altro anno? Quote
Rolf Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Ma la mia domanda xè: se i gà tuti 'sti schei, come i gà fato a falir l'altro anno? Semo vicini a quella che una volta se ciamava bancarotta fraudolenta. Con il lodo Petrucci e/o pastette varie (non si può perdere il pubblico più numeroso d'Italia) i gà mandà in bianco i creditori (avendo fatto debiti che za i saveva che non voleva pagar) e i gà sconto i soldi per investirli novi e vergini nella nova società . Bel colpo! E dopo non stemo a parlar de doping amministrativo nel calcio.... Quote
assist Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Troppo bel sperar che el sport torni senza pressioni economiche e con i veri valori che rappresenta.....ma lasemo star che ormai questo xe un discorso stra trattato e purtroppo sempre aperto. Cmq caspita!Pesaro con Myers ga la legadue za prenotada! Anke se spero che il gioco della squadra no se incentri totalmente su de lui nonostante sia un leader indiscusso.....altrimenti podessi far la fine de Enzino Esposito a Imola.....una marea de punti ma predicando nel deserto e con risultati de squadra zero. Quote
Rolf Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 No sarò sportivo ma me vien sai la tentazion de tifar contro Pesaro. Sa che musada se per caso i dovessi restar zo? Ah, un fatto che me iera sfuggido prima. Se Myers gà firmà per 350.000 Euro, a quanto gavessi dovudo vegnir qua Cusin? Secondo mi non più de 100.000. Quote
assist Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Beh, sarai come quando xe retrocesso in B1 el banco sardegna sassari che gaveva tra le sue fila emanuele rotondo [ l'attaccamento alla maglia secondo mi ga minado la sua carriera, ma xe scelte che va rispettade ]...i gaveva fatto un campionato in piena per dopo eser butadi fora ai play off. Vederemo cosa che i combina lori. Cusin adesso devi solo meterse el cuor in pase e sperar che lo mandi in prestito da qualche parte a farse i ossi. Quote
SandroWeb Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Beh, sarai come quando xe retrocesso in B1 el banco sardegna sassari che gaveva tra le sue fila emanuele rotondo [ l'attaccamento alla maglia secondo mi ga minado la sua carriera, ma xe scelte che va rispettade ] Oltretutto Trieste lo gaveva zercado e gaveva avanzado proposte molto alliettanti a Rotondo, ma el zogador gaveva sempre snobbado queste richieste rimandendo in Sardegna. Ga preferido esser la bandiera de Sassari, tanto de cappel a lui per la scelta che el ga fatto Quote
assist Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Tanto de cappello si, no se vedi tanti che fa questo tipo de scelte Cmq el gaveva avudo anke offerte da team anke + famosi se non sbaglio [senza cavarne nulla eh! ] Quote
Born to run Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Varese e Trieste iera le offerte per Rotondo....estate 2000! Cmq Pesaro per mi non rischia nulla: ga un squadron e basta!! Quote
assist Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Varese e Trieste iera le offerte per Rotondo....estate 2000!Cmq Pesaro per mi non rischia nulla: ga un squadron e basta!! Mi me par che se gaveva anche interessando Roma per Emanuele. Quote
Born to run Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Oggi sulla gazza xe un intervista a Myers che non disi che va a Pesaro...anzi!! El preferiria l'estero... Quote
SandroWeb Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Oggi sulla gazza xe un intervista a Myers che non disi che va a Pesaro...anzi!! El preferiria l'estero... E te credo! Altro che bandiere i xe sti qua...Beh tanto meio per noi Quote
Born to run Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Saria un arma impropria Myers in b1... Quote
assist Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Per mi la b1 pol ancora aspettarlo....secondo mi el ga ancora de dir ad alti livelli! Quote
Recommended Posts