polpetta Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 mi me metto trale vie de mezzo.. non xe che vado a far vacanza apposta per far foto.. pero co torno ghe ne go abbastanza da diventar matta su cosa stampar e cosa no, non avendo sai posto per farme Album su album da tignir in casa ps. la mia media xe sui 150 foto per 3-4 giorni .... Quote
cucciolina Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 ps. la mia media xe sui 150 foto per 3-4 giorni .... Porcaccia.... De solito non fazo mi le foto. Non son la fotografa de famiglia Quindi se capita le fazo ma de solito no Quote
tuxav Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 orca alora son mala'... mi go meso piu de 150 ... cmq dipendi dale vacanze, se vado a caminar in montagna o visitar qualcosa calcolavo un rulin e mezo de diapo al giorno (circa 50 foto) e cmq me portavo sempre una decina de rullini adeso con la digitale, l'ultima vacanza che go fato, tra foto mie, foto che bisogna far ai parenti, son riva' a 515 foto in 5 gg In inverno se scio no me porto sempre drio la machina ma se vado piu giorni almeno uno lo fazo con la machina in zaino el fato che con la digitale fazo piu foto xe anche xche con la digitale te ga piu ocasioni podendo alzar la sensibilita' fin 1600 o oltre quindi foto noturne, albe, tramonti te li fa con piu facilita' ps: odio far le foto de gruppo o quando un me disi "te me fa una foto" :D le fazo solo soto minaccia Quote
babatriestina Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 cola digital son sempre a far foto, impignisso schede su schede e carigo le baterie ogni do giorni. Xe che mi in vacanza vado sempre a visitar qualcossa, ma anche co son in montagan xe el fioreto el monte, el albereto, el rifugio, i gnocchi de pan del rifugio... se trova sempre qualcossa! oviamente go votado oltre 150! no stampo quasi più e scarigo nel disco fisso del novo PC Quote
trert Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 mi disemo vado in vacanza per divertirme ma la macchina no manca mai.. fazo circa 300foto e se go altro spazio nelle schedine fazo finché no riempio.. ma no vado in vacanza solo x fotografar ecco Quote
mula alabardata Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 disemo che co son in vacanza me scateno e inizio a far tantissime foto!! soprattutto da quando go la digitale... disemo sull'ordine delle 300 foto in una settimana.. più o meno.. dipendi anche da dove se va in vacanza! se xe robe belle de fotografar o se se va in spiaggia tutto el giorno! Quote
babatriestina Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 ! se xe robe belle de fotografar o se se va in spiaggia tutto el giorno! Ma ti te fidi a portar la macchina fotografica in spiaggia? mi go el teror dela sabbia.. Quote
mula alabardata Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Ma ti te fidi a portar la macchina fotografica in spiaggia? mi go el teror dela sabbia.. infatti... qunado vado in spiaggia no fazo foto! Quote
Nona Picia Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Mi se vado in vacanza vado in montagna e là tra mi e mio marì femo ben più de 150 foto: lui sulle 400, mi , che son meno portada,150-160. ciao ciao Quote
Stefano79 Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Non essendome ancora convertì al digitale ( ) dove i click xe gratuiti, scatto solo quando merita veramente. Anche perchè fazendo più foto andarìa a finir che tutta la vacanza la passerìa a fotografar Quote
Ghost Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Dipende se c'è qualcosa di bello da fotografare. Se ho l'ispirazione. E se ho voglia. Talvolta 0 taltolta centinaia. Quote
Recommended Posts