Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Presidente non soddisfatto dopo ko con l'Atalanta

(ANSA) - TRIESTE, 11 SET - La Triestina ha esonerato i due allenatori Adriano Buffoni e Alessandro Calori all'indomani della sconfitta 1-0 subita ieri a Bergamo. Il presidente Tonellotto non aveva nascosto il suo malumore subito dopo la gara di ieri sera, dichiarando in sala stampa di non gradire 'un gioco fatto solo per non prenderle'. Buffoni aveva invece giudicato positivamente, nonostante la sconfitta, la generosita' della squadra in campo a Bergamo.

  • Risposte 68
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Sto qua chissà cossa gavessi fatto l'anno scorso con Tesser....lo gavessi fucilà

Solidarietà ai due martiri,che noi ga avù neanche el tempo de provar la formazion ideale

VERGOGNOSO

e poi criticavimo el caso-Tesser

Inviato

Scelta abbastanza irrazionale e volta a far capir che gran parte delle scelte tecniche fatte a inizio luglio xe stade completamente sbaiade. Un esonero del genere fa rifletter perchè, oltre a destabilizzar l'ambiente interno e lo spogliatoio, sta a significar che se l'anda xe questa fino a giugno ne vederemo tanti, de esoneri.

A questo punto se el fa rivar un allenador de spessore xe un conto, ma se fa rivar un altro giovane de belle speranze quale iera Calori, allora xe de ciaparlo a pomodori in faccia. Come sempre, se speta i risultati sul campo per valutar, anche se el signor me par un pochetto troppo borioso....

Inviato

condivido in pieno grande tonellotto finalmente un presidente con le palle,come gha dito il press dovemo andar in campo x vinzer e non se pol tenir dei zogadori de quel livel in panca,poi buffoni e calori li ga portai seber. w tonellotto questa xe la mentalità giusta x vinzer

Inviato

Mi questo non lo trovo per niente giusto.... un presidente che fa la formazion! Ma dove semoooo??? dai dai su... E poi spiegheme sto improvviso esonero.... non ga motivazioni valide a mio avviso!

Ma dove semo finidi....

Inviato

Assurdo l'intervento de Tonellotto...la squadra la farà lui e de Falco stop. L'allenador sarà solo una figura de facciata... spero che el se licenzi..preferisso che la squadra fallissi e ripartimo dalla c1 piuttosto che esser rappresentado da questo presidente.

Inviato

Mah,

posto che anche la coppia Calori-Buffoni me sembrava un pochino de facciata (della serie "un xe esordiente e nol pol brusarse la sua prima esperienza rompendome le scatole, un altro xe sul viale del tramonto"), me par che el gabbi fatto un po' una stupidaggine, nel senso che - a meno che i due no lo gabbi mandado apertamente a quel paese - esonerar un allenador dopo 3 giornade xe abbastanza follia.

Come xe follia dir "adesso alleno mi"... cio', el gavessi ditto "per mi no i xe bravi abbastanza" ghe stava, iera una sua valutazion che d'accordo o meno dovevimo rispettar. Ma dir "alleneremo mi e Defalco"... me sembra un po' esagerato. Non so adesso come finirà, spero che DeFalco, che de calcio ne capisi, lo farà ragionar e ciogheremo un allenador che rivi a far de testa sua. E poi noi e lui lo giudicheremo. Ma cussì... no, non son d'accordo.

Allenador xe una roba, presidente un'altra. E xe proprio el mix che crea la vittoria... da soli no se fa niente...

Ps: xe sto Glerean libero... ecco... lui per esempio... :DDDD saria un ottimo nome...

Inviato
Mio moroso ga dito che Zaccheroni xè libero

..questo si podessi esser una vera svolta!

Eh ma Zaccheroni de recente ga dichiarà che non el ciolerà più squadra quando el campionato xe za inizià... e poi secondo mi nol se va a sputtanar con un che non capissi un tubo de balon...

Inviato

Che el capissi o meno de balon, el motivo xe che i ga lassà in panchina i giogadori novi, che sia un con le bale no se discuti, forsi ghe manca qualcje altro toco, e che una società vadi ben col presidente che vol far la formazion, no credo. El prossimo sarà alenador solo de nome (e de paga), ma dovarà far quel che vol lui. E i giogadori, ghe dirà anche come i devi meterse in campo? Ma che 'l vadi...

Inviato

Sembra una scelta un pò cervellotica però per adesso non podemo saver come sarà tra un mese,e se el presidente gavessi ragion?Magari saremo primi in classifica??.....vedremo....i tifosi non xè mai contenti....

Inviato

per mi questo sarà un anno de tonnellottade alla grande...quel che ghe pasa x la testa el lo disi e lo fa...tanto come el disi lù el capo xè lui...ma chi che tira fora i soldi x andar a vederli giogar no xè miga lui a comandarli...secondo mi saria bel che dala prox partida el stadio sia svodo...magari el cominceria a chiederse el perkè :disgust:

Inviato

Se i presupposti xe questi, me dispiasi che allora difficilmente riverà un allenador con i contro-co..ni (penso a un Sonetti, tanto per intenderse). Non me piasi l'idea dell'allenador come figura de facciata, tantomeno quella de un presidente che se metti a far la squadra (con tutto el rispetto, Tonellotto no ga esperienza de balon, el dovessi cercar de capir che un'Atalanta xe più attrezzada dell'Unione...). Aldilà de chi riverà alla guida della Triestina, son un poco preoccupado per el clima da rivoluzion francese che se sta instaurado nella società. Se parla sempre de cercar gli equilibri de una squadra, non me sembra che se stia agindo nella maniera corretta: poi ovviamente me sbaierò mi (anzi, saria felice de esser smentido).

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×