molly Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 ... non so se son mi troppo nostalgica ma me chiedo dove xe fini lo spirito che gaveva i muleti triestini? insomma con tutti quei che parlo i me varda con sti oci spalancai e i me disi.. carneval? cosa xe sta roba? no, non me vesto mi, roba sorpassada... ma stemo scherzando ghe digo mi... parlo dei muleti dai otto anni in su... i se perfin vergogna de vestirse, assurdo... o poi servola e gli altri rioni, si i fa le sfilate ma co iero mi picia iera tutti i giorni festa e pien de muleti che fazeva scandal e invece deso xe così deserta, me metti cussi tristezza... ormai xe solo muja che festeggia praticamente... son solo mi che la vedo cussì? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 [MOD] Ehm...questa sarìa la sezion per organizzar incontri, uscite ecc Per parlar de argomenti generici xè la sezion "discussioni off topic". Nello specifico, sul carneval xè za una discussion. Te la trovi QUA [/MOD] Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Ciao molly, ciao anche da parte mia...ocio a non finir fora topic come te ga indicado Stefano Chiudo qua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts