diego Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Chiedo perdono in anticipo, ma tigni in conto la mia veneranda età, no offeneder però. Go compresso un DVd originale con DVD Shrink e lo go porta a 4,5 Gb. Adesso voleria imparar a comprimer el tuto per farlo diventar un file a 700 Mb del tipo DVX. Xe possibile ,che programma ghe vol e come devo proceder. Un grazie anticipato . PS. Zerche de scriver in maniera scolastica senza usar termin troppo tecnici che per mi xe geroglifici.Gracias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Chiedo perdono in anticipo, ma tigni in conto la mia veneranda età, no offeneder però. Go compresso un DVd originale con DVD Shrink e lo go porta a 4,5 Gb. Adesso voleria imparar a comprimer el tuto per farlo diventar un file a 700 Mb del tipo DVX. Xe possibile ,che programma ghe vol e come devo proceder. Un grazie anticipato .PS. Zerche de scriver in maniera scolastica senza usar termin troppo tecnici che per mi xe geroglifici.Gracias già anche mi gavesi proprio sto problema! mi no go proprio alba de come se fa! no saesi far neanche quel che te ga fatto ti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 xe dei programmi che fa tuto lori tipo DVD to DIVX opur altri che xe più incasinanti ma che te permeti de sceglier tutti i settaggi.. ma adesso come adesso no me ricordo i nomi, sarà da un 4 anni che no fazo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Stessa roba che volevo fare io il mio dvd della "La Citta incantata". Volevo farmi un DVD di backup con tutti i miei film di Miyazaki (di cui ho i DVD originali) in un unico DVD in formato DVX Molto più comodo. Ma alla fin fine per una codifica buona, per saltare le eventuali protezionei et simili si perde una montagna di tempo. Quindi... ho scaricato tutto. Scaricare qualcosa che si ha gia sembra una cavolata... ma se hai l'ADSL veramente fai prima. Un encoding a doppio passo con Dvx richiede un sacco di tempo tempo il cui il PC funziona a pieno regime ed è inutilizzabile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 No go mai avudo questa necessità, e quindi no go esperienze in proposito, ma zercando su internet go trovado questo programa gratuito : http://www.divx-digest.com/software/dvx.html Sul steso sito ghe xe una rasegna de software video diviso per categorie : http://www.digital-digest.com/software/all...ry.php?detail=1 , quel de cui stemo parlando se trova nela sezion "DVD ripping", in compagnia de tanti altri simili : http://www.digital-digest.com/software/category-35.html Sperando de eser stado un poco de aiuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 mi gavesi risposto dal sito ufficiale del divx con Dr Divx... ma so che al momento non i lo sta aggiornando +. comunque i ga messo un link a una nova version beta (indi chissà se funziona ) e la trovè qua mi no la go provada. se qualchedun la prova me piaseria gaver qualche commento. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 ma xe gratuito sto dr.divx?? no se pagava? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Dr Divx 1.x se pagava e non xe + disponibile la version beta de dr divx 2 attualmente i la sviluppa gratuitamente.. secondo mi xe da provar.. magari funziona.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalmatian Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Sul sito Download.com te trovi un mucio de programi che permeti questa conversion (tutti gratis). http://www.download.com/3120-20_4-0.html?t...verter&tag=srch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Sul sito Download.com te trovi un mucio de programi che permeti questa conversion (tutti gratis). che permetti quella conversion de gratis no go trovado niente a quel link. i xe tutti a pagamento. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 29, 2006 Report Share Posted April 29, 2006 un amico me ga appena segnalà questo programma. comprimi un avi in xvid. non mal a quanto par.. go de provarlo. e sembra che sia freeware. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts