Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Go messo volutamente un "I" nel titolo della discusion...

Ecco qua alcune delle foto che gavemo fatto, quele che me pareva piu' cocole, altre ga fato anche Mauro e speremo de vederle presto anche quele.

Qua xe Iaga con in brazo Althea (chissa' come se scrivi)

01.jpg

Inviato

Qua invze gavemo Tifosa che la ga anche portado un bel borson de zogatoli per i fioi :foracolcul:

I nomi no me ricordo, solo Emanuel che ga la maia Bikers e che dopo ghe ga fato vignir el fiaton al nostro Admin :D

02.jpg

Inviato

Mamadu se ciama el muletto de color :D Xe el mio idolo incontrastado, assieme al mio più acceso fan che me ga fatto far el giro dei piani de via Valussi almeno 3 volte :D :D :D

Inviato

E nella foto de gruppo la sottoscritta no ghe iera perchè la fazeva la foto!! :D

Per quanto riguarda le foto anche mi preferiso quela mia con Althea (sempre se se scrivi cusì).. penso che rendi ben l'idea della gioia che ghe iera in quel posto.

:bye:

Inviato

Nell'ultima foto de gruppo xe anche DENISA la sorella de Emanuel (la va in classe con mio fio) e la gaverà presto un altro fradelin.

Denisa xe quela ragazzina coi cavei lunghi scuri sulla parte sinistra che la ridi.

Complimenti a tutti!!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro