gigits Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 osmize, agriturismi..... dove si mangia bene e si va via soddisfatti de quel che xe pagà.? ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 OT? alora...mi no te nomino nè osmiza nè agriturismo per cui go meso l'ot(?) ma secondo mi merita el Boccondivino in Viale (ex Stanlio&Olio)...paghi poco te magni ben e te esci secondo mi aposto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 mi segnalo "Istriano" sulle rive, boni prezi e bonisimo cibo (pese) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 mi digo el Kapuziner Keller vizin piaza unità.. se spendi poco,belisimo ambiente e se magna benon!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Sposto la discussion in "Trieste, storia e cultura" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 allora.. magnar ben come pub: Al Tormento: panini unici ma caretto (sui 5euro i panini più abbondanti) via revoltella Pio Pao: panini saladissimi (non molto costoso) ottimi da accompagnar con delle buone birre (metto el plurale) subito sora via venzone in gretta (no so el nome dela via) come pizzerie: Corallo: costi relativamente bassi e pizze deliziose, via vidali come locai segno anche mi el kapuziner e altri desso no me vien in mente.. come agriturismi oltre al rinomado mahnic, gostilna da boris a malchina.. se magna ben e se spendi poco.. come osmize.. bisogna vardar la discussion apposita.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Se parlemo de panini, quei del Goblin xe insuperabili...anche se no xe più i prezzi de una volta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Pio Pao: panini saladissimi (non molto costoso) ottimi da accompagnar con delle buone birre (metto el plurale) subito sora via venzone in gretta (no so el nome dela via) la via xe via Gorizia, drio Piazzale Osoppo (e drio casa mia ) Andavo sempre là una volta ma da quando no xe più el mulo e xe restada solo la signora la qualità se ga parecchio sbassa... fin al giorno in cui go trova un bel cavel enorme nel panin, e la el mio rapporto con el Pio Pao se ga chiuso (anche perchè la baba xe sempre più scontrosa e più de una volta la me ga frega sul resto) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Neanche mi no go una gran simpatia per quel posto.....disemo che xe altri meio. Ah sì, nisun ga ancora nominà el Bire? Porzioni forsi un po' picie, ma sai bon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Una volta iera Libero. Patate in tecia meravigliose e le Dreher da mezo, bevuda dala botiglia perchè iera più igenico. Ma 'desso xe tropo finoto e con porzioni da nouvelle cuisine. I ga fato tuto novo e ga perso 'sai del suo fascino. Bon Mahnic, con 10 euri te magni e te bevi bona bira fata in casa. Al Tormento una volta i gaveva palacinke matrimoniali cola nutela che iera più de una zena, ma xe ani che no vado. E se go de magnar panin, xe bon el kebab in qualche localin turco. Qua inveze go sempre sentì parlar ma no iero mai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Come sagra diria in assoluto quella de Basovizza... quella la del laghetto... come i fa la le patate fritte non go trova altre... poi come pub me piasi sai i panini della giostra... per non parlar delle grigliate o d'estate quando i fa la jota... che fame me vien poi come ristoranti me piasi quel de Draga S. Elia ma costa un fraco... mmm economici ... devo pensarghe un attimo e poi scrivo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Neanche mi no go una gran simpatia per quel posto.....disemo che xe altri meio.Ah sì, nisun ga ancora nominà el Bire? Porzioni forsi un po' picie, ma sai bon cossacossacossa? El Bire costa poco, la bira no xe mal. Ma el magnar per mi xe veramente schifido E po' i xe furlani (scherzo.. no vojo verzer flame) Oltre ala Kapuziner mi ultimamente stago rivalutando la Forst... (tacado a pza Oberdan) Cmq per magnar per mi in sto periodo xe obligatorie Šagre e Osmize p.s: Al Pio Pao la parona la xe veramente insoportabile.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 p.s: Al Pio Pao la parona la xe veramente insoportabile.. su questo devo darve ragion.. l'ultimavolta ierimo in 18 e ghe go dito: "scolta, visto che semo in tanti.. se te demo due carte de identità podemo cior più gioghi?" "scordite, un giogo per tavolo" "ma che giogo se pol far in 18?" "nisun." za la amo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Qua inveze go sempre sentì parlar ma no iero mai. Ahahahaha, favoloso sto link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Una volta iera Libero. Patate in tecia meravigliose e le Dreher da mezo, bevuda dala botiglia perchè iera più igenico. Ma 'desso xe tropo finoto e con porzioni da nouvelle cuisine. I ga fato tuto novo e ga perso 'sai del suo fascino. mama mia Libero!!! andavimo la' a far riunion dei scout!!! che bel che iera!!! e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi,le paredi del local iera tute piene de scrite,e dopo le ga coverte con legno scuro..e iera le panche.... parlo del 1982-1986 eh!! l'altro secolo! el fio del paron se ciamava Stefano,se me ricordo ben so che dopo i ga vendu' e adeso xe diventà un posto pien de veci,me ga ciapà una malinconia a pasarghe davanti,me son ricordà de quei ani..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 p.s: Al Pio Pao la parona la xe veramente insoportabile.. La xe una smeriglia c******i de prima categoria! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi Siiiii pol eser che se ciamava "de livio" ? co iero ale superiori son 'nda qche volta tropo boni i panini anche se te spuzavi de fritolin x 6 mesi :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 come ga za dito altri, segnalo Mahnic (là go fatto una zena de matura straordinaria, magnando tantissimo e spendendo poco) e de locai mi una volta al sabato sera iero fissa al Befed, ma più che x magnar x star nel local Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Se nei dintorni de Ts comprendè anche Gorizia, là ghe xè Gianni.. porzioni abbondanti e prezzi relativamente bassi..ma xè da tanto che no ghe vado.. co torno ve so dir de più. I me ga anche dito che se paga poco de Marea, a Borgo (s.Sergio).. ma za in due i me ga dito che i xè tornadi a casa col mal de panza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 allargandose posso aggiunger la gostilna de povir.. subito fora del confin de opicina.. Ottimale i gnocchi coi funghi raccolti nei giorni prima e prezzi bassissimi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Scarpon, via Ginnastica. Se magna ben e se spendi giusto. Primo e secondo (tuti e due de pese) con vin (sfuso) te vien sui 15 euro, se te ciol el piatto del giorno magari pol eser anche 20 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 e me ricordo quel buso in via ginastica bassa taaaaanti e tanti ani fa che gaveva dei panini favolosi Siiiii pol eser che se ciamava "de livio" ? co iero ale superiori son 'nda qche volta tropo boni i panini anche se te spuzavi de fritolin x 6 mesi :D Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! De Livio!!!! grazieeeee!! e come no!! co fazevo lippe andavo sempre là ala matina!! e che panini boni che iera!!!! che ricordi mama mia...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Provare per credere, al Nonzolo in Via dell'istria, di fronte ai Salesiani. Ricordeve solo de dirghe se gave sai fame o no. Dopo me contè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 se te ciol el piatto del giorno mi no me fido mai de cior "el piato del giorno" .... go sempre la paura, l'impresion che in realta el piato del giorno sia quel che xe vanza' .... no so magari son prevenu' ma quando un me disi "ogi gavemo... " opur "solo ogi gavemo.." me vien i brividi preferiso cior quel che i ga ogni giorno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Se nei dintorni de Ts comprendè anche Gorizia, là ghe xè Gianni.. porzioni abbondanti e prezzi relativamente bassi..ma xè da tanto che no ghe vado.. co torno ve so dir de più.I me ga anche dito che se paga poco de Marea, a Borgo (s.Sergio).. ma za in due i me ga dito che i xè tornadi a casa col mal de panza. La marea non è al atezza di Gianni (come qualità e quantità) ma fa il suo. Purtroppo tendono a fare piatti molto salati, forse per farti bere di più, ed il bere non è tanto a buon prezzo. L'eccesso di piccante o di salato viene usato solo per 2 cose: far bere, nascondere il gusto della carne vecchia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts