Vai al contenuto

Scandaloso


Messaggi raccomandati

quel che xe suceso ogi dimostra che ton8 vol aver vizin solo chi che la pensa come lui, dai ultras che se disi che el ga 'assunto', a tele4 che fa un servizio de lecchinaggio nei sui confronti e dal fato che el ga lasa fora quei del picolo.

Notare che rai3 ga fato un commento del tuto negativo su partida, squadra, tonel8 e suo comportamento.. evidentemente i difendi (giustamente) la categoria dei giornalisti mentre tele4 (che me ga sai deluso) se ga vendu' a tonel8 infati no ga fato nisun tipo de comento e no ga nianca menziona el fato che el ga tegnu fora quei del picolo.

Spero che gente come lui sprofondi piu in basso possibile xche questo genere de persone me fa schifo e senso solo pensar che le posi esister.

Mi spero che nei prox gg rai3 e el picolo ghe daghi zo forte, ma talmente forte da far si che tuta trieste vadi in stadio la prox volta a zigarghe contro e mandarlo via ..

ah .. me spiasi x tonel8 che la tsina no ga perso... gavesi godu' come no so cosa...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah, posto che non voio giustificar in alcun modo la scelta del presidente de lasar fora i giornalisti del piccolo (ripeto, non giustifico) va anche detto che:

- el piccolo ga sempre, ripeto sempre, avu' un atteggiamento negativo verso el presidente. non digo de esaltarlo, molte robe che el fa me lassa sconcertado anche a mi eh!, ma troppe volte vien visto tutto eccessivamente polemico e livoroso. Anche la storia dei fuori rosa: titoloni el giorno della sparada, una riga in mezzo a un articolo (senza richiami nè niente altro) per dir "no xe vero niente". No me par un modo "equo", anzi.

- pensar che la triestina sia l'unica a far sta roba...beh assolutamente no. go za parlà della juve, un'altra grande squadra de A lasa sempre fora i giornalisti della Espn in sala stampa per far sì che vegni dentro el fio de un giornalista... un'altra grande squadra, che non vinzi da un po' de tempo, ga fatto una festa de fine anno calcistico scegliendo ela i giornalisti da invitar rispondendo ai altri non invitadi "no xe nessuna festa, mai fatta!"... poi a Trigoria non parlemo...

ripeto, non voio assolutamente difender t8, ma dando una ociada al di fuori se vedi benissimo che "tutto il mondo è paese"...

t8 non ga inventà niente...

Link al commento
Condividi su altri siti

el piccolo ga sempre, ripeto sempre, avu' un atteggiamento negativo verso el presidente.

Che sia un problema politico? Da come se comporta e parla no credo cheT8 abbi simpatia per Bertinotti... :D

Anche la storia dei fuori rosa: titoloni el giorno della sparada, una riga in mezzo a un articolo (senza richiami nè niente altro) per dir "no xe vero niente". No me par un modo "equo", anzi.

Concordo, ma va anche dito che xe el modo de far normale dei giornalisti (che comunque no xe certo stinchi de santo o martiri, e tele4 lo dimostra benisimo) :linguaccia:

dando una ociada al di fuori se vedi benissimo che "tutto il mondo è paese"...

Vero, ma disemo che i lo sa far con più stile...? E po' xe T8 che ga dito che el vol un calcio diverso (facile quanto far el mondo in 7 giorni)... nela migliore dele ipotesi un Don Chisciotte, ma sicome no xe el genere de persona che se fa i bori, quel, no credo che sia el suo caso :rolleyes:

@ tuxav:

quel che xe suceso ogi dimostra che ton8 vol aver vizin solo chi che la pensa come lui

Me pareva za abastanza evidente... :D

Mi spero che nei prox gg rai3 e el picolo ghe daghi zo forte, ma talmente forte da far si che tuta trieste vadi in stadio la prox volta a zigarghe contro e mandarlo via ..

Visto che comunque i bori ghe andaria a lui, preferiria se i se dessi apuntamento fora del cancel, però rimani sempre el tremendo quesito: via lui, chi vien? Riciamemo Berti? O contemo sui numerosi e notoriamente generosi imprenditori triestini?

Link al commento
Condividi su altri siti

Come go scritto in un altro topic, el podeva intervenir in altra maniera. Tenindo presente comunque che el Piccolo, con articoli esplosivi e con la pagina dei sms dove xe pochissimi i messaggi pubblicadi che parla ben della Triestina, xe stado poche volte sostenitor della squadra e della società, a questo punto diria che in parte quei del bugiardel i xe andadi a zercarsela. Tonell8 no xe come Berti che mandava solamente a remengo la gente: lui xe molto più sanguigno (ciamemolo cussì) e nol se fa problemi a dichiarar guerra a tutti.

Questa sua mossa però xe un'arma a doppio taio: za alla fine della partita tutti gli altri giornalisti, per solidarietà, se ga schierado con Ravalico, Cattaruzza & co., se non altro per protestar contro Tonellotto che ga cavado, oltre all'accredito, anche el diritto all'informazion a quei del Piccolo. E farse nemica la stampa, se la protesta dovessi continuar a oltranza (speremo de no), non xe la roba più azzeccada da far.

A mio avviso in Tonellotto manca ancora un poco de sano equilibrio: nol pol pretender de metter in riga tutto el mondo calcistico (e non) tirando fora 'ste perle. E visto che alcuni suoi ragionamenti no xe affatto sbaiadi, el dovessi iniziar a pensar che el dialogo xe una medicina alternativa rispetto alle azioni "epurative".

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Tralasciando se xe giusto o meno (e no credo sia giusto..) voglio ricordare le ultime parole dette da il mitico Amilcare nella sua ultima conferenza stampa (bellissima!), el se ga tolto un pò de sassolini e sul Piccolo ga ditto: "Credo che el Piccolo sia l'unico giornale locale d'Italia che non aiuta la squadra della propria città, che è sempre contro...spero che con il nuovo presidente le cose cambino!"

nn me par sia successo cussì, purtroppo!!! :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Vara, Tonnellotto no me piasi,ma in sto caso nol ga proprio tutti i torti....

El PICCOLO no ga mai sostenù la squadra,nè fatto commenti positivi....Ga stampà poi quele pagine de sms inutili e a volte disgustose....per cui me dispiasi,ma el bon catarruzza e company la ga ciapada nel de drio....

Tonnellotto (che xe un che le bale le ga) ga fatto quel che berti no ga fatto in 5 anni de presidenza....

No digo che ga ragion,ma neanca torto al 100%

Citando un'altra frase di berti verso i giornalisti del giornal locale

"Se, se.... bel giornaletto il vostro....potrei querelarvi, anzi!!! Forse quasi quasi vi querelo" Con la sua anda de boba iero che me rodolavo de rider....

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go sempre più la spiacevole sensazion che el mato vadi solo in zerca de publicità per la sua atività, se cussì no fossi alora xe la sindrome del padreterno che lo afligi, e scarsa capacità de gestir la situazion. Te pol anche far la guera per quel che te credi giusto, ma abi almeno el bon senso de afrontar un nemico ala volta...

El se ga meso contro i veci dela squadra, i tifosi (ormai no solo i ultras), la stampa, la federazion e i altri presidenti, gaveva bisogno de farse altri nemici adesso?

Link al commento
Condividi su altri siti

Si ma no esisti che lui no vol certi giornalisti xche no i publica quel che vol lui.. se cusi el vol che sel se fazi el suo giornal coi sui giornalisti .. se qualchidun dopo ghe lo comprera'.

Esisti, fin a prova contraria, el dirito de liberta de stampa ...

Infatti go sempre ditto che no xe scusanti, e xe verissimo che esisti el diritto del libertà de stampa

ma fazevo anche una riflession, che oltre al diritto de libertà de stampa esisti anche la correttezza professionale, la imparzialità , el far ragionar i lettori esplicando i fatti in modo "pulito" anzichè dar verità za stampade, etc

questo el Piccolo non lo ga MAI fatto. Mai. Se el xe iper-critcado (dalla squadra, dai tifosi, da tantissima gente) un motivo ghe sarà!

Ripeto, T8 doveva far entrar anche i giornalisti (?) del Piccolo, senza far ste storie

Ma saria bel che anche el Piccolo se interrogassi sul perchè de sto fatto.

Nisun vol (e son certo anche T8) che se scrivi "va tuto ben xe tutto tranquilo", xe giusto anche criticar, se necessario. Ma non certo nella maniera livorosa e prevenuda che ga el Piccolo.

tutto qua

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no savessi....me sta sui baloni tutti e due....però Tonnellotto doveva agir in altro modo....

Nel precedente topic go spiegà mal

quando disevo che no ga tutti i torti intendevo nel far una qualsiasi roba per far capir al giornaletto che no va ben quel che fa....

Però no te pol negarghe l'entrata in sala stampa. Xe come se qualchedun negassi a un lavorator de entrar in ufficio....

Link al commento
Condividi su altri siti

Si ma no esisti che lui no vol certi giornalisti xche no i publica quel che vol lui.. se cusi el vol che sel se fazi el suo giornal coi sui giornalisti .. se qualchidun dopo ghe lo comprera'.

Esisti, fin a prova contraria, el dirito de liberta de stampa ...

Non è proprio così, lui non vuole che il giornaletto pubblichi quello che vuole lui, aveva solo chiesto di pubblicare un comunicato stampa ufficiale che il "giornaletto" non ha voluto pubblicare, la dimostrazione che il "giornaletto" anche detto "bugiardello", anche oggi ha pubblicato due pagine fitte, fitte, sulla Triestina, e che nessuno glial'ha impedito.

Ricordo che molti, sull'altro forum, si sono lamentati che non sono stati pubblicati dei loro sms a favore del presidente, cosa successa anche a me in altra occasione. Ricordo che pubblicano solo le cose negative riguardanti la società, e specificatamente, della persona del signor Tonellotto, e che sorvola sulle cose positive, come il fatto che ha iscritto a scuola, a sue spese, i giocatori minorenni, e all'università altri.

Ricordo altresì che allo stadio gli ultras, e non, hanno, e cantano, "odio il piccolo, odio il piccolo". Ricordo ancora che i giornalisti hanno il coltello dalla parte del manico, usando la penna a loro vantaggio, tralasciando molto spesso il diritto di replica, anche nella rubrica "segnalazioni", tanto cara a noi triestini, è loro la discrezione se pubblicare o no le succitate.

Per me ha fatto bene a lasciarli fuori dalla porta, gli altri giornalisti non potevano tralasciare di esprimere la loro solidarietà, la cosa successa a uno di loro, domani potrebbe succedere a loro stessi, e cmq cane non mangia cane, ed esiste la solidarietà di categoria.

La libertà di stampa esiste, ed è sacrosanta, ma chiunque ha la facoltà di difendersi come può, in effetti, credo che Trieste sia un caso più unico che raro, dove il giornale locale, che agisce oltrettutto in regime pressochè monopolista, sia sistematicamente contro i vari presidenti e la società di calcio, la propensione allo scoop è nel dna di ogni giornalista, ma la stampa locale ha sempre ecceduto in negativo.

Cmq sia, lo sputtanamento continuerà, ma ancora una volta, eccedendo indubbiamente, Tonellotto c'ha messo la faccia, e come suo costume, ha ritenuto di doversi difendere, anche se in maniera plateale, ma per conto mio, non sbagliata, solo la faccia di Cataruzza, su T4, lasciato fuori dalla porta, ne valeva la pena.

Non sono d'accordo con Matt quando dice che Tonellotto è uscito male dall'intervista con Bonolis, è senz'altro un sognatore, e in quel mondo non cambierà nulla, ma il fatto di volerlo fare, e nel contempo denunciare quello che tutti sanno, ma che nessuno dice, e cioè che è un mondo marcio dove il rispetto, ed il mantenimento della parola data, è solo un opzional, non depone a suo sfavore, ma anzi. E' chiaro che si riferisse a giocatori, procuratori e presidenti, che dopo aver dato la loro disponibilità a concludere l'affare, se ne fregano assolutamente, prendendo altre strade, la bella abitudine antica della stretta di mano e della parola d'onore, si è persa in un mondo dove tutti tendono a fregare gli altri. Bonolis lo ha salutato senza ironia, anzi.

Non vuole essere una difesa a Tonellotto, che lascia sconcertata anche me, ma una disamina serena ed imparziale dei fatti.

Certo molto amici non si fà con questi atteggiamenti, ma credo sia un problema suo, a noi interessa solo la nostra amata Unione, e dovremmo, aldilà delle apparenze, remare tutti nella stessa direzione. :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

l'intervista con bonolis iera veramente penosa, no el ga risposto a una, digo UNA domanda.. el ga dito che el ga zoga a balon da 13 a 16 anni (3 sui 25 che el disi de gaver zoga), el resto cosa el ga fato? copa trieste? torneo scapoli ammogliati.. ridicolo. El ga sempre gira' in tondo a tute le domande, bonolis lo ga salva' con le sue battude ma cmq el ga fato una figura da pesce lesso e svodo...

Certo molto amici non si fà con questi atteggiamenti, ma credo sia un problema suo, a noi interessa solo la nostra amata Unione, e dovremmo, aldilà delle apparenze, remare tutti nella stessa direzione

no, el problema no xe solo suo ma anche nostro che adeso quando un senti Trieste, pensa oltre che ala bora anche a sto fenomeno... se stemo fazendo una belisima figura in giro... tuti dira' "ma trieste, cusi una bela cita, no trovava nisun de mejo come presidente !?!?" ..

se dopo un vol tegnirse le fete de salame sui oci e acetar uno che fin l'altro giorno zogava a subuteo e costruiva case e ogi vol far el megapresidente .. bah... libero de farlo..

Tonel8 pensa de saver tuto, a TS se disi che l'ignorante sa poco, el m**a sa tuto... :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Esisti, fin a prova contraria, el dirito de liberta de stampa ...

Certo, e anche quello di libertà di accredito... sai quanta gente non mi accredita, seppur giornalista, perché non parlo o non ho parlato di loro... non è mica una novità! Non posso sputare su qualcuno e pretendere comunque. Cornuto e mazziato, si dice a Napoli...

Link al commento
Condividi su altri siti

mentre tele4 (che me ga sai deluso) se ga vendu' a tonel8 infati no ga fato nisun tipo de comento e no ga nianca menziona el fato che el ga tegnu fora quei del picolo.

Ieri sera Pitich ga parlà più volte de "fatto increscioso" in sala stampa dimostrandoise solidale coi giornalisti del Piculo..

E inoltre i ga leto tuti i email che ghe xe rivadi, quasi tuti contro T8 e qualchedun a favor.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no voio dar giudizi a nissun e tantomeno ragion o torto, digo solamente che ( credo de no esser smentido) che da quando xe rivado questo presidenteallenatoredirigentesalutista ecc.ecc.l'ambiente della Triestina se ga inquinado e non solo, visto che fasendo cusi ,de riflesso anche tutta la tifoseria se ga spacado creando all'interno dello stadio una atmosfera che a Trieste no iera mai. Savemo tutti che la stampa ghe da un colpo al cercio e uno alla botte, che i giornalisti xe una categoria in cui l'etica professionale (qualche volta) lasa el tempo che trova.Però el comportamente de Tonellotto xe stà inqualificabile.Volevo anche riallaciarme al discorso de tele4, disendo che xe vero el fato che in nissuna occasion e per nessun motivo la testata giornalistica ghe porta critiche , anzi.Penso che un poco de obiettività o verità forsi ghe faria ben a tutti visto che questa emitente xe seguida da moltissimi triestini.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×