cenerentola82 Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 IRAQ: QUATTROCCHI; TRIESTE INTITOLERA' UNA VIA GIUNTA COMUNALE HA FATTO PROPRIA MOZIONE PRESENTATA DA AN (ANSA) - TRIESTE, 7 FEB - Il Comune di Trieste intitolerà una via a Fabrizio Quattrocchi, la guardia del corpo uccisa il 14 aprile 2004 in Iraq. Lo ha reso noto la capogruppo di Alleanza Nazionale in Consiglio comunale, Alessia Rosolen. "In risposta al no espresso dal Consiglio comunale di Genova ad una richiesta analoga", ha osservato Rosolen, An ha presentato una mozione urgente che, dopo essere stata approvata dai capigruppo di maggioranza in Consiglio comunale, è stata fatta propria ieri, a tarda serata, dalla Giunta comunale di centrodestra ed "ha quindi - ha precisato Rosolen - immediata esecutività". Nel documento si ricorda come "un atto di eccezionale coraggio" la frase detta da Quattrocchi prima di morire: "Vi faccio vedere come muore un italiano", che sarebbe servita, secondo i firmatari della mozione, "a vanificare in quell' occasione il disegno dei suoi carnefici di fornire al mondo immagini destinate ad umiliare gli italiani e l' Occidente e a convincere della forza del terrorismo". La mozione ricorda anche le parole del presidente della Repubblica, Carlo Azeglio Ciampi, che sottolineò "lo scatto di coraggio e di orgoglio patriottico con cui Quattrocchi seppe sfidare i suoi carnefici". Nelle intenzioni di An, che nelle scorse settimane ha raccolto centinaia di firme per una petizione popolare al presidente della Repubblica per il conferimento della Medaglia d' oro al valor civile a Quattrocchi, le procedure per l' intitolazione della via dovrebbero concludersi prima delle prossime elezioni del 9 aprile. (ANSA). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 asolutamente contrario. No agiungo altro che dopo qualchidun se inca*a sicuro. E xe OT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 anche mi contrario, anche mi no aggiungo altro sul tema guerra o su quattrocchi in primis però digo solo che xe persone e triestini soprattutto che se ga fatto valèr e sarìa giusto darghe a lori el nome de una via Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Go messo contrario perchè dovesi eser la sua città natale a darghe questa onoreficenza e son d'accordo con trert: precendenza per chi nei confronti de trieste ga lasado qualcosa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Molto contrario, per le stesse ragioni espresse dai altri. Xè tantissimi triestini che gà diritto al nome de una via, anche per motivi simili a quel de Quattrocchi, con rispeto per la sua morte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Contrario. Xe tanti altri triestini che meritassi de più, come ga za scrito qualchidun sora, inveze de sto qua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Anche mi son contrario. Sicuramente la sua morte merita un grande rispetto per come el ga savù morir, ma xe discutibile el motivo che lo ga portà in Iraq. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted February 8, 2006 Author Report Share Posted February 8, 2006 El xe morto come xe morti tanti altri. Solo che lui xe 'ndà la per guadagnar, tanti altri che xe andadi in mission umanitaria e i xe morti senza dir "Vi mostro come muore un italiano" xe stadi dimenticadi anche se forsi i se meritassi qualche riconoscimento in più. Quindi nettamente contraria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Contraria. No per mancanza de rispetto ala sua morte, povero, ma perchè no ghe saria abastanza vie per dedicar a tuti quei che xe morti prematuramente e coraggiosamente. E alora tanto val dedichemoghe una via a un triestin.. E soprattutto son contraria a ste intitolazioni de vie sul onda de l'emozion, ma che fin ga fatto el legge che imponeva che dovessi esser passadi almeno 10 anni dela morte dela persona? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Scuseme tanto....qua leggo tutti contrari.....e perchè xe un voto favorevole? Non xe una caccia alla strega....ma saria bel saver el punto de vista de chi ga dito si. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 per mi xè indifferente... ma manca l'opzion! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted February 8, 2006 Author Report Share Posted February 8, 2006 Scuseme tanto....qua leggo tutti contrari.....e perchè xe un voto favorevole? Non xe una caccia alla strega....ma saria bel saver el punto de vista de chi ga dito si. Sarà stada la Rosolen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Scuseme tanto....qua leggo tutti contrari.....e perchè xe un voto favorevole? Non xe una caccia alla strega....ma saria bel saver el punto de vista de chi ga dito si. probabilmente el/la ga paura de farse veder tranquillo/a te pol scriver, no semo cussì cativi, riva solo una scariga de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Anche mi son contrario. Sicuramente la sua morte merita un grande rispetto per come el ga savù morir, ma xe discutibile el motivo che lo ga portà in Iraq. perfetamente d'acordo... contraria al 1000% (caso mai faria una via Enzo Baldoni) Manu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianburrasca Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Ecco el favorevole! Son mi! :-) Nissuna paura, ghe mancheria, solo no gavevo tempo de scriver. Favorevole per vari motivi. Prima de tuto perché xe un esempio. Un esempio perché magari fra 20 ani un fioluz ghe domanderà al papà chi che iera 'sto Quatrochi dela via e lui poderà risponderghe che iera uno che, di fronte a teroristi che lo stava copando come una bestia per gnente, el ga avudo un gesto de dignità e orgoglio come pochi de noi saria boni de far. E mi penso che questo meriti amirazion e che sia un insegnamento de forza morale. Favorevole perché in quei pochi secondi, grazie a lui xe tornadi a galla quei valori de apartenenza a un popolo, de fierezza, de accetazion anche de una sorte ingiusta e tuto questo xe diventato un messaggio forte e chiaro a tuti quei teroristi e agitatori de folle che ga scadenado una guera santa contro tuti noi. Xe valori che xe ormai fora moda, ma che doveria far rifleter dal momento che ogi xe chi che se dispera e pianzi come un vedèl per el gravissimo motivo che el vien butado fora dal Grande Fratello... Dirò de più, no xe per el povero Quattrocchi, ma per quel gesto e quela frase che xe insieme un messagio e un simbolo. Capisso che xe robe che o se ghe credi opur no, che xe gente che ga fato tanto de più in vita e che va anca quela ricordada degnamente, che nol iera triestin (ma miga gavemo strade intitolade solo a triestini, no), ma mi credo che el fato de dedicarghe una via non cava via gnente a nissun e semmai qualcossa agiungi. Mi no so voi, però quando che xe sucesso el fato, quando che se ga savudo del video, in qualche modo, de qualche parte dentro, me son sentido un poco più orgoglioso anca mi e ghe go dito grazie in silenzio. Sarà monade, no so, ma xe quel che penso e anca se son l'unica vose fora del coro... no fa gnente, va ben cussì! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 e sicuro che va bèn!! Saluti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 totalmente contrario...x una valangada de motivi...ma come ga za scrito altri saria ot... meo un no comment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Resta una riflession, abastanza amara: che un che ga coraggio a morir e se dichiara fiero de esser italian sia tanto un'eccezion che i ghe voli intitolar una via. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Contrario per mille e un motivo.El primario xe che resta comunque una, anche se noi lo disi esplicitamente. mossa politica. Scuseme ma no rivo a capir perchè dovesimo intitolarghe una via , cosa el ga fatto de tanto "eroico", no voleria suscitar orror e sdegno in nissun, ma penso che xe tante persone più meritevoli . Diseva qualchedun che el "paese più bel ,xe quel che no ga bisogno de eroi". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Ecco el favorevole! Son mi! :-)...... Capisso che xe robe che o se ghe credi opur no, che xe gente che ga fato tanto de più in vita e che va anca quela ricordada degnamente, che nol iera triestin (ma miga gavemo strade intitolade solo a triestini, no), ma mi credo che el fato de dedicarghe una via non cava via gnente a nissun e semmai qualcossa agiungi. Mi no so voi, però quando che xe sucesso el fato, quando che se ga savudo del video, in qualche modo, de qualche parte dentro, me son sentido un poco più orgoglioso anca mi e ghe go dito grazie in silenzio. Sarà monade, no so, ma xe quel che penso e anca se son l'unica vose fora del coro... no fa gnente, va ben cussì! :-) Son totalmente d'accordo con el discorso de Gianburrasca! Però non credo che a tutti quei che fa robe degne o che mori in circostanze particolari i ghe devi per forza nominar una via a Trieste. A 'sto punto ghe saria un sacco de persone "eleggibili". Non me sento de risponder "no" ma el mio no vol esser nianche un si. Certo che se 'sta roba ghe fosi capitada a un triestin la mia risposta saria stada sicuramente positiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Contrario per mille e un motivo..... cosa el ga fatto de tanto "eroico"......Diseva qualchedun che el "paese più bel ,xe quel che no ga bisogno de eroi". ... boh, me auguro che no te tochi mai de trovar 4 iracheni che vol veder come xe fatto el tuo zervel usando un mitra ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocal Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 contrario... e visto che dei morti no se pol che dir ben, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Te vedi caro Romanowar, sicuramente a mi no pol capitarme de trovar ne irakeni ne Bantù ne altri guerriglieri pronti a farme fora la testa. Ogniun de noi ga un destin, altri inveze el destin se lo cerca. Go finì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Contraria per tutti i motivi già espressi dai altri. No gavemo una via intitolada a Lucchetta, Ota, D'Angelo e Hrovatin, perchè dovessimo averne una intitolada a Quattrocchi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Xe valori che xe ormai fora moda, ma che doveria far rifleter dal momento che ogi xe chi che se dispera e pianzi come un vedèl per el gravissimo motivo che el vien butado fora dal Grande Fratello... Su questa parte son d'accordo con ti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts