Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Go el bisogno de meter le foto fate con la digitale su cd o dvd...ma no so con che programa farlo...go provado con nero su cd ma el letor da tavolo no me leggi el cd.per far el dvd nero me disi che vado oltre al numero de diapo posibili che xè 99 e mi gaveria de butar dentro 600 foto :D

go provado a far sia cd che dvd de dati ma nisba.

voleria far ancora qualche tentativo insoma perchè voleria farle veder ai amici ma no sul pc.cosa me sugeri?grassie

Inviato

ma te vol far tipo una presentazion ? mi go prova' con pinnacle studio 8/9 a far le presentazioni ma no rivo ancora a trovar un codec che ghe piasi al player dvd/divx che xe taca' al tv....

qualchidun me 'iuta?

meter i jpg su un dvd no xe problemi a farli veder da un player divx credo... almeno el mio noga probs....

Inviato

a dir el vero me accontenteria de riuscirle a veder sul letor da tavolo ma se vien fora una presentazion va ben cmq...

in realtà stago cominciando a gaver el dubio che el letor no riconosi i vcd...

ma no so come far diversamente su dvd...le imagini butade dentro come dati no le legi proprio...va diretamente ala fine del disco senza visualizar niente... :down:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro