Maurizio72Ts Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Presidente non soddisfatto dopo ko con l'Atalanta (ANSA) - TRIESTE, 11 SET - La Triestina ha esonerato i due allenatori Adriano Buffoni e Alessandro Calori all'indomani della sconfitta 1-0 subita ieri a Bergamo. Il presidente Tonellotto non aveva nascosto il suo malumore subito dopo la gara di ieri sera, dichiarando in sala stampa di non gradire 'un gioco fatto solo per non prenderle'. Buffoni aveva invece giudicato positivamente, nonostante la sconfitta, la generosita' della squadra in campo a Bergamo. Cita
Jazz Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Son senza parole... el mato xe un incompetente...che vergogna... Cita
theoreds Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Ma perchè Tonnellotto non se esonera da solo!! PAIAS!! Non i meritava l'esonero Cita
cucciolina Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 E adesso???? Cosa el ga intenzion de far sto bambù? A chi ghe affiderà la squadra? Al Gube? Ma per favor! Cita
Maurice Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Imbecille.... No go altre parole Cita
iaga Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Poveri noi.. dove finiremo.. me par che la partida no sia andada mal nel complesso. Bah.. Cita
Maurice Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Sto qua chissà cossa gavessi fatto l'anno scorso con Tesser....lo gavessi fucilà Solidarietà ai due martiri,che noi ga avù neanche el tempo de provar la formazion ideale VERGOGNOSO e poi criticavimo el caso-Tesser Cita
SandroWeb Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Scelta abbastanza irrazionale e volta a far capir che gran parte delle scelte tecniche fatte a inizio luglio xe stade completamente sbaiade. Un esonero del genere fa rifletter perchè, oltre a destabilizzar l'ambiente interno e lo spogliatoio, sta a significar che se l'anda xe questa fino a giugno ne vederemo tanti, de esoneri. A questo punto se el fa rivar un allenador de spessore xe un conto, ma se fa rivar un altro giovane de belle speranze quale iera Calori, allora xe de ciaparlo a pomodori in faccia. Come sempre, se speta i risultati sul campo per valutar, anche se el signor me par un pochetto troppo borioso.... Cita
Born to run Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Sembra che el prossimo allenador sarà .........lui!!!! Cita
SandroWeb Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Voci parla de Dominissini quale successore... Cita
Born to run Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Voci parla de Dominissini quale successore... Xe T8 che ga fatto sto nome!! Disendo anche che le formazioni le farà lui e De Falco... Cita
CurvaioloxSempre Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 condivido in pieno grande tonellotto finalmente un presidente con le palle,come gha dito il press dovemo andar in campo x vinzer e non se pol tenir dei zogadori de quel livel in panca,poi buffoni e calori li ga portai seber. w tonellotto questa xe la mentalità giusta x vinzer Cita
saretta Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Mi questo non lo trovo per niente giusto.... un presidente che fa la formazion! Ma dove semoooo??? dai dai su... E poi spiegheme sto improvviso esonero.... non ga motivazioni valide a mio avviso! Ma dove semo finidi.... Cita
Jazz Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Assurdo l'intervento de Tonellotto...la squadra la farà lui e de Falco stop. L'allenador sarà solo una figura de facciata... spero che el se licenzi..preferisso che la squadra fallissi e ripartimo dalla c1 piuttosto che esser rappresentado da questo presidente. Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Mah, posto che anche la coppia Calori-Buffoni me sembrava un pochino de facciata (della serie "un xe esordiente e nol pol brusarse la sua prima esperienza rompendome le scatole, un altro xe sul viale del tramonto"), me par che el gabbi fatto un po' una stupidaggine, nel senso che - a meno che i due no lo gabbi mandado apertamente a quel paese - esonerar un allenador dopo 3 giornade xe abbastanza follia. Come xe follia dir "adesso alleno mi"... cio', el gavessi ditto "per mi no i xe bravi abbastanza" ghe stava, iera una sua valutazion che d'accordo o meno dovevimo rispettar. Ma dir "alleneremo mi e Defalco"... me sembra un po' esagerato. Non so adesso come finirà , spero che DeFalco, che de calcio ne capisi, lo farà ragionar e ciogheremo un allenador che rivi a far de testa sua. E poi noi e lui lo giudicheremo. Ma cussì... no, non son d'accordo. Allenador xe una roba, presidente un'altra. E xe proprio el mix che crea la vittoria... da soli no se fa niente... Ps: xe sto Glerean libero... ecco... lui per esempio... saria un ottimo nome... Cita
Born to run Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Che palle con sto Glerean... Xe libero Zeman...chi mejo de lui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cita
saretta Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Mio moroso ga dito che Zaccheroni xè libero ..questo si podessi esser una vera svolta! Cita
Jazz Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Mio moroso ga dito che Zaccheroni xè libero..questo si podessi esser una vera svolta! Eh ma Zaccheroni de recente ga dichiarà che non el ciolerà più squadra quando el campionato xe za inizià ... e poi secondo mi nol se va a sputtanar con un che non capissi un tubo de balon... Cita
Delio Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Che el capissi o meno de balon, el motivo xe che i ga lassà in panchina i giogadori novi, che sia un con le bale no se discuti, forsi ghe manca qualcje altro toco, e che una società vadi ben col presidente che vol far la formazion, no credo. El prossimo sarà alenador solo de nome (e de paga), ma dovarà far quel che vol lui. E i giogadori, ghe dirà anche come i devi meterse in campo? Ma che 'l vadi... Cita
tifone Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Sembra una scelta un pò cervellotica però per adesso non podemo saver come sarà tra un mese,e se el presidente gavessi ragion?Magari saremo primi in classifica??.....vedremo....i tifosi non xè mai contenti.... Cita
dido76 Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 per mi questo sarà un anno de tonnellottade alla grande...quel che ghe pasa x la testa el lo disi e lo fa...tanto come el disi lù el capo xè lui...ma chi che tira fora i soldi x andar a vederli giogar no xè miga lui a comandarli...secondo mi saria bel che dala prox partida el stadio sia svodo...magari el cominceria a chiederse el perkè Cita
Born to run Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Che senso gavessi el stadio svodo?!??!? Lo stadio sarà svodo se non ghe sarà i risultati,in quel caso si! Ora tutti allo stadio a tifare una squadra che potrà darci soddisfazioni Cita
SandroWeb Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Se i presupposti xe questi, me dispiasi che allora difficilmente riverà un allenador con i contro-co..ni (penso a un Sonetti, tanto per intenderse). Non me piasi l'idea dell'allenador come figura de facciata, tantomeno quella de un presidente che se metti a far la squadra (con tutto el rispetto, Tonellotto no ga esperienza de balon, el dovessi cercar de capir che un'Atalanta xe più attrezzada dell'Unione...). Aldilà de chi riverà alla guida della Triestina, son un poco preoccupado per el clima da rivoluzion francese che se sta instaurado nella società . Se parla sempre de cercar gli equilibri de una squadra, non me sembra che se stia agindo nella maniera corretta: poi ovviamente me sbaierò mi (anzi, saria felice de esser smentido). Cita
Born to run Inviato 11 Settembre 2005 Segnala Inviato 11 Settembre 2005 Volemo el boemo! te sa si...... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.