SandroWeb Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 Notizia de Rai Regione, xe successo a Sistiana, i ghe ga intimado de consegnar el portafoglio con 500 euri dentro. Povero mulo Cita
Born to run Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 vosi disi che xe stà Tonellotto Cita
CurvaioloxSempre Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 si go sentì anche mi su rai3 che tristezza,sicuramente se sta qualche dun che lo ga seguì o che saveva che gaveva 500 euro in scarsela,con una pistola puntada nn devi esser sta un bel momento Cita
mula alabardata Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 ma sul piccolo oggi i ga scritto che i ga rapina 2 brasiliani della primavera! mah... Cita
SandroWeb Inviato 16 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 Infatti xe el Gomez picio, no quel grando Cita
Maurice Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 Povero mulo.....no se pol camminar neanche più per sistiana..... Cita
tifosa Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso............. Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. Cita
Cor^ Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso.............Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. facile che sia cusi Cita
Maurizio72Ts Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso.............Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. Me sà sai che la mula ghe ga intivado in pien (sul bugiardel de ogi i propendi per questa ipotesi ) Cita
cenerentola82 Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Anche perchè de come i la ga contada, sembra che i rapinatori dopo esserse fati dar el portafoglio i ga ciolto i soldi e i ghe ga tornà i documenti. No me par 'sai atendibile come version. Cita
Maurice Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Ragazzi, non voio far la malignaza, ma ve par un racconto plausibile? Un rapinator con la pistola a Sistiana!!!!!!!!!!!! Mah, non sarà che i muleti ga perso i soldi e i conta la storia dell'orso.............Go i miei dubbi insomma, stemo a veder come che la procedi. El muleto xe quel brasilian de 16 anni che i disi che xe un vero forton, speremo che nol sia forton anche nel spararle. Me sa che devo darte ragion....ma ga dito sta monada perchè ga perso i soldi....me par un po' grossetta Cita
mula alabardata Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Infatti xe el Gomez picio, no quel grando ma un no xe GomeZ e un GomeS? Cita
Matt Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 me imagino la scena... Sistina centro...ppien pomeriggio magari...davanti la gelateria...cinquanta persone che gira..quie che fa benzina, quei che se bevi un spritz, quei che va in edicola....e nel mezzo sto picieto con 500 euri in portafoio... ghe riva un per rapinarlo e gnisun se corgi... bel!!!| Me son inventado tuto...però el quadreto iera bel! Cita
rix Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 secondo mi xe stado Maurice, e ora sta fazendo de tutto x insabbiar la vicenda..di un po Mauri, dove te ieri sti giorni?????? :D Cita
saretta Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Per mi non i saveva cosa far prima dell'ora de coprifuoco, i ga ingruma due babe, lore ghe ga netà el portafoglio, ma siccome lori xè omini no podeva dir che i xè stai fregai così..e allora i ga conta la storia dell'orso! Cita
Maurice Inviato 18 Ottobre 2005 Segnala Inviato 18 Ottobre 2005 secondo mi xe stado Maurice, e ora sta fazendo de tutto x insabbiar la vicenda..di un po Mauri, dove te ieri sti giorni?????? :D Sta bon che te dago una parte Comunque semo proprio maligni....magari xe vero e i xe do pampel Cita
Maurizio72Ts Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 a quanto riportado ogi dal bugiardel sembra che i do pampel (ehm..ops..ehm) i se gabi inventado tuto. Apena che rivo ghe dago un cuc all'articolo e po ve sò dir. Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 già , l'articolo disi che i ga fatto la "sceneggiata" per farse notar... mah! cmq me pareva strano fossi successa una roba del genere! a Ts per fortuna ste robe xe rarissime Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.