Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso.............

Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. :confused:

Inviato
Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso.............

Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. :confused:

facile che sia cusi

Inviato

Me sà sai che la mula ghe ga intivado in pien :unsure: (sul bugiardel de ogi i propendi per questa ipotesi :wacko: )

Inviato

Anche perchè de come i la ga contada, sembra che i rapinatori dopo esserse fati dar el portafoglio i ga ciolto i soldi e i ghe ga tornà i documenti.

No me par 'sai atendibile come version.

Inviato

Me sa che devo darte ragion....ma ga dito sta monada perchè ga perso i soldi....me par un po' grossetta

Inviato

me imagino la scena...

Sistina centro...ppien pomeriggio magari...davanti la gelateria...cinquanta persone che gira..quie che fa benzina, quei che se bevi un spritz, quei che va in edicola....e nel mezzo sto picieto con 500 euri in portafoio...

ghe riva un per rapinarlo e gnisun se corgi...

bel!!!| :p

Me son inventado tuto...però el quadreto iera bel!

Inviato

Per mi non i saveva cosa far prima dell'ora de coprifuoco, i ga ingruma due babe, lore ghe ga netà el portafoglio, ma siccome lori xè omini no podeva dir che i xè stai fregai così..e allora i ga conta la storia dell'orso!

Inviato
secondo mi xe stado Maurice, e ora sta fazendo de tutto x insabbiar la vicenda..di un po Mauri, dove te ieri sti giorni?????? :D :D :D:p

:offtopic: Sta bon che te dago una parte :offtopic:

Comunque semo proprio maligni....magari xe vero e i xe do pampel :lol:

• 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro