Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi li conoso "solo" dal 1992 (Somewhere far beyond)!

No so come me iero perso i primi 3 album (Follow the blind, Batallions of fear e Tales from the twilight hall) nonstante ierimo in piena epoca Grunge e el "Classic metal" iera in un momento SAI bruto!

Un gruppo grandioso!

Tra poco uscirà el novo CD, e no vedo l'ora!

Inviato

mi me go ciolto el live de lori e devo dir che el me emoziona sai.. de sicuro piu dei lavori de studio de registrazion

cmq, dove i xe in concerto? a Trieste? :D

Inviato
cio asurdo a Lubiana i ghe va TUTI...

Sarà anche assurdo ma ormai ghe xe un sacco de gente in Veneto e in FVenezi Giulia che quando che riva i grossi nomi preferisi andar a Lubiana: xe più vizin, cosata molto ma molto de meno i biglietti, le birre al concerto te le tira drio e se te organizzi anche la cena ... risparmio sicuro!

Alcuni amici xe 'ndadi un paio de mesi fa a veder Stratovarius + Hammerfall e i me ga dito che xe sta sai bel.

Perché far 400 km per Milano quando con 70 te pol rivar a Lubiana pagando la metà (senza contar el rischio nebbia + stanchezza)?

Inviato

Si, ma mi son dacordissimo! Xe che me par sai strano che i vadi in una cità si giovane, ma anca relativamente picia, a far tuti i concerti piu bei che xe in giro, o quasi ..

Almeno come ricavi economici no i se pol njanca lontanamente avicinar a una Milan o Boloogna, credo.

• 3 settimane dopo...
Inviato

ciao a tutti son novo son un collega temporaneo de stefano79....

cmq

i blind xe de i grandi ma restando sul genere power preferiso sai de + i sonata arctica e i rhapsody... :grin::grin::grin:

dream me emoziona un casin soprattutto metropolis pt2 e images and words :oleeeee:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro