saretta Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Adesso che guardavo Serie A, el programma de Bonolis, go senti che verso fine trasmission ghe sarà el nostro Presidentte Tonnellotto!!! Son tanto curiosa de sentir cosa che dirà ! Cita
Matt Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 uff..mi go l'antena rota me stago perdendo tute ste perle ad ogni modo, ogi pensavo che pochi mesi fa se lamentavimo che mai gnisun parlava dell'unione, che i gaveva fatto solamente un accenno 4 anni fa co ierimo primi alla fine del giron d'andat... Se non altro in sti giorni i parla tutti de noi :s'ciopado: xe anca questa una vittoria Cita
saretta Inviato 18 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Infatti.. disemo che anche se el fa più casin che altro... almeno el sta attirando l'attenzion su de noi. Me par che fin a poco tempo fa nessun saveva neinte della Triestina... desso gavemo un poca de publicità ! Cita
iaga Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Me par che nol gabbi dito niente alla fin fine.. el punto più interessante, ovvero el suo punto de vista sull'esclusion del piccolo, non xè sta trattado per mancanza de tempo.. in effetti i 5 minuti de pubblicità iera indispensabili prima del tg. Bah.. che mondo.. ..Cmq da ricordar l'uscita del GranTonno sul suo passato da puttanier! In sta occasion qua el me ga veramente piasso! Cita
Maurice Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Mah.....se no iera Bonolis el taiava la gola a zazzaroni.... Comunque gran puttaniere Tonnellotto per sua stessa ammission Cita
Cor^ Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Ma xchè ghe rompè deso a fine campionato poderè giudicar savemo che el xe un po esibizionista meteve l'anima in pase Cita
Malto Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 mah a mi me pareva una magra figura... i lo ga ciolto pel cul e alla fine papà Bonolis lo gà consolado disendo che povero el xe un poco tropo irruento ma no el fa mal a nissun... secondo mi el xe ndado via col la coda tra le gambe... come el pol solo pensar de cambiar tuta quela magnadora in cui tuti magna e xe contenti? PER MI EL XE SEGNADO, e noi con lui Cita
iguanadan Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 ..Cmq da ricordar l'uscita del GranTonno sul suo passato da puttanier! In sta occasion qua el me ga veramente piasso! 'Presidente, ma si sarà divertito anche lei, da giovane...' 'E DI BRUTTO, ANCHE!' Con un accento milanese da paura! Meno male, cmq: Zazza dava l'idea di volerselo mangiare... d. Cita
SandroWeb Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Pensemo positivo: come ga dito Beruatto, mai la Triestina ga avudo una così grande visibilità Cita
romanowar Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 No so se iera pezo la camisa coi "ricami rampicanti" o la figura da cioccolataio che ghe ga fato far Bonolis e Zazzaroni (che non soporto) al nostro Pres. El Presidente voleva zigar ai 4 venti quali xe le piaghe e i mali del calcio .... ma ala fine no'l ga dito niente. El presidente voleva spiegar perché xe giusto che la squadra vegni fata dal "triumvirato" ..... ma ala fine nisun ga capì perché. El presidente voleva spiegar perché i giogadori no pol far le 4 de matina in discoteca ..... ma ala fine se ga capì che anche lui, all'epoca, se ga divertì de bruto! Insomma, un esterno che lo ga visto per la prima volta pol gaver pensà solo che el T8 xe una persona sconnessa che no riva a articolar concetti! Purtroppo no xe facile esser coerenti davani a telecamere, milioni de spettatori e una forza come Bonolis (mi però Zazzeroni lo metesi in ripostiglio a vita!). A mi, tutto sommato, no me ga dispiaso. Credo che se ga visto el suo lato umano. Certo che sostener che el capisi de clacio perché el ga fato le giovanili nell'Inter ...... Fortunatamente Zazzeroni no ga gavudo le possibilità de sputtanarlo fino in fondo. Cita
saretta Inviato 19 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Mi son rimasta un pò delusa... pensavo che el parlava de più.. lo go visto sai poco loquace! Non me ga piasso molto i attacchi de Zazzeroni.... El pres no se ga gira neanche una volta verso de lui, ghe ga sempre da le spalle. Cmq in lui go visto un lato umano che dalle interviste sui giornali non iera mai venu fora... Mah! Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 ricordemose che dir quel che te vol dir in tv xe maledettamente difficile... o te son tipo "monologo" (tipo avvocato Taormina de vespa) oppur xe sai dura Cita
ricciola6 Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Tonn8 ieri in tv se ga dimostrà effettivamente più umano de quel che el vol far creder anche se i giornalisti se stadi abbastanza putt......., effettivamente dir quel che se pensa in 5' xe difficilissimo, FORZA GREGHI. p.s. come se fa a risponder in chat? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.