Jump to content

Recommended Posts

Posted

mi me metto trale vie de mezzo.. non xe che vado a far vacanza apposta per far foto.. pero co torno ghe ne go abbastanza da diventar matta su cosa stampar e cosa no, non avendo sai posto per farme Album su album da tignir in casa O|:lol:

:bye:

ps. la mia media xe sui 150 foto per 3-4 giorni ....

Posted

orca :D alora son mala'... :D

mi go meso piu de 150 ... :D cmq dipendi dale vacanze, se vado a caminar in montagna o visitar qualcosa calcolavo un rulin e mezo de diapo al giorno (circa 50 foto) e cmq me portavo sempre una decina de rullini :D adeso con la digitale, l'ultima vacanza che go fato, tra foto mie, foto che bisogna far ai parenti, son riva' a 515 foto in 5 gg :D In inverno se scio no me porto sempre drio la machina ma se vado piu giorni almeno uno lo fazo con la machina in zaino :D

el fato che con la digitale fazo piu foto xe anche xche con la digitale te ga piu ocasioni podendo alzar la sensibilita' fin 1600 o oltre quindi foto noturne, albe, tramonti te li fa con piu facilita' :D

ps: odio far le foto de gruppo o quando un me disi "te me fa una foto" :D :D le fazo solo soto minaccia :D

Posted

cola digital son sempre a far foto, impignisso schede su schede e carigo le baterie ogni do giorni. Xe che mi in vacanza vado sempre a visitar qualcossa, ma anche co son in montagan xe el fioreto el monte, el albereto, el rifugio, i gnocchi de pan del rifugio... se trova sempre qualcossa! oviamente go votado oltre 150!

no stampo quasi più e scarigo nel disco fisso del novo PC

Posted

mi disemo vado in vacanza per divertirme ma la macchina no manca mai.. fazo circa 300foto e se go altro spazio nelle schedine fazo finché no riempio..

:D

ma no vado in vacanza solo x fotografar ecco

Posted

disemo che co son in vacanza me scateno e inizio a far tantissime foto!!

soprattutto da quando go la digitale...

disemo sull'ordine delle 300 foto in una settimana.. più o meno..

dipendi anche da dove se va in vacanza! se xe robe belle de fotografar o se se va in spiaggia tutto el giorno! :p

Posted

Non essendome ancora convertì al digitale ( :baston: ) dove i click xe gratuiti, scatto solo quando merita veramente. Anche perchè fazendo più foto andarìa a finir che tutta la vacanza la passerìa a fotografar :rolleyes: