Jump to content

Compagnia telefonica rete mobile

Recommended Posts

mi anche uso principalmente vodafone:

xe la prima scheda che go compra e fa offerte che me convien visto che go molti amici vodafone...xò de solito xe offerte vodafone-vodafone...

così, za che no le va de mal , go comprà anche una sim wind e una tim e le uso soprattutto in caso de promo convenienti (x es la tim fa i gratis messaggi verso tutti)

Ma comunque me attrezzerò al più presto de una wind per sbabazzar gratis con qualche amico de sto forum :rolleyes:

No xe mal sa quella storia della chiamate gratis......con 3 euro al mese te ga 400 minuti gratis de chiamate.....e te pol decider de attivarlo su una sola delle sim o su tutte e 2 e in questo caso saria 800 i minuti ( 400 x sim ovviamente ).

Per el momento xe un vantaggio notevole per la vodafone! Su su con i voti che volemo veder ben chi xe la compagnia predominante! :lol:

già..lo go fatto x questo!

volevo veder in giro, oltre al gruppo dei miei amici (che xe quasi tutti vodafone,go solo un pochi de tim,e pochissimissimi wind) come xe la situazion!

xkè me fa pensar tutti i soldi de pubblicità che spendi la wind o la tre quando xe poca gente che usa sti gestori...o almeno x quel che so mi...

Chissà dio quanti effettivamente usa sti gestori che noi pensemo sia poco usadi......saria de testar su scala nazionale per aver un vero riferimento :D

infatti!

xò come se pol crederghe ai sondaggi delle compagnie telfoniche?

mi go senti:

"noi della tim,il gestore più diffuso in italia..."

"noi della vodafone,il gestore più diffuso in italia..."

alla fin fine ogidun tira l'acqua al suo mulino!

e xe anche quel un modo x farse pubblicità!

Beh ad esempio...mi conosso solo uno che ga tim...pochi vodafone e tutti wind e ve dirò la verità..xe una figada se consideremo che ciamo gratis i cell wind con 5 euri al mese!!!

sì..xe figo!

la wind fa la stessa roba x i sms con 4 euro al mese... xò se no go nisun wind a cui scriverghe xe inutile!

alla fin fine el tutto x mi se collega anche al gruppo de amicizie che te ga...