Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi onestamente me piasi sai farmela portar per asporto, anche perchè la pizzeria la go sotto casa e le pizze riva sempre calde e bone soprattutto. Cmq se xe de andar in pizzeria per mi no xe problemi :D

Inviato

mi go messo dipendi...

preferiso ndar in pizzeria perchè la riva calda, te son servida e riverida, in più de solito se va in compagnia per cui se se anche diverti e el formaggio (che mi comunque poi non magno :lol: ) non el se taca al carton... però a volte non go voia de moverme de casa nè de cusinar (e succedi molto spesso eheh) allora là preferiso farmela portar casa :lol:

Inviato

Mi go votado de qua o de là xe indifferente basta magnarla sta benedetta pizza :D

Son pizza dipendente e quindi no problem. Nella mia vita, la go ciolta e magnada in macchina ribaltando la Cocacola sul cruscotto :lol:, la go magnada sulle scale de una scola a Portogruaro prima del concerto del Dan :D (giusto per far 2 esempi :D)

Insomma me xe indifferente, la me piasi sempre :ehsi:

Inviato

Asporto!! Abito a 50 m dalla "Tana", la meio pizzeria de Trieste :rolleyes: le vado cior e se le magnemo in santa pase a casa davanti la tele :vabenon:

......a proposito..... stasera PIZZAAAAAAA!!!!! :punk::punk::p

Inviato

dipendi molto dalla voia del momento.... se go voia o no de uscir...

cmq disemo che 50 e 50 .... me piasi sia magnarla in pizzeria che farmela portar a casa... po se non la pago mi ancora meio :p

Inviato

Dipendi.

A casa o in pizzeria a seconda delle occasioni. Se xè una partida per tv meio a casa :D se xè una serata tra amici xè indifferente.

Certo.. come qualità (della pizza stessa e del servizio) xè meio in pizzeria, ma xè de veder el contorno.

Imbattibile e indimenticabile xè sta quella volta che go magnado la pizza sul molo "pinguino", sentada per terra con la macchina vicin con la radio accesa (su napoli-triestina, grazie Nucini :blaah: ) insieme ad amici.

:bye:

Inviato

se devo andar a magnar una pizza,vado a magnarla in pizzeria! :DDDD

xe più comodo e xe un occasion in più x uscir... :ciacole:

a volte però capita de esser a casa de amici, de voler zenar qualcosa e se ordina una pizza... va ben anche questo, ovviamente! :DDDD

ma se voio la pizza in se: pizzeria!

Inviato

bah tuto dipendi da perche' magno la pizza :D mi son anche pizzomane (e infati i me ciol in giro sul lavor x la quantita de pizza che rivo a ingurgitar in una setimana :p) e quindi qualsiasi posto xe bon e valido..

pero' se vojo magnar una pizza, gustarmela, l'unica xe la pizzeria. a casa va ben solo x la compagnia dei amici ma se al posto dela pizza xe un panin de porzina saria uguale... xche no te la gusti a casa come in pizeria :D :D :D

(e po a casa, almeno mi.. , no go la birra alla spina e questo xe un grosso problema :D )

Inviato
Mi onestamente me piasi sai farmela portar per asporto, anche perchè la pizzeria la go sotto casa e le pizze riva sempre calde e bone soprattutto. Cmq se xe de andar in pizzeria per mi no xe problemi :D

posso quotarte? :lol: e confermo che le pizze de sotto casa tua le xe sai bone :p

Inviato
oviamente in pizeria :D :D :D

per asporto si ma solo in casi rarisimi.... speso la riva freda o calda smojada nel carton :(

Son pienamente d'accordo con tuxav la pizza va magnada calda appena venuda fora dal forno rigorosamente a legna. :D

Inviato

"de qua o de la, basta magnar sta bendetta pizza!" :p

Me xe indifferente, dove che magno magno.. Se son coi amici preferiso in pizzeria, coi parenti preferiso ciorla e magnarla casa..

Inviato

In pizzeria, o per asporto, ma vado a prenderla io...

Da quando ho visto un servizio in Tv con camera nascosta, in cui il "fattorino" prima di consegnarla, ci sputava sopra.

Sicuramente non succederà mai....però...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro