Starlite Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Go messo volutamente un "I" nel titolo della discusion... Ecco qua alcune delle foto che gavemo fatto, quele che me pareva piu' cocole, altre ga fato anche Mauro e speremo de vederle presto anche quele. Qua xe Iaga con in brazo Althea (chissa' come se scrivi) Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Qua invze gavemo Tifosa che la ga anche portado un bel borson de zogatoli per i fioi I nomi no me ricordo, solo Emanuel che ga la maia Bikers e che dopo ghe ga fato vignir el fiaton al nostro Admin Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Althea che cori in giardin (che xe dedicado a una bambina de nome Giulia, i cui genitori ga donado i zoghi del giardin) Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Cucciolina ghe fa sentir un poco de musica... pareria roba de meterse le man nei cavei a giudicar dalla reazion Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Tifosa con... Mauro iutime che no me ricordo el nome. Solo che el se gaveva appena sveia' e no'l iera ssai contento Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Eccolo qua... SandroWeb con el suo piccolo Fan Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 La nostra guida, Mauro, pronto per far foto anche lui Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 E per finir... la foto de gruppo.. prima de andar via Quote
trert Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 dio che cocoli!!! cos' che me dispiasi de no eser vignudo!! ma sicuro me rifazo con la II Quote
SandroWeb Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Mamadu se ciama el muletto de color Xe el mio idolo incontrastado, assieme al mio più acceso fan che me ga fatto far el giro dei piani de via Valussi almeno 3 volte :D Quote
saretta Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Che bellll...... e mi non ierooooo Prox volta dfevo venir con voi!!!!! Tanto steline i fioi! Quote
SandroWeb Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Da notar che nella foto de gruppo ghe ierimo anche mi e Emanuel, solo che se semo sconti de drio e se la ridevimo de gusto Quote
cucciolina Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Le xe bellissime ste foto Complimenti agli autori ma soprattutto ai fioi per come i xe @Starlite Iera bella la musica che ghe fazevo scoltar....a grande richiesta iera i Blue in quel momento Quote
iaga Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 E nella foto de gruppo la sottoscritta no ghe iera perchè la fazeva la foto!! Per quanto riguarda le foto anche mi preferiso quela mia con Althea (sempre se se scrivi cusì).. penso che rendi ben l'idea della gioia che ghe iera in quel posto. Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Author Report Posted April 8, 2006 Per completezza de informazioni La prima foto la ga fata Sandro, l'ultima Gaia, le altre xe opera mia Quote
mula alabardata Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 in effetti lo go notado... gave tutte e due un bellissimo sorriso!! Quote
Maurizio72Ts Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Belle foto veramente quoto. veramente bele foto Quote
tifone Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 I fioi xè fioi complimenti per le foto e per tutto quel che gavè fatto Quote
manu68 Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 bellissime!! se rifarè la roba contè su de mi !!!! Manu Quote
assist Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Sai bele ste foto con i fioi. Quella dove che xe iaga xe molto espressiva e comunica felicità secondo mi Quote
cristina Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Nell'ultima foto de gruppo xe anche DENISA la sorella de Emanuel (la va in classe con mio fio) e la gaverà presto un altro fradelin. Denisa xe quela ragazzina coi cavei lunghi scuri sulla parte sinistra che la ridi. Complimenti a tutti!! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.