tommy781 Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 magari pol eser utile, tante volte se cerca qualchedun per dei lavoretti o se sa far qualcosa che podessi eser utile a qualchedun altro...metto qua perchè se tratta del mercato del lavoro meio trovarse-zercarse tra de noi che de altre parti. Quote
polpetta Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 me posso propor per robette de grafica, foto, fotoritocchi ma questo lo savevi za Quote
saretta Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Me posso prorpor come baby sitter per eventuali vostri figli e/o nipoti! Quote
tommy781 Posted August 21, 2005 Author Report Posted August 21, 2005 http://www.alenas.it/lasede.htm se ve pol interessar-servir Quote
Frencie Posted September 2, 2005 Report Posted September 2, 2005 Forsi ve pol interessar...cerco una persona disposta a dividerse con mi el lavor de dog sitter. Spiego meio. Ogni giorno mi porto un can mattina e sera a far pipì pupù, mezza ora de mattina e mezza ora de sera, solo che ovviamente no rivo esser disponibile ogni giorno. Per adesso me iuta mia cugina quando no ghe son, ma da ottobre la comincia lavorar, quindi me servissi un'altra persona disponibile almeno tre-quattro giorni per settimana. Paga: 4 euri a uscita (8 al giorno praticamente). Poi se se xè in tre xè anca meio, perchè per dir se mi vado in vacanza due settimane, almeno resta due persone a dividerse el lavor. Se ve interessa contatteme pur! ciao ciao fioi! Quote
Recommended Posts