Jump to content

Recommended Posts

Posted

Apro questo piccolo sondaggio per chiederve, se guarde ovviamente la sit come, chi preferivi o preferì. Mi personalmente preferivo de più Michelle perchè la me fazeva rider, xè una bella donna ma anche spiritosa. La Canalis, la xè bella... ma proprio non la me fa rider.... Guardo ogni giorno, me sforzo de trovar unpò de ironia in ela, nelle battude, ma niente.... zero!

Posted
mi me piasi piu la canalis mi sà..pero go votado la michelle perche mi mancherà el Fabio che me fa:" MUUUUUUSCIELLL!!!!"

anche mio moroso se piegava de rider col fazeva cusì :D

Comunque Michelle, almeno ela rideva sempre come na mata, no la rivava tratenirse nianche co i girava :)

Posted

La Canalis 'recita', e pure pietosamente. La Hunziker e l'immenso De Luigi almeno sembravano molto amici, cosa che rendeva a sit com plausibile. Ci sono rimasto proprio male, quando ho visto che la cambiavano per la velinetta, lì.

Che poi per carità, se parliamo di fare altre cose non c'è un confronto, vince la Canalis... :rolleyes:

d.

Posted

senza dubbio:

MICHELLE!!!

Perchè? La iera più cocola..piu spiritosa..."MACCIAUUU" oppur "MaAaAaOooOOoo" la iera particolare anche quando la se incavolava.. poi ciò!Quando fabio se rabiava.. el nome de michelle iera perfetto!! :D:vabenon:

L'altra, elisabetta, la xe una che spendi e ghe vol far pagar tutto a lui, gelosa senza limiti, a volte mooooooolto infantile ma in un modo stupido. Secondo mi :down:

Posted

patate tutte e due .. :vabenon:

preferivo la stuzzicher la me fa rider .. la canalis proprio no !

Posted

Love bugs :unsure: che è sta roba??? se magna o se bevi??? :merodolodalrider:

a parte i scherzi, no go mai vardado, ma nel contesto comico vedo sai meio la swiss hunziker (o come diavulo se scrivi :monaetandul: ) che la taliana canalis, che la sarà anca bela ma per recitar :noghesemo: ...