Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Nuova sconfitta contro la Reyer, ma almeno con l'onor delle armi (dal Piccolo):

Tosolini: «Passo avanti rispetto al match di Coppa ma siamo ancora insicuri»

Acegas ancora ko con la Reyer

TRIESTE Parziale riscatto dell’Acegas che a due giorni dalla netta battuta d’arresto rimediata in Summer Cup contro la Reyer Venezia rimedia una sconfitta di misura, 68-59, nella prima semifinale del torneo di San Stino di Livenza. Gara caratterizzata da un inizio contratto degli uomini di Steffè, insicuri e timorosi soprattutto in attacco.

Il primo quarto registra un dominio della compagine veneta che sulla scia dell’ottima gara disputata mercoledì sera chiude doppiando l’Acegas sul 20-10. Trieste sembra allo sbando e invece alzando l’intensità in difesa riesce a limitare le bocche da fuoco avversarie subendo solo 11 punti e limando il passivo fino al -4 del 31-27 con cui si chiude il primo tempo.

La miglior Acegas si vede in apertura di ripresa quando la difesa seguita a fare egregiamente il suo lavoro e l’attacco trova finalmente continuità. Una bomba di Tagliabue, a metà del terzo quarto, lancia la formazione di Steffè a +9 sul 46-37. Vantaggio ridotto nelle fasi iniziali dell’ultimo parziale da Venezia che arriva nei minuti decisivi in parità e allunga proprio in dirittura portando a casa il successo.

«Un passo avanti rispetto alla gara di Coppa – commenta il direttore sportivo Maurizio Tosolini – non eravamo quelli di mercoledì e si è visto. In attacco, però, siamo ancora troppo insicuri e confusionari, abbiamo bisogno di tempo e si vede. In difesa le cose sono andate meglio, abbiamo avuto l’intensità e la determinazione che serviva. La sconfitta ci può stare, forse il passivo che abbiamo subito alle fine è stato un po’ troppo severo rispetto al gioco che abbiamo espresso».

Lorenzo Gatto

• Risposte 60
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Ben bon, son proprio contenta :ehsi:

Se vedi che i muli ga bisogno de lavorar ma i ghe xe! Non semo un squadra de morti come qualchedun ga ipotizzado. Da quanto go podudo veder i mezzi ghe xe tutti, basta solo un poco de tempo :)

Forza Trieeeeeesteeeee :bandieraalabarda:

Inviato

Sempre di una sconfitta si tratta comunque.Certo che se adesso se cominciemo ad accontentar delle sconfitte onorevoli semo mal messi :angry: .Scusime cara B.,ma mi no son più de tanto contento,e anche nei vostri commenti ogni tanto me sembrè quei che se accontenta de quel che gà.Mi no ghe stago perchè nella vita se pol e se devi sempre pretendere el meio de se stessi,e per quanto riguarda el basket no posso e no rivo accontentarme de vivacchiar in B1 :incazzado:,e quei che dirigi la baracca lo ga de capir.Buona giornata!

Inviato
Ah ben, stavolta gavemo perso solo de NOVE!!! E semo tutti contenti :petesoni:

MA STEMO SCHERZANDO!!!

O|

Ehm, mi no so i altri ma mi te digo che son contenta che gavemo perso solo de 9 visto el SQUADRON che ga Venezia, visto che noi gavemo una SQUADRA TUTTA NOVA, visto che 2 giorni fa gavemo CIAPADO 30, vista l'ETA' MEDIA della nostra squdra, visto che a Venezia gioga MOLTEDO, SARTORI, MARINI & Co

No ghe vedo niente del mal. Dopo ovviamente ognidun xe libero de reagir come che vol alla sconfitta :)

Inviato
Scusime cara B.,ma mi no son più de tanto contento,e anche nei vostri commenti ogni tanto me sembrè quei che se accontenta de quel che gà.Mi no ghe stago perchè nella vita se pol e se devi sempre pretendere el meio de se stessi,e per quanto riguarda el basket no posso e no rivo accontentarme de vivacchiar in B1 :incazzado:,e quei che dirigi la baracca lo ga de capir.Buona giornata!

Te sa, mi me accontento perchè questo xe quel che passa el convento :D Cossa dovessi far? Strapparme i cavei perchè non gavemo Kaukenas, Edney e Belinelli in panca? (anche se dovessi sfoltirli un poco :baba:)

Ripeto, ogni passo che sta squadra fa xe importante. La maggior parte xe muleti giovani, senza esperienza e ga de maturar pian pianin, zogando el più possibile.

Son soddisfatta della squadra? Non lo so. El campionato devi ancora iniziar e spetto prima de dir cossa penso. Li go visti una volta sola e non posso giudicar ancora :)

Buona giornata anche a ti :p e no sta rabiarte troppo che no servi ;)

Inviato
No ghe vedo niente del mal. Dopo ovviamente ognidun xe libero de reagir come che vol alla sconfitta :)

Cara B. nessun te metti in croxe.Come te ga dito ti ognun reagissi alle sconfitte come meio credi,ma te sta rispecchiando in tutto e per tutto la mentalità triestina tendente ad adagiarse e accontentarse de tutto.Xe sicuramente positivo che rispetto a due giorni fa i sia stadi in partida fino all'ultimo e noi gabbi beccado "una sopa",però alla fin fine gavemo sempre perso.Vedemo de non esser sempre VIVA L'A E PO BON,perchè el più delle volte questo xe el motto dei perdenti,in più se ragionemo sempre cussì anche la società dirà "tanto sti mona xe contenti seppur perdemo basta no ciapar 30".Anche mi applaudirò eventualmente la squadra in caso de sconfitta se i gaverà dado tutto in campo e se l'avversario iera oggettivamente più forte,cmq xe sbagliado partir con questi presupposti.Bisogna andar in campo per vinzer con chiunque che sia Ancona o Venezia.No te fazo una colpa a ti ma no te son l'unica ad aver sta linea de pensiero.

Inviato

Alla fin fine credo che poco podeva cambiar, nel zogo e nel modo de star in campo, tra mercoledì e ieri sera. Infatti dalle parole de Tosolini se evinci che gavemo fatto qualcossa in più ma logicamente femo gli stessi errori. Niente de novo quindi, a parte el gaver zogado con un pizzico de attenzione in più a non andar troppo sotto col punteggio

Questa squadra ga un enorme (ENORME! :D) bisogno de zogar: in un'intervista de Pitich, Valentini ga dito che la voia de far xe ma manca ancora el fatto de "conosserse" sul parquet. Lori no i se pianzi addosso, ghe mancassi altro...i xe coscienti de tutti i limiti che xe venudi fora nell'ultimo mese, motivo in più per capir gli sbagli in attacco e in difesa per poi esser pronti per ottobre.

La speranza xe quela de veder un'Acegas più diligente in campo a inizio de campionato: nei singoli (in particolar nei giovani) ghe xe amplissimi margini de miglioramento..a mio modo de veder a lungo andar el lavoro in palestra dovarà necessariamente pagar: non semo assolutamente una squadra de fenomeni, motivo in più per capir che solo diventando una squadra "operaia" le robe podarà cambiar.

Inviato (modificato)

Super-mega OT:

No te fazo una colpa a ti ma no te son l'unica ad aver sta linea de pensiero.

Caro E., essendo uno che rientra nella linea de pensiero de cucc, posso dirte che el dir "lasemoli lavorar e poi vedemo" no xe uguale a dir "viva l'a e pò bon, anche se perdemo no ne ciava un boro". Non lanceremo petali de rosa in campo quando Cagnin farà infrazion de passi a manetta, no canteremo l'alleluja quando Cigliani sbaierà da solo una schiacciata, no staremo zitti quando faremo una difesa de memele ciapando 4 bombe de fila...Anche mi me piasessi veder una squadra za pronta a spaccar el mondo, anche a mi me piasessi pensar de no gaver preoccupazioni de 1000 tipi con sti muli per el prossimo campionato, fatto sta che al momento attuale xe cussì: prendere o lasciare. Questi dovarà sudar a cadini e sbucciarse i genoci a ogni allenamento per migliorar: semo una squadra "grezza", ma per questo no xe dito che lo saremo sempre...

De mia natura preferisso aspettar un lasso de tempo sufficiente per cominciar a pontificar, con la premessa legittima che semo tutti de comune accordo che non stemo assolutamente sbregando (semmai el contrario).

Appunto personale, senza ovviamente alcun tipo de rancore: ti te disi

ma te sta rispecchiando in tutto e per tutto la mentalità triestina tendente ad adagiarse e accontentarse de tutto

Sull'altro fronte mi vedo invece un'altra sfaccettatura della mentalità triestina, quella de mugugnar legittimamente per alcune robe e ciapar la bala al balzo per lamentarse de qualsiasi altra roba, sulla scia dei "mugugni legittimi". Xe sacrosanto gaver dubbi esistenziali sulle potenzialità de questo roster, xe sacrosanto chiederse se l'operato de questa società sarà un successo oppure no, ma qua se lamentemo anche per el color de sfondo de un abbonamento... La virtù dovessi star in mezzo, no? :)

Modificato da SandroWeb
Inviato

Son d'accordo con Sandro e Cucc:non ha senso continuar a sbuffare per ogni sconfitta...lasciamoli lavorare e col tempo si spera le cose possano andare per il meglio.. :ehsi:

preferisco essere pronto e far bella figura in campionato che a San Stino di Livenza! :D

Inviato

L'articolo del "Baldo" su basketnet:

**

Torneo S.Stino di Livenza: Reyer-Acegas 68-59

Venezia fa il bis, ma Trieste è un'altra

Cosa dicevamo in merito all’altalenanza di rendimento e sulla discontinuità del gruppo Acegas?

Trieste al torneo di San Stino di Livenza perde di nuovo contro la Reyer, per 68-59, con la differenza che questa volta la squadra triestina ha comandato per tre quarti incontro.

Inizio contratto per i giuliani, chiaro peso psicologico dalla recente debaclè in summer cup, primo quarto chiuso sul 20-10. L’Acegas stringe le maglie difensive nella seconda frazione, ponendo i presupposti di una rimonta, e il parziale di 17 a 11 conferma il cambio d’inerzia nel match; secondo quarto chiuso sul 31-27.

Picco positivo dei ragazzi di coach Steffè alla ripresa delle ostilità e un +9 (37-46) segno di una squadra diversa da qualche giorno fa; difesa asfissiante ma un attacco ancora farraginoso e sterile. Condizione imprescindibile per la squadra biancorossa è quella di mantenere uno standard realizzativo “sindacale” almeno dagli uomini “faro” quali Muzio, Drusin, Moruzzi e Cagnin.

Finale con la freccia del sorpasso lagunare e un 68-59 non propriamente specchio della partita, ingeneroso nei confronti dei giuliani.

Raffaele Baldini

**

Inviato
no posso e no rivo accontentarme de vivacchiar in B1

Ben detto! Procuraci tu uno sponsor con la S maiuscola e poi vedrai che non ci sono piu' problemi. E ti fanno pure presidente (forse anche sindaco)

:bye:

Inviato
no posso e no rivo accontentarme de vivacchiar in B1

Ben detto! Procuraci tu uno sponsor con la S maiuscola e poi vedrai che non ci sono piu' problemi. E ti fanno pure presidente (forse anche sindaco)

Se saria uno facoltoso e pien de pila caro Rolf lo faria subito perchè mi go a cuor le squadre della mia città no come tanti triestini che podessi ma no vol o no ghe frega o dixi go già dado :incazzado: .Anche in questo gavemo da imparar dai furlani.Me costa tanto dirlo ma xe vero.Caro Sandro xe giusto anche quel che te dixi ti.Son convinto che col lavor questa squadra poderà solo che migliorar e che no semo cussì "lofi" come pareria,ma l'operato e i discorsi della dirigenza quest'estate me lassa alquanto perplessi.Se noi gavessi fatto nessun proclama saria stado meio.A fine maggio se parlava de una squadra da promozion,a giugno se vociferava addirittura de un titolo de serie A2.e dopo un mese de silenzio se parla de salvezza?Come te vol che reagissi la gente?La mia risposta xe facile no venindo al palazzetto perchè se senti ciolta molto pel de drio.Scuseme se eventualmente son andado OT.

Inviato
no venindo al palazzetto

Ecco, appunto. Siccome non te son facoltoso e siccome nissun pol obbligar nissun imprenditor a buttar nel cesso i propri soldi (tanti) per 10 muli che corri drio un balon e 500 de voi che li vol andar a veder, l'unica cosa che te pol far xe non andar in palazzetto. Invece che andar a veder la partida te va a farte una camminada e te se scolti la partida gratis alla radio. Oppure te se convinci che i ga fatto ancora una volta le nozze con i fighi secchi e te li va a sostenir, prendere o lasciare.

Tien presente che oggi piu' che mai trovo proprio sai inopportuno, per non dir stupido, da parte de un imprenditor, risciar de rovinar la sua azienda per lo sport. Se succedessi cussi' cosa te ghe conti dopo alle mogli ed ai fioi de quei che se trova in strada perche' el mato xe falido?? Che bisognava sostegnir la squadra per la citta'??? Ma te sa ti chi se ne sbatti della squadra??? Mi tifavo (hockey) per una squadra che lottava ogni anno per lo scudetto. Quando xe riva' Berlusca e ga introdotto anche qua el professionismo i xe rivadi in serie B, anche in basso della classifica, perche' i ga dovudo rangiarse solo con giovani. Bene, mi go sempre tifado per lori e ogni partida, el giorno prima ghe mandavo una mail de incoraggiamento disendoghe che se i zogava con onor i gavessi sempre avudo la mia riconoscenza, anche nella sconfitta piu' nera. E il giorno dopo la gara non ghe go mai fatto mancar una mail de ringraziamento per la fadiga fatta.

Bene, ora xe in A e i xe anche rivadi in finale scudetto. L'anno scorso il presidente me ga dito de persona che se i giovani xe maturadi e ga avu' el coraggio de non abbatterse dopo un derby perso 6-1 xe sta anche e soprattutto per 2-3 tifosi come mi. Questa xe stada una soddisfazion, per mi e anche per lori. Medita.

:noghesemo:

Inviato
Se saria uno facoltoso e pien de pila caro Rolf lo faria subito perchè mi go a cuor le squadre della mia città no come tanti triestini che podessi ma no vol o no ghe frega o dixi go già dado :incazzado:

Senza offesa e in modo scherzoso... ma se te fazesi cusì con tutte le realtà (anche solo locali) che ga bisogno de schei no te seria più facoltoso nel giro de un anno...

Tutti quei che ga schei vol un tornaconto... in modo de gaver avanti schei :p

Inviato

Me fa tanto piazer che te dixi questo.Cmq caro Rolf mi go vissudo i ultimi tre lustri della Pallacanestro Trieste dove ghe xe stade poche gioie e tante batoste,ma pur incazzandome tante volte son sta sempre la a darghe el mio incitamento anche in trasferte lontane come Reggio Calabria per far un esempio e non solo.L'anno scorso subito dopo la batosta de Soresina ghe go mandado un sms x rincuorar el nostro coach e i giogadori perchè nonostante tutto capivo che per lori podeva esser ancora pezo de mi che l'ascoltavo per radio.Quel che voio dir xe che mi sarò sempre tifoso della Pallacanestro Trieste anche in promozion ma spero el prima possibile de riveder la serie A perchè no rabiarte ritengo che Trieste se meriti de più nonostante non sempre lo dimostri(parlo della partecipazion del pubblico).

Inviato
Senza offesa e in modo scherzoso... ma se te fazesi cusì con tutte le realtà (anche solo locali) che ga bisogno de schei no te seria più facoltoso nel giro de un anno...

Tutti quei che ga schei vol un tornaconto... in modo de gaver avanti schei

BRAVO. Ecco un che ga capido. Lui pol andar a veder le partide senza travasi de bile.

:ave::ave::ave:

Inviato
no venindo al palazzetto

Ecco, appunto. [CUT]

Quoto anche in pien quel che disi Rolf, oltreché quel che disi cucciolina e "seguaci" :D

Vabbhé non festeggiar per una sconfitta, ma la squadra xe quella che xe, e son contento per gli evidenti segnali de miglioramento...

Vabbé no "viva là e po bon", ma gnanche sempre rabiai e incazzosi... No xe ancora inizia el campionato e zà se se fa el sangue amaro...

Dai che xe sol... :D

Inviato
Tutti quei che ga schei vol un tornaconto... in modo de gaver avanti schei :p

Ma sta tranquillo che se te fa le robe per ben un tornaconto el te torna sempre,soprattutto a livel de immagine.El discorso xe sempre quel gira e rigira noi se barcameneremo qua fino a quando no ghe sarà degli investimenti cospicui,vabbè aspetteremo impazienti che qualche forestiero posi el suo ocio interessado su Trieste perchè se aspetto quei locali go cossa aspettar.

Inviato
spero el prima possibile de riveder la serie A

Ovviamente anche mi, ma Trieste xe una zona povera. Purtroppo no gavemo Moratti, noi (anche se mi son orgoglioso de questo).

Inviato
Ma sta tranquillo che se te fa le robe per ben un tornaconto el te torna sempre,soprattutto a livel de immagine.

Non son tanto convinto (purtroppo), perchè se ghe fossi stado tutto 'sto tornaconto non fossimo fallidi. :ehno:

Inviato

magari averlo un Moratti caro Rolf... io sono orgoglioso di lui...

forse non vinceremmo mai uno scudetto :rolleyes:

ma potremmo sempre avere una squadra competitiva e vedere il basket di legauno... e sicuramente E. fossi contento...

Inviato
Ma sta tranquillo che se te fa le robe per ben un tornaconto el te torna sempre,soprattutto a livel de immagine.

Non son tanto convinto (purtroppo), perchè se ghe fossi stado tutto 'sto tornaconto non fossimo fallidi. :ehno:

Qualche azienda pol gaver anche dei tornaconti economici più immediati (vedi genertel, che fazeva un picio sconto ai abbonai per cui tanti xe passai là), ma penso che poche vol investir soldi (che zà xe pochi in sti periodi) per investir nel basket dove zà pochi và in palazzetto, e la visibilità nazionale xe assolutamente minima (non dà le partide per tv, i giornali non ne parla (se non el piccolo ecc., ma anche là solo un trafiletto)...

O te son veramente innamorà del sport, te gà talmente tanti soldi che invece che accenderte i sigari con biglietti da 500 te li vol buttar là, sennò poche (se non pochissime) aziende pol permetterse de metter tanti schei...

Meno che meno l'acegas... Tanto, anche se no metti soldi cosa fazo, taio el gas e vado a taiar legni? :lol:

P.S. Cosa te fà ancora a casa? Movite che andemo :-)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro