polpetta Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 eco qua la mia.. fatta con una fuji s20 digitale.. [un cicin de piu che una compatta ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 la rosa me piasi molto.. pecà che a sx che se vedi el sfondo.. mi la gavessi strenta un poco de più.. ed aumentado un poco sovraesposta cussi da dar un poco più l'effetto romantico che pol dar una rosa.. mi me ispirava farla romantica.. addolcirne i colori.. ma questo ovviamente xe un lavoro in post.. go utilizzado il bagliore diffuso.. mettendoghe un poco de grana e sfuocandolo.. cussi el centro resta a fuoco mentre el resto vien tutto addolcido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 pensa che mi stavo giusto per dir che la me inquieta cussì de vizin, e frontale purtropo no la xe perfetamente a fogo (ghe vol signori obietivi.. zigh) quindi quel che ga fato trert xe anca per mi la soluzion mejo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 15, 2006 Author Report Share Posted January 15, 2006 ovvio che in post se ghe pol far le modifiche del caso.. ...certo che el soft che te ghe ga da ghe sta tutto eh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 15, 2006 Author Report Share Posted January 15, 2006 pensa che mi stavo giusto per dir che la me inquieta cussì de vizin, e frontale purtropo no la xe perfetamente a fogo (ghe vol signori obietivi.. zigh) quindi quel che ga fato trert xe anca per mi la soluzion mejo xe a fuoco el centro.. bhe.. se devo ammetter.. mettendo a confronto le due versioni anche mi preferisso quela de trert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 beh.. ma xe un lavoro fatto in post.. xe troppo elaborada.. però un effetto simile te lo podevi raggiunger sovraesponendo un poco la rosa e con tempi più lunghi.. gavessi aiutado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 16, 2006 Author Report Share Posted January 16, 2006 me diverto a usar el post.. ma non cosi tanto da 'storpiar' la realta.. [senza offesa ovviamente] grazie trert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 La seconda version sfocada, me fa pensar un poco a una reclam.. magari de un persuto cotto.. o de un profumo ( Paris de YSL) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 beh, polpy.. no la xe proprio tanto storpiada.. quell'addolcimento come go scritto sora pol esser fatto giogandose con la sovraesposizion e l'apertura.. in questo caso te metevi tempi abb. lenti penso che iera simile l'effetto finale.. (ovviamente più naturale..) o me sbaio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 beh, polpy.. no la xe proprio tanto storpiada.. quell'addolcimento come go scritto sora pol esser fatto giogandose con la sovraesposizion e l'apertura.. in questo caso te metevi tempi abb. lenti penso che iera simile l'effetto finale.. (ovviamente più naturale..)o me sbaio? non lo so sa... la tua xe una sfocatura vera e propria.. solo con un filtro gavessi riva far una cosa simile credo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 concordo con polpetta... forsi forsi te rivavi a far qcosa de simile usando una apertura tipo 1.8 o 2 da sai vizin ..... pero' cmq l'efeto xe diverso, in quel caso saria cambiada la pdc e no saria vegnu' sfuma ma sfoca'...... mi go prova a montar i obietivi al contrario sula mia 'vecia' reflex e xe vegnude dele cocole macro ma no sicuramente sfumade... al max sfocade .. e cmq iera el problema dela luce ... se trovo qche vecia diapo la posto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 (edited) go prova a far sta specie de macro a una rosellina.. primi esperimenti.. cosa ve ne par? Edited March 7, 2007 by mula alabardata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 mi la vedo più cussi.. cmq bella.. complimenti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 go fatto anche mi alcune "fuori centro" ma no le me diseva sai.. probabilmente xkè no le gaveva la composizion della tua! cmq te devi pensar che mi non uso ps (ancora! ) e quel che vede mi lo scatto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 a mi me disturba le altre 2 rose.. penso che taiandole fora, coi fioreti bianchi pici intorno vegni una composizion sai cocola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 grazie x i consigli! solo che iera un mazzo de rose.. quindi ovunque me giravo gavevo sempre rose de sfondo! forsi dovevo crearme mi la composizion, ma no podevo disfar tutto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts