Maurizio72Ts Posted February 13, 2006 Report Posted February 13, 2006 Molto probabilmente sarò l'unico in tuto el forum a cui ghe piasi questo genere de musica. Ma fa niente Go cominciado ad aprezar sto genere vardando uno dei più bei telefilm in voga nei primi anni 80, e cioè Hazzzard. Tra i più grandi interpreti de questo genere i più famosi sicuramente xe Willie Nelson, John Denver, Dolly Parton, Tammy Wynette e tanti altri. Go scoperto che anche a Trieste (strano ma vero) esisti un grupo che sona sto genere, e dopo aver chiesto el permesso al macchinista ( ) del forum meto el link se ve pol interessar. Saria anche curioso de saver se esisti qualche local dove che i sona e magari se podessi organizar una sera..alternativa. Aspetto vostre impressioni in merito. Quote
cucciolina Posted February 13, 2006 Report Posted February 13, 2006 Purtroppo no me intendo Però no me dispiasi conosser e ascoltar tipi de musica diversi Se te vien anche ti, Mauri, vado anche a scoltarme la roba più schifosa che ghe sia Cusì andemo fora tutti insieme, finalmente Saria oraaaaaa :s'ciopado: Quote
arska Posted February 13, 2006 Report Posted February 13, 2006 Argh el country.. scherzi a aprte, per mi ga senso come musica se te son in un furgonzin scasà in stradine ultrapicie in qualche posto disperso in campagna.. almeno fa atmosfera dopo, come sempre, xe question de gusti cmq i mati xe anca bastanza bravi, eh! Me apr proprio country classico Quote
iguanadan Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Gli Annie Oakley sono molto in gamba, quoto! Cmq, se vi piace il country, buttatevi anche su Loggins e Messina, gran duo degli anni '70, la Nitty Gritty Dirt Band, storica con il loro superdisco 'Will the circle be unbroken', il più grande chitarrista bluegrass di tutti i tempi, Doc Watson, e il banjoista d'assalto Earl Scrugg, un mito! E cmq la colonna sonora dei 'Due superpiedi uqasi piatti' è la suoneria del mio cell d. Quote
cenerentola82 Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Country rooooads, take me hooooooome, to the plaaaaaaaaaace I beloooooong West Virginiaaaaa, mountain Mommaaaa... take me hoooooooooome, country rooooads :s'ciopado: :s'ciopado: Quote
Stefano79 Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Me piasi sai come genere, anche se dovesi approfondir la mia conoscenza sui vari gruppi esistenti. Go un paio de compilation de artisti vari. Quote
saretta Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Country rooooads, take me hooooooome, to the plaaaaaaaaaace I beloooooong West Virginiaaaaa, mountain Mommaaaa... take me hoooooooooome, country rooooads :s'ciopado: :s'ciopado: me xè venu in mente anche a mi questa!!!! troppo belaaaa Cmq come genere non me intendo molto, ma no me dispiasi scoltar un pò de tutto Quote
miguelsonmi Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Molto probabilmente sarò l'unico in tuto el forum a cui ghe piasi questo genere de musica. No te son l'unico, anche a mi me piasi el country, anche se non tuto. Preferiso el traditional, molto meno el Nashville, sopratuto se se trata de quel sdolcinado che andava molto in voga tempo fa. Come interpreti cito almeno Pete Seeger, Loretta Lynn, Johnny Cash, Dwight Yoakam, Dolly Parton, Emmylou Harris, Eagles, Jimmie Rodgers, e tra i più recenti Garth Brooks, Shania Twain, Alan Jackson ("Chattahoochee"), Billy Ray Cyrus, Dwight Yoakam e soprattutto Big & Rich ("Save a Horse, Ride a Cowboy!"). Se te ga notizia de concerti o altro a Trieste, fane saver! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.