Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

verzo una discussion per capir a quanti ghe interessa la seconda butada de maiete..

sicuri semo mi e cucc che dovemo ciorse quella nera..

per i colori altre richieste strane no savemo.. in linea de massima prepareve a gaver una polo bianca con el logo tipo l'altro anno.. se xe de più sarè felici! :D

possibili nominativi:

basketteam

Cazzaballe

cucciolina

giuli

iaga

Malto

Maurizio72ts

molly

mula alabardata

Starlite

Tifone

trert

tuxav

Inviato

quale xe el logo dell'altro anno???

anche mi voio nera... uffa :pianto::pianto::pianto:

come se fa diventar moderatrice cussi la go nera anche mi... giusto el tempo de gaver la maieta nera poi me cavè via :lol::lol:

Inviato

orca :D no me son accorto (grazie stefano) che l'altra discusison iera in presentazioni.. :D quindi go verto una :( nela stessa sezion.. se un mod de sta sezion me la sposta.. :) me fa un favor..

Inviato
orca :D no me son accorto (grazie stefano) che l'altra discusison iera in presentazioni.. :D quindi go verto una :( nela stessa sezion.. se un mod de sta sezion me la sposta.. :) me fa un favor..

un mod che fa casin ciò! :vafora::baston:

cmq mi voio la maaaiaaaaa!!!

bianca ah... :)

Inviato

ma per ordinar anche mi la maieta come fazo???????

quala xe la discussion giusta???

me accontento anche de quela bianca, come za dito taglia L e spero de no ingrassar ancora, anzi dato che punto a calar la me starà larga e sarò soddisfatto de me stesso :p:p

Inviato

Secondo me sarebbe bello farne una (non necessariamente polo) di colore blu scuro con davanti una bella alabarda rossa e sotto la scritta "El sito de Sandro" :punk:

mi la butto là :p:p:p

Inviato

giuli.. ma ti te la vol una??

cmq.. eventuali prototipi ed altri tipi de maiette bisogna veder.. xke intanto vedemo quanti semo.. se cussi pochi no se pol tanti modei.. :(

Inviato

molly e av in lista..

molly te avviso subito che nera no se pol.. e neanche celeste (penso) per altri colori saveremo in futuro quando andemo per negozi..

intanto bisogna saver quanti che semo!

prego magari anche i altri mod de meterse in lista se vol un'altra!

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro