Vai al contenuto

Cimitero Austro-Ungarico


Starlite

Messaggi raccomandati

  • Risposte 57
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

I ga za comincià... Magari saria de dirghe al ministero dela difesa...

ah...me dispiasi ma le uniche parole ke me esci xe..."italia 'po"

cossa se podessi far per atirar l'atenzion?

intanto avertitò il mio compagno de uni...magari riverà a saver de più.

manderò una e-mail in soprintendenza (rubo la foto e l'articolo)...anke se la sarà a svodo.

magari podè mandar anke voi...nn risolveremo ma almeno ghe romperemo le scatole.

Link al commento
Condividi su altri siti

se el comun ga già iniziado l'opera vol dir che ga ricevudo gli ok del caso, non rischieria su ste robe. che el tutto sia privo de gusto, de tatto e de buon senso xe assolutamente vero. mi parlo da mulo de destra, che ama l'Italia, quelle tombe le doveva restar là ed anzi esser valorizzade, se sta città xe quel che xe lo dovemo anche all'Austria, quei soldati xe caduti per sta terra e non me frega se iera italiani o no. i me deludi sempre de più, i ga paura della statua de Massimiliano, i disfa le tombe, manca solo che i brusi i libri de storia. Julit non xe question de solita Italia, ma de solita Trieste, nel resto della penisola una roba cusì gaveria scandalizzà la cittadinanza, qua la passa in sordina. Non xe l'italian a far schifo ma noi triestini purtroppo, femo casin se i sera un local che fa casin e stemo ziti davanti a sti scempi.

Link al commento
Condividi su altri siti

intanto scuseme go capiso mal...desso so esatamente de cossa parlè. sorry

se el comun ga già iniziado l'opera vol dir che ga ricevudo gli ok del caso, non rischieria su ste robe. che el tutto sia privo de gusto

no sta proprio creder e quel ke i ga fato ala sinagoga xe un esempio.

Julit non xe question de solita Italia, ma de solita Trieste, nel resto della penisola una roba cusì gaveria scandalizzà la cittadinanza, qua la passa in sordina. Non xe l'italian a far schifo ma noi triestini purtroppo, femo casin se i sera un local che fa casin e stemo ziti davanti a sti scempi.

me dispiasi ma nn te pol dir ke trieste e i triestini con l'italia sia miglioradi anzi! comportamenti ke 10 ani fa me gaveva sciocado de veder a roma li stago vedendo qua...e nn parlo certo de comportamenti plausibili.

questo come contesto generale.

questo come contesto specifico:

l'italia ga un patrimonio storico-artistico imenso e inestimabile ma nn el xe curado! fora ke quei 4 toki tuto el resto xe lassà là ke sia qua o ke sia cagliari, palermo o rovigo. xe de cambiar mentalità in tuti i strati dela popolazione italiana.

qua poi xe de far un discorso diverso xkè diversa xe la nostra storia e perkè xe inegabile ke qua se ga da sempre tentado de far revisionismo storico.

trieste xe in italia? ok il lungo corso dela storia ga deciso questo ma nn i devi tentar de sconder, cancelar e modificar quel ke semo stadi come i ga sempre fato dall'Irredentismo in poi!

finimola qua nn go voja sempre de difenderme su ogni parola ke digo e su quel ke penso...

Link al commento
Condividi su altri siti

purtroppo te ga ragion, el revisionismo storico incombi da tutti gli schieramenti politici, da destra a sinistra i fa a gara per negar e cancellar i tocchi de storia che i reputa peggiori. mi amo la storia, leggo con passion i libri e me meraviglio de come anche studiosi seri possi rivar negar certi avvenimenti. la storia xe sacra, pol piaxer o non piaxer el passato, xe soggettivo, ma gli avvenimenti e le impronte del passato devi restar. se ghe serviva spazio per el cimitero i podeva prender i resti dei caduti e consegnarli all'Austria o cremarli e far un unico monumento in ricordo in primo luogo e poi trovar una sistemazion per le lapidi decorosa a memoria de un passato che, piasendo o no, fa parte della storia de sta città.

Link al commento
Condividi su altri siti

me gavevo perso sta discusion... a mi me par FOLLE sta storia.. cossa no xe posto? fe un altro cimitero..!

Xe ovio che ghe sia drio un disegno politico.. come i ga za dito fosi stadi alpini, ecc no i li gavesi tocai gnanca per scherzo..

Link al commento
Condividi su altri siti

Che tirstezza.

Quoto juliet sul fatto che il maltrattamento storico non è preorogativa di trieste.

In giro per la penisola fanno molto molto peggio senza indignarsi minimamente.

Un esempio la moda di mettere ripetitori per i cellulari su torri e castelli... in giro epr l'italia ce ne sono in abbondanza di casi di questo tipo.

La torre de pisa se salva solo perchè pica e se la casca l'attenna se rompi.

........

Comuque e vero da politici di destra mi aspettavo fregature ma non di questo tipo.

L'onor di patria dovrebbe essere una delle cose a cui tengono di più.

"L'austria jera un paese ordinato".

Viva l'A e po bon ed ora ci sta togliendo pure l'A.

Link al commento
Condividi su altri siti

L'onor di patria dovrebbe essere una delle cose a cui tengono di più.

Infatti lo è. Ma per la patria italiana. Con questa mossa stanno cancellando il passato austriaco della città.

Assurdo.

Anche se tengo molto alla nostra italianità, non per questo bisogna censurare il passato.....E' un gesto vergognoso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Comuque e vero da politici di destra mi aspettavo fregature ma non di questo tipo.

L'onor di patria dovrebbe essere una delle cose a cui tengono di più.

Mi si. Quei de destra xe nazionalisti italiani. Quindi la gran parte de lori, se i podessi, cancellassi tranquilamente la storia dela cità prima del 18. Ma xe un discorso complicado che podessi portar tropo lontan e riscaldar animi particolarmente sensibili, forsi xe el caso de no proseguir?

Ieri iero a veder el cimitero. Che tristeza. In generale i cimiteri no xe che meti alegria.

Su diverse vecie tombe ghe xe l'avviso del acegasaps che le sta per esser smantellade se nissun xe fa vivo e le sistema. In realtà le xe 'bastanza mal tignude e su tante lapidi no se legi gnanche el nome. Altre inveze le xe conservade ben e xe praticamente tombe de famiglia con sepolture efetuade anche in ani recenti.

Xe interessante leger i cognomi dei veci triestini... ormai persi de etnia austriaca. Insieme ghe xe anche tombe de militari anglo americani morti tra il 45 e il 54 e de militari italiani morti dopo.

El discorso xe che se queste xe solo tombe, alora dopo un certo numero de ani che nissun sa fa vivo le devi esser smantelade, opur se le xe patrimonio storico dela cità e quindi le va preservade e magari ristruturade a spese del comun.

Puti de vista, el comun evidentemente propendi per la prima ipotesi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Io son di sinistra ma sempre stato orgoglioso di esser Italiano e tirestino...

Negli ultimi anni mi hanno portato via questo piacere. E' continuamente da vergognarsi. Da un paio di anni ho tolto il tag (IT) dal mio nick su forum internazionali.... il che è triste.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×