Jump to content

Compressione di DVD

Recommended Posts

Chiedo perdono in anticipo, ma tigni in conto la mia veneranda età, no offeneder però. Go compresso un DVd originale con DVD Shrink e lo go porta a 4,5 Gb. Adesso voleria imparar a comprimer el tuto per farlo diventar un file a 700 Mb del tipo DVX. Xe possibile ,che programma ghe vol e come devo proceder. Un grazie anticipato .

PS. Zerche de scriver in maniera scolastica senza usar termin troppo tecnici che per mi xe geroglifici.Gracias :vino::vino:

Chiedo perdono in anticipo, ma tigni in conto la mia veneranda età, no offeneder però. Go compresso un DVd originale con DVD Shrink e lo go porta a 4,5 Gb. Adesso voleria imparar a comprimer el tuto per farlo diventar un file a 700 Mb del tipo DVX. Xe possibile ,che programma ghe vol e come devo proceder. Un grazie anticipato .

PS. Zerche de scriver in maniera scolastica senza usar termin troppo tecnici che per mi xe geroglifici.Gracias :vino::vino:

già anche mi gavesi proprio sto problema!

mi no go proprio alba de come se fa! no saesi far neanche quel che te ga fatto ti! :p

Stessa roba che volevo fare io il mio dvd della "La Citta incantata".

Volevo farmi un DVD di backup con tutti i miei film di Miyazaki (di cui ho i DVD originali) in un unico DVD in formato DVX :)

Molto più comodo.

Ma alla fin fine per una codifica buona, per saltare le eventuali protezionei et simili si perde una montagna di tempo.

Quindi... ho scaricato tutto. Scaricare qualcosa che si ha gia sembra una cavolata... ma se hai l'ADSL veramente fai prima. Un encoding a doppio passo con Dvx richiede un sacco di tempo tempo il cui il PC funziona a pieno regime ed è inutilizzabile.

• 5 weeks later...

No go mai avudo questa necessità, e quindi no go esperienze in proposito, ma zercando su internet go trovado questo programa gratuito :

http://www.divx-digest.com/software/dvx.html

Sul steso sito ghe xe una rasegna de software video diviso per categorie :

http://www.digital-digest.com/software/all...ry.php?detail=1 ,

quel de cui stemo parlando se trova nela sezion "DVD ripping", in compagnia de tanti altri simili : http://www.digital-digest.com/software/category-35.html

Sperando de eser stado un poco de aiuto. :p

• 4 weeks later...

mi gavesi risposto dal sito ufficiale del divx con Dr Divx... ma so che al momento non i lo sta aggiornando +.

comunque i ga messo un link a una nova version beta (indi chissà se funziona :D) e la trovè qua

mi no la go provada.

se qualchedun la prova me piaseria gaver qualche commento.