SandroWeb Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 Parto col presupposto che, più che la sconfitta in sè, me preoccupa de più ciò che Tonellotto deciderà de far nei prossimi giorni. Togliendo le assenze, togliendo che, come el Catania, el Verona ga davanti un zogador che fa camera e cusina (leggi Adailton), togliendo ancora che una giornata stortissima pol capitar a tutti, perder 0-3 in casa significa anche non esser al massimo della condizion psicologica. E, me perdonerà Tonell8, decider 24 ore prima de bloccar gli stipendi per spronar la propria squadra me par una gran cazzada, utile solo a destabilizzar l'ambiente e nulla più. A mio modestissimo avviso, go visto una squadra in sofferenza, un centrocampo che ga fatto veramente pena (specialmente gli esterni), scelte tecniche quantomai discutibili (basta Lima per favor, no se pol segnar solo con la buona volontà ; basta metter Di Venanzio terzin se lui xe un median de spinta!). L'unico rammarico xe quel de no gaver giogado ultimamente alla pari con le avversarie, spero almeno che gli infortunadi torni presto. Triestina-Verona 0-3: la cronaca Cita
CurvaioloxSempre Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 Parto col presupposto che, più che la sconfitta in sè, me preoccupa de più ciò che Tonellotto deciderà de far nei prossimi giorni. Togliendo le assenze, togliendo che, come el Catania, el Verona ga davanti un zogador che fa camera e cusina (leggi Adailton), togliendo ancora che una giornata stortissima pol capitar a tutti, perder 0-3 in casa significa anche non esser al massimo della condizion psicologica. E, me perdonerà Tonell8, decider 24 ore prima de bloccar gli stipendi per spronar la propria squadra me par una gran cazzada, utile solo a destabilizzar l'ambiente e nulla più.A mio modestissimo avviso, go visto una squadra in sofferenza, un centrocampo che ga fatto veramente pena (specialmente gli esterni), scelte tecniche quantomai discutibili (basta Lima per favor, no se pol segnar solo con la buona volontà ; basta metter Di Venanzio terzin se lui xe un median de spinta!). L'unico rammarico xe quel de no gaver giogado ultimamente alla pari con le avversarie, spero almeno che gli infortunadi torni presto. Triestina-Verona 0-3: la cronaca Condivido in pien su tutto sandro solo non rivo a capir come se pol lasar esposito in panca e far zogar lima,me domando una roba i calciatori che scendi in campo quanti de questi i zoga x l'amor x il calcio e x la maia e x la città " NO SOLDI NO ZOGO"???? ( sto giro no gha servì la scaramanzia prima della partida ) deimentichemo sta sconfitta penosa Cita
Maurice Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 Eh no! Xe ora che el presidente fazi qualcossa de costruttivo.... Sta sconfitta devi esser un punto de partenza per migliori prestazioni de la Triestina e sopratutto di Tonnellotto,che el ga ancora una volta dimostrà de esser un che comunque ben o mal (in sto caso mooooooolto mal) el ga le palle Poi a Curvaiolo..... Se ti te andassi a lavorar savendo de non esser pagado, con che incentivi te lavoreria? No te moreria de voia de lavorar Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 si, no xe che proprio no i xe pagadi... xe che i loro stipendi xe decurtadi della metà epoi ciamar "lavoro" zogar a calcio... ok, piccolo inciso, sulla partida non go ancora elaborà un giudizio Cita
Giots Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 per sta partida nn go parole...posso soo dir che la squadra ga zoga veramente in modo vergognoso...se saria in tonnelotto ghe daria un quarto de stipendi.... Cita
saretta Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 non go visto la partida, non la go sentida per radio ma sentendo i vari commenti de alcuni de voi sia ieri sera che oggi, devo dir che xè sta un massacro! Certo el clima pre partita e le sfuriate sui stipendi non ga aiuta el tutto, non te pol mandar incampo una squadra che non ga lo spirito giusto, e certo che ne mancava anche i omini giusti... Ma questo me fa pensar... se manca quei due tre semo alla rovina, allora dovemo recuperar! Cior gente che val! No so cosa dir, cosa pensar... Cita
Maurice Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 Beh.....in teoria no xe cussì tragica.... bisogna solamente ammetter che no gavemo la squadra promessa da Tonnellotto e che lo stesso pres. xe convinto de gaver Cita
SandroWeb Inviato 30 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 Infatti....non femose ciapar dallo sconforto adesso. Continuo a ribadir che gavemo boni zogadori e che con l'amalgama giusta se poderà far ben. Più che altro fin quando la squadra no la farà Vierchowod ma qualchedun altro, no riveremo a far passi in avanti.... Cita
Maurice Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 Infatti....non femose ciapar dallo sconforto adesso. Continuo a ribadir che gavemo boni zogadori e che con l'amalgama giusta se poderà far ben. Più che altro fin quando la squadra no la farà Vierchowod ma qualchedun altro, no riveremo a far passi in avanti.... Ben detto grande capo Cita
Maurice Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 A cossa dovudi i tuoi pollici giradi? Cita
Cor^ Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 Al spettacolo che go visto ieri Nn go parole x descriverlo Cita
CurvaioloxSempre Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 Eh no! Xe ora che el presidente fazi qualcossa de costruttivo....Sta sconfitta devi esser un punto de partenza per migliori prestazioni de la Triestina e sopratutto di Tonnellotto,che el ga ancora una volta dimostrà de esser un che comunque ben o mal (in sto caso mooooooolto mal) el ga le palle Poi a Curvaiolo..... Se ti te andassi a lavorar savendo de non esser pagado, con che incentivi te lavoreria? No te moreria de voia de lavorar La penso anche mi come NOSTROMO te lo ciami lavor zogar a balon? non te pol far sti paragoni , poveri inveze de ciapar 20000€ al mese i ciapa 10000€ fin dicembre,e sta sicuro che i soldi non li perdi e pan e zivola non magnierà ,se mi il paron non me paga inveze de 1200€ ciapo 600€ fa ti i zogadori de calcio xe una cattegoria particolare i ga tutto e de più, poi i diventa viziai e vanitosi e xe tutto dovuto la pila fa brutti scherzi Cita
Maurice Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 varda.....no iera mia intenzion mancar de rispetto a nissun e el paragon te ga ragion che non esisti..... Ma iera più o meno per render l'idea dele poche motivazioni dei zogadori, che xe viziadi Cita
CurvaioloxSempre Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 varda.....no iera mia intenzion mancar de rispetto a nissun e el paragon te ga ragion che non esisti.....Ma iera più o meno per render l'idea dele poche motivazioni dei zogadori, che xe viziadi si te dago ragion se te vedi go agiunto proprio questo i xe viziadi e xe tutto dovuto Cita
Maurice Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 varda.....no iera mia intenzion mancar de rispetto a nissun e el paragon te ga ragion che non esisti.....Ma iera più o meno per render l'idea dele poche motivazioni dei zogadori, che xe viziadi si te dago ragion se te vedi go agiunto proprio questo i xe viziadi e xe tutto dovuto Alora va tutto ben....certo no xe bel neanche per lori vederse el stipendio dimezzà ,ma no go mai e poi mai neanca lontanamente pensà che la gravità se uguale a se i ghe dimezza el stipendio a ti,come a mio papà o come a tutti i normali lavoratori Cita
iaga Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 [OT] Che bravi che se.. fe tutto soli.. no cori neanche zigarve! [/OT] Cita
Maurice Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 Semo personcine civili a sta sconfitta....comunque bevemoghe su Cita
iguanadan Inviato 2 Novembre 2005 Segnala Inviato 2 Novembre 2005 Ci dimentichiamo sempre di una cosa: noi, a trentacinque anni, vediamo ancora la pensione con il binocolo; loro si ritirano dal calcio. Non pensiamo sempre a qui fetentoni viziati, se mi dimezzano lo stipendio anch'io rifletto un momento... d. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.