Jump to content

[macro] rosellina desktop

polpetta

Recommended Posts

la rosa me piasi molto.. pecà che a sx che se vedi el sfondo.. mi la gavessi strenta un poco de più.. ed aumentado un poco sovraesposta cussi da dar un poco più l'effetto romantico che pol dar una rosa..

mi me ispirava farla romantica.. addolcirne i colori.. ma questo ovviamente xe un lavoro in post..

013kq.jpg

go utilizzado il bagliore diffuso.. mettendoghe un poco de grana e sfuocandolo.. cussi el centro resta a fuoco mentre el resto vien tutto addolcido

pensa che mi stavo giusto per dir che la me inquieta cussì de vizin, e frontale :p purtropo no la xe perfetamente a fogo (ghe vol signori obietivi.. zigh) quindi quel che ga fato trert xe anca per mi la soluzion mejo ;)

xe a fuoco el centro..

bhe.. se devo ammetter.. mettendo a confronto le due versioni anche mi preferisso quela de trert

beh, polpy.. no la xe proprio tanto storpiada.. quell'addolcimento come go scritto sora pol esser fatto giogandose con la sovraesposizion e l'apertura.. in questo caso te metevi tempi abb. lenti penso che iera simile l'effetto finale.. (ovviamente più naturale..)

o me sbaio? :unsure:

beh, polpy.. no la xe proprio tanto storpiada.. quell'addolcimento come go scritto sora pol esser fatto giogandose con la sovraesposizion e l'apertura.. in questo caso te metevi tempi abb. lenti penso che iera simile l'effetto finale.. (ovviamente più naturale..)

o me sbaio? :unsure:

non lo so sa... la tua xe una sfocatura vera e propria.. solo con un filtro gavessi riva far una cosa simile credo...

concordo con polpetta... forsi forsi te rivavi a far qcosa de simile usando una apertura tipo 1.8 o 2 da sai vizin ..... pero' cmq l'efeto xe diverso, in quel caso saria cambiada la pdc e no saria vegnu' sfuma ma sfoca'......

mi go prova a montar i obietivi al contrario sula mia 'vecia' reflex e xe vegnude dele cocole macro ma no sicuramente sfumade... al max sfocade .. e cmq iera el problema dela luce ... se trovo qche vecia diapo la posto :D

• 1 year later...