Jump to content

dove si mangia bene a Trieste e dintorni..??..

Recommended Posts

allora.. magnar ben come pub:

Al Tormento: panini unici ma caretto (sui 5euro i panini più abbondanti) via revoltella

Pio Pao: panini saladissimi (non molto costoso) ottimi da accompagnar con delle buone birre (metto el plurale) subito sora via venzone in gretta (no so el nome dela via)

come pizzerie:

Corallo: costi relativamente bassi e pizze deliziose, via vidali

come locai segno anche mi el kapuziner e altri desso no me vien in mente..

come agriturismi oltre al rinomado mahnic,

gostilna da boris a malchina.. se magna ben e se spendi poco..

come osmize.. bisogna vardar la discussion apposita..

Pio Pao: panini saladissimi (non molto costoso) ottimi da accompagnar con delle buone birre (metto el plurale) subito sora via venzone in gretta (no so el nome dela via)

la via xe via Gorizia, drio Piazzale Osoppo (e drio casa mia :D )

Andavo sempre là una volta ma da quando no xe più el mulo e xe restada solo la signora la qualità se ga parecchio sbassa... fin al giorno in cui go trova un bel cavel enorme nel panin, e la el mio rapporto con el Pio Pao se ga chiuso (anche perchè la baba xe sempre più scontrosa e più de una volta la me ga frega sul resto)

Una volta iera Libero. Patate in tecia meravigliose e le Dreher da mezo, bevuda dala botiglia perchè iera più igenico.

Ma 'desso xe tropo finoto e con porzioni da nouvelle cuisine. I ga fato tuto novo e ga perso 'sai del suo fascino.

Bon Mahnic, con 10 euri te magni e te bevi bona bira fata in casa.

Al Tormento una volta i gaveva palacinke matrimoniali cola nutela che iera più de una zena, ma xe ani che no vado.

E se go de magnar panin, xe bon el kebab in qualche localin turco.

Qua inveze go sempre sentì parlar ma no iero mai.

Come sagra diria in assoluto quella de Basovizza... quella la del laghetto... come i fa la le patate fritte non go trova altre...

poi come pub me piasi sai i panini della giostra... per non parlar delle grigliate o d'estate quando i fa la jota... che fame me vien :D

poi come ristoranti me piasi quel de Draga S. Elia ma costa un fraco...

mmm economici ... devo pensarghe un attimo e poi scrivo :lol:

Neanche mi no go una gran simpatia per quel posto.....disemo che xe altri meio.

Ah sì, nisun ga ancora nominà el Bire? :rolleyes: Porzioni forsi un po' picie, ma sai bon :D

cossacossacossa?

El Bire costa poco, la bira no xe mal.

Ma el magnar per mi xe veramente schifido :cesso:

E po' i xe furlani :D (scherzo.. no vojo verzer flame)

Oltre ala Kapuziner mi ultimamente stago rivalutando la Forst... (tacado a pza Oberdan)

Cmq per magnar per mi in sto periodo xe obligatorie Šagre e Osmize :D

p.s: Al Pio Pao la parona la xe veramente insoportabile..

p.s: Al Pio Pao la parona la xe veramente insoportabile..

su questo devo darve ragion.. l'ultimavolta ierimo in 18 e ghe go dito:

"scolta, visto che semo in tanti.. se te demo due carte de identità podemo cior più gioghi?"

"scordite, un giogo per tavolo"

"ma che giogo se pol far in 18?"

"nisun."

:rolleyes: za la amo.. :aaaaaatttillla:

Una volta iera Libero. Patate in tecia meravigliose e le Dreher da mezo, bevuda dala botiglia perchè iera più igenico.

Ma 'desso xe tropo finoto e con porzioni da nouvelle cuisine. I ga fato tuto novo e ga perso 'sai del suo fascino.

mama mia Libero!!!

andavimo la' a far riunion dei scout!!! :lol:

che bel che iera!!!

e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi,le paredi del local iera tute piene de scrite,e dopo le ga coverte con legno scuro..e iera le panche....

parlo del 1982-1986 eh!!

l'altro secolo!

el fio del paron se ciamava Stefano,se me ricordo ben

so che dopo i ga vendu' e adeso xe diventà un posto pien de veci,me ga ciapà una malinconia a pasarghe davanti,me son ricordà de quei ani.....

e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi

Siiiii pol eser che se ciamava "de livio" ? co iero ale superiori son 'nda qche volta :D tropo boni i panini :D anche se te spuzavi de fritolin x 6 mesi :D :D :D

Se nei dintorni de Ts comprendè anche Gorizia, là ghe xè Gianni.. porzioni abbondanti e prezzi relativamente bassi..ma xè da tanto che no ghe vado.. co torno ve so dir de più.

I me ga anche dito che se paga poco de Marea, a Borgo (s.Sergio).. ma za in due i me ga dito che i xè tornadi a casa col mal de panza.

:bye:

e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi

Siiiii pol eser che se ciamava "de livio" ? co iero ale superiori son 'nda qche volta :D tropo boni i panini :D anche se te spuzavi de fritolin x 6 mesi :D :D :D

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

De Livio!!!! grazieeeee!! :lol:

e come no!! co fazevo lippe andavo sempre là ala matina!!

e che panini boni che iera!!!!

che ricordi mama mia......

se te ciol el piatto del giorno

mi no me fido mai de cior "el piato del giorno" .... go sempre la paura, l'impresion che in realta el piato del giorno sia quel che xe vanza' .... no so magari son prevenu' ma quando un me disi "ogi gavemo... " opur "solo ogi gavemo.." me vien i brividi :D

preferiso cior quel che i ga ogni giorno :D

Se nei dintorni de Ts comprendè anche Gorizia, là ghe xè Gianni.. porzioni abbondanti e prezzi relativamente bassi..ma xè da tanto che no ghe vado.. co torno ve so dir de più.

I me ga anche dito che se paga poco de Marea, a Borgo (s.Sergio).. ma za in due i me ga dito che i xè tornadi a casa col mal de panza.

:bye:

La marea non è al atezza di Gianni (come qualità e quantità) ma fa il suo.

Purtroppo tendono a fare piatti molto salati, forse per farti bere di più, ed il bere non è tanto a buon prezzo.

L'eccesso di piccante o di salato viene usato solo per 2 cose: far bere, nascondere il gusto della carne vecchia.