Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Francamente no savessi chi taiar, ma sicuramente ne servi: un bon play per darghe el cambio a Muzio senza che vadi tuto a p....e, una guardia tiratrice e un centro esperto.

Inviato

Iannilli e Mariani centri del domani, Barbieri da chioccia. Ma el reparto lunghi credo meriti una riconferma, che anche Ciampi ga dado el suo.

Nei piccoli (giocatori di altezza minore o uguale a Corvo :D ) prender una guardia tiratrice. Xè de far delle scelte drastiche, nostante che tutti gabi dimostrado attacamento.

Dipendi dai obiettivi della società. Se i vol andar su qualche nome illustre va taiado. Moruzzi ok, Laezza se non el se fazeva mal in gara1 el ne gavessi dado una grossa man. Muzio ga fatto una signora stagion, Corvo ga fatto delle singole partide bellissime alternade da altre deludenti.

Mi credo che:

1)confermeria uno solo tra Laezza e Corvo e compreria al posto de chi vendo una guardia che tiri.

2)vedo se xè delle occasioni sul mercato e guardo quel che convien far.

Inviato
Xe un caso che nisun gabi parlado de Steffè? 

Se resta Steffè la prima riga del mio post precedente va a carte e quarantotto che credo che Mariani ( un mio idolo :ave: ) fuggi (giustamente). :D

Inviato
1)confermeria uno solo tra Laezza e Corvo e compreria al posto de chi vendo una guardia che tiri.

2)vedo se xè delle occasioni sul mercato e guardo quel che convien far.

Ma Laezza no'l ve par un poco troppo rotto? Corvo xe de cambiar, senza dubbio.

Ma soprattutto xe de cambiar allenador. Con Steffe' non se va lontan.

:bye:

Inviato
Se resta Steffè la prima riga del mio post precedente va a carte e quarantotto che credo che Mariani ( un mio idolo notworthy.gif ) fuggi (giustamente).

...

Ma soprattutto xe de cambiar allenador. Con Steffe' non se va lontan.

son perfetamente d'acordo, bisogna cmq riconoser che stefe' ga fato nele sue posibilita un otimo campionato, adeso saria de decider se gavemo soldi x far el saldo (e anche una societa con dei programmi seri alle spalle) o se val la pena tegnirse stefe' e continuar a zogatolar in B1 sperando che prima o dopo le robe cambi....

mi credo anche che se resta steffe' molti giovani andara via xche stefe' se ostina a no farli zogar e lori ga ragion de provar altre esperienze....

cmq mariani iannilli e se sta ben anche barbieri con muzio va sicuramente confermadi, anche el moro ma gira vosi che forsi el prox ano el podesi lasarne.... el resto cambiemo.. corvo ormai xe alla frutta, tanta volonta' ma ormai ga fato el suo .. largo ai giovani :D

Inviato

Penso che sia superfluo dir chi che manderia via,per quanto riguarda le riconferme : Muzio ,con un altro play de ricambio (che no sia Laezza), Moruzzi e Barbieri. Per Ciampi go qualche riserva.Mariani (che el resteria senza se e ma) anche subito ,ma come dito in altra parte, senza Steffè. Punteria su Batich del quale i me parla sai ben e Godina.Dopo tutto questo discorso bisognerà veder quanta Pila xe nelle casse della Società, e i progetti de dove i vol arrivar :vino::vino:

Inviato

Anche mi son d'accordo de tenir la batteria de lunghi: Mariani, Iannilli ed eventualmente Barbieri xe zogadori che pol dir la loro anche el prossimo anno.

Muzio, secondo mi, va tenudo, affiancado da un altro play puro (sottolineo, play puro!). Ne servi assolutamente una guardia tiratrice e un'ala se Ciampi dovessi far i bagagli. El resto sarà tutto de veder: a ogni modo, credo che dopo un anno de transizion, el prossimo se devi assolutamente puntar ancora più in alto.

Son mooolto curioso de veder se Steffè vegnerà riconfermado o meno: stè tranquilli che, comunque vada, vegnerà fora diversi altarini a riguardo de sta stagion...

Inviato

Credo che questa squadra non abbia bisogno di grandi stravolgimenti per l'anno prossimo.Mi comunque per ragioni anche de simpatia verso le persone sperassi tutta la vita che rimanessi Muzio,Moruzzi e Mariani più Barbieri e Iannilli e Godina e Batich che secondo mi meritassi più spazio.Per el resto un secondo play che ghe daghi el cambio al bon Sandrin e una guardia-ala al posto de Corvo che comunque comincia a esser veciotto.Staremo a vedere!

Inviato
Anche mi son d'accordo de tenir la batteria de lunghi: Mariani, Iannilli ed eventualmente Barbieri xe zogadori che pol dir la loro anche el prossimo anno.

Muzio, secondo mi, va tenudo, affiancado da un altro play puro (sottolineo, play puro!). Ne servi assolutamente una guardia tiratrice e un'ala se Ciampi dovessi far i bagagli. El resto sarà tutto de veder: a ogni modo, credo che dopo un anno de transizion, el prossimo se devi assolutamente puntar ancora più in alto.

Son mooolto curioso de veder se Steffè vegnerà riconfermado o meno: stè tranquilli che, comunque vada, vegnerà fora diversi altarini a riguardo de sta stagion...

son perfettamente d'accordo! Ciampi xè un guerriero, ma el ga troppe giornate no, anche mi tegnissi uno tra Laezza e Corvo, più che altro perchè ghe vol un capitano de una certa esperienza (Laezza me sta tanto più cocolo, ma se rompi facile, ogni tanto me vien voia de sofigar Corvo, ma col ga la giornata bona el fa la differenza).Sicuramente, saria de cior un lungo de peso, go gavevmo giocado contro gente più grossa, gavemo sempre sofferto! Ok Muzio, ghe vol un play puro per darghe fià. E Moruzzi no se tocca! Peccà che ga giogà le ultime partide non al meio dela condizion, se no xè un ottimo giogador per la B1, uno che fa la differenza senza esser troppo visibile.

Inviato

Ianilli, Mariani e Godina che in prospettiva pol diventar giogadori.

I altri a casa: o xe modesti giogadori de B1-B2 o xe giogadori che ormai ga da el suo.

Se el prossimo anno volemo tentar de andar su sicuro non ghe riveremo con muzio, corvo, ciampi ecc....ma xe de puntar su più qualità e costanza de rendimento.

Se invece i vol restar a barcamenarse in b1 questi pol andar anche ben, ma a sto punto largo spazio ai giovani tanto rivar quinti per andar fora al primo turno pagando milioni sti giogadori o rivar quattordicesimi fazendo giogar i muletti del vivaio xe ugugale.

Quindi, in ogni caso trequarti de sti giogadori dovessi andar per le sue.

Amen!

Inviato

I altri a casa: o xe modesti giogadori de B1-B2 o xe giogadori che ormai ga da el suo.

Se el prossimo anno volemo tentar de andar su sicuro non ghe riveremo con muzio, corvo, ciampi ecc....ma xe de puntar su più qualità e costanza de rendimento.

Se invece i vol restar a barcamenarse in b1 questi pol andar anche ben, ma a sto punto largo spazio ai giovani tanto rivar quinti per andar fora al primo turno pagando milioni sti giogadori o rivar quattordicesimi fazendo giogar i muletti del vivaio xe ugugale.

Amen!

te son interista? :p

la "storia" insegna...no se pol far sconvolgimenti da un anno all'altro, xè meio far dei cambiamenti tegnindo dei punti fermi, e quei tre che te ga dito ti me sembra un poco ... poco!

Inviato

Concordo anche mi che no se dovessi stravolger la squadra.

Anche se me dispiasi tantissimo, se volemo far el salto de qualità, bisogna per forza rinunciar a qualchedun e rinforzarse. Quindi dassi via Furio, Corvo (che a mi sinceramente me piasi ssai ma che comincia a diventar veciotto), Barbieri e Laezza. Il resto del gruppo lo tenissi.

Guai se i manda via giovani futuribili come Mariani, Iannilli o Batich. Xe senz'altro de cior un tirator puro e aggiunger una buona pedina sotto canestro. Barbieri secondo mi sto anno ga un poco deluso le aspettative e Iannilli ga de cresser (soprattutto de testa).

:bye:

Inviato

Amen!

te son interista? :p

la "storia" insegna...no se pol far sconvolgimenti da un anno all'altro, xè meio far dei cambiamenti tegnindo dei punti fermi, e quei tre che te ga dito ti me sembra un poco ... poco!

No son romanista!!!!Quindi ancora più convinto de quel che digo.

Dipendi tutto dai obbiettivi che se prefiggi la società: con questi giogadori sicuro non femo el salto de qualità....e questo me par evidente.

Dopodichè i se farà due conti e saverà lori...intanto sulla pravda de oggi za i parla de ridimensionamento del budget altro che giogadori novi.....solito dei!

Inviato

mi cavasi sicuramente Corvo, Laezza e asolutamente Barbieri. (un centro coi controcojoni ne vol) oltre a Steffè.

Tignisi ancora almeno un anno Muzio(finchè xe un de esperienza in te la squadra, va ben..), e i prometenti Mariani(per mi incedibile) e Godina.

Personalmente saria sai mejo far pochi acquisti ma studiai per la promozion (= FORTI) che stravolzer la squadra.

Certo che mantignir i equilibri cambiando alenador xe quasi imposibile, ma se pol sempre cambiar in mejo. Vedaremo...

Inviato

Dall'intervista rilasada da Corvo a Tele4 posso intuir che el xe propenso a tornar vicin a casa, anche Laezza poderia andar via. Visto e considerado che iera i giogadori più pagai (tanto de più) della squadra, con i soldini risparmiadi la Società pol far fronte a qualche acquisto mirado , no troppo vecio, per darghe una svolta el prossimo anno. :vino::vino:

Inviato

cmunque sia Iannilli rimane a Trieste ha ancora 2 anni di contratto tot.3 Corvo dovrebbe andar via Laezza potrebbe rimanere visto la nascita del figlio e se non erro la moglie e' di casa quindi tra i 2 piu' Laezza che Corvo .

Inviato

Ciao a tutti

Prima de tutto un doveroso ringraziamento alla squadra per el bel campionato che ga fatto anche se con un poco de rammarico perchè magari arrivando al quarto posto con el fattore campo a favore forse se podeva anche continuar l'avventura play-off (piccolo di oggi)

Comunque ormai questo xè el passato adesso xè importante el futuro e come lo go dito tante volte a questa squadra più de qualche volta xè mancado qualcosa per risolver a suo favor le situazione e per mi per evitare che el prossimo anno le robe xè ripeti el PRIMO CAMBIAMENTO DA FAR XE L'ALLENADOR :down::down:

con un allenador che più de qualche volta ga dimostrado una certa sudditanza a certi giocadori o colpevoli ritardi a prendere decisioni durante il corso delle partide non se pol pensar ad un discorso promozion

per quanto riguarda i giogadori non faria grossi cambiamenti un play per el cambio a Muzio sicuro e un ricambio al posto de Corvo tutti gli altri li confermeria perchè già el cambio de allenador saria una bella rivoluzion per l'assetto della squadra e son sicuro che da questo gruppo guidadi da una man diversa se pol tirar fora sai più roba :bandieraalabarda: FORZA MULI :bandieraalabarda:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro