Vai al contenuto

Scanner Nikon


Messaggi raccomandati

Ghe xe qualchedun che ga mai utilizado el scanner dela Nikon per dia?

Parlo de quel serio, adeso no go sotoman la sigla, che permeti de scanerizar caricatori interi. El costa bastanza (e xe dificile de trovarlo con l'acesorio per el caricator) ma credo sia l'unico sistema per digitalizar centinaia e forsi migliaia de dia.

Link al commento
Condividi su altri siti

Xè sicuramente ottimo ma, come te ga dito giustamente, costa una follia. Mi go un Epson 3170, co lo go ciolto iera el modello de punta della Epson (l'unica differenza col 3200 xè la mancanza della presa firewire, per el resto xè uguale). Te pol scannerizzar fino a 3200 dpi, che sinceramente xè anche esagerato. I risultati xè eccellenti :D Go l'accessorio per scannerizzar 4 diapo alla volta.

La mia opinion xè che no ga senso spender cusì tanto per un scanner Nikon :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ve digo la verità... mi go el scanner dell'HP con annesso quel per le diapo e i negativi..

non xe eccellentissimo.. ma qualcosa de accettabile vien fora comunque..

magari anche giusto per veder come xe vignuda la diapo..

se proprio me interessa stampar.. bhe... a questo punto preferisso portar dal fotografo [dipendi da quante xe comunque].

Link al commento
Condividi su altri siti

no go presente che scanner sia dela nikon, cmq i scanner nikon xe sicuramente boni... anche se i costa, forsi meritasi vardar cosa se trova de usato su ebay.

Se te ga de scanerizar tante dia e negativi xe importante che ghe sia el ICE che zerca de eliminar certi difeti durante la scanerizazion... penso che tuti i nikon cmq lo gabi.

Per caricator te indendi i caricatori de dia da 50 ? xche' alora devi eser groseto come scanner ber butar tuto dentro.. no go mai visto un scaner che fazi sta roba, forsi quei profesionali a che usa i lab... el mio minolta dual scan IV aceta fin a 4 dia o 6 negativi, no ga ICE ma visto che le dia xe ben tegnude al max le puliso prima de meterle dentro.

X i DPI .. 3200 no xe esagerai, tien presente che el retangolo che te scanerizi (24x36mm) xe molto + picio dela foto 10x15cm o 13x18cm quindi ga bisogno de + ingradinemnti e quindi de + definizion..... oltre al fato che come profondita de colori lavora sicuramente piu ben ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Go za provado due scaner pici per dia... una tragedia, praticamente zogatoli (e comunuque no xe che i iera gratis). Dei Epson i ghe ne parla ben, ma no ga le stese carateristiche.

Scanerizar 4 dia ala volta va ben se se ghe ne ga poche. Mi go un armadio pien de caricatori (viagi e altro, la fotografia iera un dei miei hobby) e l'unico vero sistema xe de digitalizar un caricator ala volta. Con el Nikon se meti el caricator e se lo lasa su magari tuta la note, el fa tuto de solo (cusì go leto). El dovesi eliminar automaticamente anche la polvere. Quanto ala definizion, son d'acordo che certe le xe esagerade, le pol eser interesanti solo se se vol far dei posters, ma lo spazio su disco che le porta via xe enorme.

Mi go sentido solo uno che lo gaveva sul lavoro e el parer iera positivo.

I dubi xe :

1) uscirà novi scanner x dia de questo tipo prosimamente ?

2) calerà i prezi ?

3) el scanner no sarà più prodoto perché ga poco mercato?

4) questo scanner pol aver problemi ?

In Italia sembra quasi introvabile, in Germania el costa molto meno, ma xe de fidarse ad ordinarlo cusì ? Su ebay, digo la verità, no me fido. Costa comunque tropo per risciar de trovarse poi un scanner difetoso, savemo come xe sti prodoti eletronici, basta veder con i pc, chi no ga mai avudo problemi?

Link al commento
Condividi su altri siti

Go visto sul catalogo Nikon el ls 5000 con caricator .. el scanner costa sui 1200 euri e 500 euro circa el caricator, in efeti xe una bela roba sai comoda.

Penso che i prezzi de sta roba restera' stabili xche no xe un mercato 'de moda' quindi i prodoti xe e quei resta, del resto me par che solo nikon fa ormai questa serie de scanner, minolta ga abandona' tuto quel che riguarda la fotografia e i sui scanner vegnera portadi avanti da altri.

No credo cmq che questi scanner gabi problemi, magari daghe un ociada sui newsgroup cosa i disi.

Per la risoluzion, se ciolesi questo scanner no scenderia mai soto la massima risoluzion, dele dimensioni del file no me frega perche' in tuto sto discorso te devi anche zontar spazio disco ciolendo un pochi de harddisk scsi/sata da meter in raid/mirror e che i sia veloci xche x tirar su e zo no file cusi grandi... oltre che una svalangade de ram sul pc... no metesi mai tuta sta roba su dvd, scomodi da tirar fora e per ritrovar le foto xe micidiale.. te podesi anche decider de masterizar e meter tuto su un letor multiplo de dvd ma una roba del genere che lavora in automatico costa diverse migliaia de euro, quindi mejo meter tuto su harddisk scsi u320 da almeno 10k giri in mirror...

Inoltre sul discorso 'tuto automatico' go forti dubi, sicuramente la scanerizazion xe automatica ma le regolazioni che xe de far prima dela scanerizazion? Se te lasi tuto in automatico dopo te perdi el doppio del tempo a sistemar le foto con PS con risultati probabilmente piu scarsi che se te gavesi regola i parametri prima dela scanerizazion... insoma xe un lavor enorme quel che te vol far che richied un mucio de tempo dove probabilmente el costo del scanner xe la roba meno importante a sto punto (IMHO)

Te consiglio de guardar i prezzi de ComputerUniverse in Germania che me sembra sai serio e boni prezzi.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Vardando sul sito che me gavè indicado, go visto un scanner che no consevo, che legi anche lui i caricatori dia e costa molto meno :

Reflecta DigitDia 4000 USB2.0/Firewire

(circa 870 euro e no ocori l'acesorio per i caricatori dia)

el steso model vien vendudo anche a 1.033 euro con incluso "Silverfast Ai u. IT8 Kalib.", che penso sia un software.

I comenti xe positivi, i dixi solo che el xe un poco lento e rumoroso, ma pel el resto ben.

Saria de aprofondir, visto che el Nikon Super CoolScan LS5000 ED el costa, sempre là e con l'acesorio per caricatori dia, circa 1.600 euro, e no ga la porta firewire.

Ah, tuti e due ga la profondità de color de 48 bit e una bona risoluzion (4000 dpi per el Nikon, 3600 per el Reflecta). Le velocità de scansion dovesi eser de 20 secondi per el Nikon e de due minuti per el Reflecta, ma no son sicuro, perché no le xe indicade nelo steso modo.

Resta naturalmente de veder la qualità de fabricazion del Reflecta, in confronto a quela del Nikon.

PS : dei due scanner x dia che go atualmente, uno xe el Epson FilmScan 200, ma, a parte che le xe vecio, no son sodisfato, anche per el fato che la Epson ga adirittura cesado de far i drivers per i "novi" sistemi operativi. L'altro lo go imbusado da qualche parte e no me ricordo cosa che el xe (se no lo go dado via). La qualità de tuti e due lasava comunque alquanto a desiderar.

Link al commento
Condividi su altri siti

beh, se te ga pazienza e no te frega del casin alora te pol butarte su quel economico (IMHO) te ga zercado in internet se xe qualche immagine tirada su con un scanner o con quel altro?

[OT] visto che vedo che te fa tante dia, presumo che te piasi far foto.. xke no te ne mostri qualcossa? :) [/OT]

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go el steso tuo problema... cominciero col far una selezion dele dia da scanar e stampar cusi che me resta anche qcosa senza dover verzer el pc.... far dei album ... e le stese foto le scanerizero' per ben... el resto spero col tempo de rivarlo a far anche... ma ghe vol un mucio de tempo....

son anche mi d'acordo sul meno te spendi e pezo te spendi... specie se te ga de far lavori grosi... xe de trovar un giusto compromesso ma ripeeto anche se te lasi 50 foto da scanerizar de note, ala fine el ritoco tuo ghe volera sempre.... se te vol el mejo dale tue diapo... e in genere xe cusi xche se un se abitua a veder la qualita bona dela diapositiva dopo no se abitua/acontenta de una scanerizada schifosa :D :D :D

cmq fane saver come va e posta le tue foto che semo curiosi :D

:s'ciopado: :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Me stago "rasegnando" a ordinar sto scanner. Go za l'ordine pronto su computeruniverse ma i sta ancora spetando el SF-210 (SLIDE FEEDER).

Vardavo anche su ebay e ghe ne xe un mucio in vendita, anche a metà prezo, ma quasi tuti in america. Qualchedun ga mai fato ste ordinazioni nei USA? Convien? (go i mei dubi)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go compra' ram per pc da un negozio e devo dir che xe sta super ben, xe riva presitimo, paga' la meta dei nostri negozi... gavevo ordina 2 sdram e xe rivada una, ghe go scrito subito e i me ga risposto subito che i se scusa e i me ga manda quel che mancava....

forsi pero' quel toco te lo trovi anche de altre parti in europa/germania... o se no forsi te convien spetar su computeruniverse....dipendi quando i prevedi che riva el toco....

no so se convien ciorlo usa su ebay, no credo te risparmi tanto e se te lo ciol novo te ga la garanzia.... :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quelli che, come me, cono interessati a questo scanner e all'accesorio per DIA SF-210, vi sono delle novità... piuttosto scoraggianti.

1) computeruniverse, che ne aveva previsto l'arrivo in 10 giorni, ne indica ora l'arrivo come improbabile, o qualcosa di simile

2) pixelmania vende a prezzo spropositato ancora la versione precedente (SF-200)

3) molti siti tedeschi che vendono a diversi paesi europei, Slovenia compresa, non vendono all'Italia

4) su amazon.com ho trovato alcuni commenti, pure questi scoraggianti. Uno di loro racconta più o meno questo : "Il caricatore (SF-210) non può essere lasciato lavorare da solo. Infatti non capita molte volte, ma si può inceppare. A questo punto può richiedere uno sblocco manuale e il passaggio di un programma per ripristinare l'unita. Dopidiché era stato rispedito indietro alla Nikon per le verifiche del caso. Se si inceppa, lo scanner tenta comunque di acquisira la dia con ripetuti tentativi, esaurendo lo spazio su disco." Questo fa oensare che la difficoltà di consegna sia forse dovuta ad uno studio di un nuovo modello che eviti questi inceppamenti o che la Nikon sia restia a consegnarlo, proprio a causa degli stessi. Questi inceppamenti vengono confermati anche da altri utenti. Altri problemi sembra darli acnhe l'autofocus. Sembra che la versione precedente del caricatore (SF-200) sia stata anche molto peggio.

5) il tempo di scansione per singola DIA dovrebbe essere di circa 1-1,5 minuti (pc veloce con XP Pro), il che rende lo scanner non molto dissimile dall'altro citato in questo stesso topic (ora non ne ricordo la marca) che costava la metà o meno. Naturalmente sarà da cercare dei commenti anche su quello.

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla fine mi sono deciso ed ho ordinato (tramite pixmania, perché il prezzo era simile a computeruniverse ma il trasporto costava meno) lo scanner Epson Perfection V700 Photo. Ho quindi rinunciato all'uso dei caricatori automatici, che sembrano craere problemi. Vi saprò dire poi come funziona. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

me taco qua, per dirve che go fato el gran passo e go ordinado el scanner per negative Nikon 5000, a 1400 euro circa. El dovessi farme roba come in laboratorio, e far far in laboratorio i do scatoloni de negativi che go del 1950 in poi saria assai più caro.

Co el ariva e comincio ve conto.

Perchè me piasessi recuperar le vece foto, che mi no fazevo dia e le stampe iera propio pice.

Link al commento
Condividi su altri siti

Oh che bel acquisto !!!! :D

te ga de scanerizar solo negativi o anche dia ? mi le dia col mio vien ben ma cmq per renderle 'vivaci' e fedeli al originale xe de lavorarghe sai sora con ps... i negativi inveze no me vien sai ben, el problema principale xe che i negativi spesso xe piu rovinai e sporchi delle dia :(

son proprio curioso, anzi apena riva meti qualche esempio e dane qualche consiglio/idea :D

Link al commento
Condividi su altri siti

quasi solo negativi, mi no go mai fatto dia, go qualcheduna comprada per ricordo in museo e assai deventada viola.

Go visto che quele de laboratorio fa sparir tuti i sporchezzi, grazie al software Nikon incorporado.

E per i veci rullini bianconero anni 50, ancora in rodolo, el accessorio costassi altri 500 euro.. per adesso femo quei in stricca, po decido.. o me sveno i li taio!

:-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×